- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Σπέρμα δημιουργικότητας
Πώς οι Βέλγοι αποφάσισαν να διαιωνίσουν τα μεγάλα μυαλά της διαφήμισης;
Το Βέλγιο διαθέτει παράδοση όχι μόνο στις εξαιρετικές πραλίνες της, αλλά και στα δημιουργικά ταλέντα τα οποία στελεχώνουν τη διαφημιστική τους αγορά. Περίτρανη απόδειξη οι 79 Cannes Lions διακρίσεις στα παγκόσμια βραβεία του κλάδου έως το 2012. Μια μεγάλη αγορά για τη χώρα η οποία όμως χτυπήθηκε τα τελευταία χρόνια, αποθαρρύνοντας όλο και περισσότερους νέους να ενταχθούν στον κλάδο.
Με δραστικό χαρακτήρα για τη λύση του προβλήματος το Βελγικό Ινστιτούτο Δημιουργικότητάς «Creative Belgium» συνέλαβε πριν από μερικούς μήνες μια συγκλονιστική ιδέα διαιώνισης του δημιουργικού είδους. Για να εξασφαλίσουν λοιπόν το μέλλον της η Creative Belgium συνεργάστηκε με το The Centre for Reproductive Medicine των Βρυξελλών και ζήτησε από κορυφαία δημιουργικά στελέχη με βαρύ βιογραφικό και διακρίσεις να δωρίσουν το σπέρμα και τα ωάρια τους!
«Donate your creativity» υπογράφει η καμπάνια ad babes, μια αληθινή ιστορία την οποία μπορείτε να δείτε στο ακόλουθο βίντεο (ενεργοποιείστε τους υπότιτλους στα αγγλικά):
Όπως ενδεικτικά ανέφερε με χιουμοριστικό τόνο ο βραβευμένος με 33 Cannes Lions και chief creative officer της διαφημιστικής Happiness Brussels, Geoffrey Hantson «Μια μικρή σταγόνα από μένα, μια γιγάντια σταγόνα για τη βελγική δημιουργικότητα».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΚ ΑΠΟ ΝΕΑΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ!
Οι μαθητές του Belgian Advertising School(BAS) δεν χάρηκαν όμως με την καμπάνια και φρόντισαν με εξίσου πρωτοποριακό τρόπο να απαντήσουν στα «μεγάλα κεφάλια» της εγχώριας διαφήμισης. Μια μεγάλη έκπληξη επιφύλασσέ τους ανυποψίαστους δημιουργικούς διευθυντές όταν ένα συνεργείο τους χτύπησε την πόρτα για να τους συστήσει τα μωρά τους, πραγματικά μωρά! Το μήνυμα των μαθητών ήταν σαφέστατο, ειλικρινέστατο και άμεσο: «Μην δωρίζεται το σπέρμα σας, υιοθετείστε ένα ταλέντο». Με τολμηρό τόνο υπογράμμιζαν ότι χρειάζεται να δώσουν την ευκαιρία σε ένα νέο ταλέντο να αναπτυχθεί, δίνοντας εργασία στους νεαρούς μαθητές-επαγγελματίες του χώρου. Υπέδειξαν έτσι ότι αυτό είναι περισσότερο αποτελεσματικό για τη διαιώνιση των δημιουργικών ταλέντων του Βελγίου.
Δείτε το βίντεο-απάντηση των μαθητών του BAS το οποίο αγγίζει τα όρια της φάρσας και υπογράφει ως καμπάνια «#ADOPTOURTALENT»:
Παρά την παγκόσμια οικονομική συγκυρία πραγματικά θεωρώ αξιέπαινο ότι η διαφημιστική κοινότητα του Βελγίου έθεσε τον προβληματισμό της δημόσια με μια καμπάνια αφιερωμένη στην αναζήτηση των νέων δημιουργικών μυαλών, μια κοιτίδα ανθρώπων που καθιστούν τη χώρα ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο. Αντίστοιχα, οι νεαροί μαθητές απέδειξαν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους με μια μοναδική στο είδος της διαμαρτυρία, χωρίς περιττές φλυαρίες και ανούσια γκρίνια. Άψογη ανταπόκριση η οποία φανερώνει την οξυδέρκεια και το ανοιχτό μυαλό της Βελγικής διαφημιστικής νεολαίας, η οποία από τα πρώτα της βήματα προκαλεί. Με μικρά γράμματα μπορείς να παρατηρήσεις ότι οι καμπάνιες χρησιμοποιούν τόσο τα φλαμανδικά όσο και τα γαλλικά, επαληθεύοντας (μήπως;) με έναν ευφυέστατο τρόπο ότι στη διαφήμιση οι δύο κοινότητες συνυπάρχουν αρμονικά.
Ευχαριστώ την ομάδα του Belgian Advertising School για τις πληροφορίες και το υλικό.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η γιορτινή ατμόσφαιρα σε ένα στολισμένο όχημα
Η κίνηση του έγινε viral και είναι ό,τι πιο θετικό ακούσαμε τις τελευταίες μέρες
Ποιες ήταν οι κατηγορίες με τις περισσότερες αναζητήσεις, ποια πορνοστάρ αναδείχθηκε κορυφαία της χρονιάς και πόσο πορνό είδε η Ελλάδα
Τελικά τι είναι αυτό που οι γιατροί δεν έχουν ακόμη καταλήξει σε επίσημη διάγνωση
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Μια βόλτα από το Χ θα σας πείσει
Προφανώς η συνεννόηση τους δεν ήταν και τόσο καλή...
Στραμπούληξε τον αστράγαλό του και είπε να το μοιραστεί στο Instagram, όμως οι followers δεν του χαρίστηκαν
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Τι ακριβώς κάνει η λειτουργία αεροπλάνου;
To βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Ξεπέρασε τα 800.000 likes το βίντεο που δημοσίευσε ο σταρ του ποδοσφαίρου
Η ανάρτηση της «πράσινης» ΠΑΕ
Τα βίντεο που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου
Οι εικόνες που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου και προκάλεσαν εσωτερική έρευνα στην εταιρεία
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Κάποιοι θα πουν ότι αποκοιμήθηκε - Δείτε το βίντεο
Ουρά έξω από το σπίτι - Τι λέει ο ιδιοκτήτης για το ενδιαφέρον των υποψήφιων ενοικιαστών
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.