- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Ακρόπολις: Υπό τη σκέπη του Ιερού Βράχου
Η εικόνα του Ιερού Βράχου με τη ράμπα της εκκίνησης από κάτω ταξίδεψε και ταξιδεύει σε κάθε μέρος της γης
Το Ράλλυ Ακρόπολις και η εκκίνησή του κάτω από τον Ιερό Βράχο
«Τον αντικρίζεις να στέκεται υπερήφανα στην κορυφή του Ιερού Βράχου. Είναι ο πιο ξακουστός ναός της αρχαιότητας. Τον Παρθενώνα μπορείς να τον “δεις” με πολλούς τρόπους: Σαν ένα αρχιτεκτονικό θαύμα με κίονες που το πλάτος τους μεταβάλλεται ελαφρώς και προσφέρουν στον ναό στήριξη αλλά και μια ψευδαίσθηση οπτικής ευθείας, από όπου κι αν κοιτάξεις. Ως έναν βωμό, αφιέρωμα στη θεά της Σοφίας και του Πολέμου και προστάτιδα της Αθήνας», σημειώνει εμφατικά το Discover Greece. Εμείς, οι λάτρεις των ράλι, σε όλο τον κόσμο, τον βλέπουμε ως το σημείο εκκίνησης μιας ιδέας. Αυτής του Ράλλυ Ακρόπολις, που έγινε ξακουστό σε ολόκληρο τον πλανήτη για τη συνέπειά του προς τις αρχές που προαναφέρθηκαν: σοφό γιατί είναι τεχνικό και χρειάζεται εξυπνάδα για να τερματίσεις, τόσο σκληρό που νιώθεις ότι «πολεμάς» με τα στοιχεία της φύσης και προστατευτικό απέναντι σε όσους αγωνιζόμενους το σεβαστούν. Η εικόνα του Ιερού Βράχου με τη ράμπα της εκκίνησης από κάτω ταξίδεψε και ταξιδεύει σε κάθε μέρος της γης, ενώ όσοι με τον έναν ή άλλον τρόπο ασχολούνται με τον αγώνα αισθάνονται τον δικό τους, πλεονάζοντα θαυμασμό για το έργο του Ικτίνου και του Καλλικράτη.
Το Διεθνές Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε σαν μια απλή ιδέα. Μια μεγάλη παρέα στις αρχές της δεκαετίας του ’50 αποφάσισε να φέρει και στην Ελλάδα τους αγώνες αυτοκινήτου με διεθνή αίγλη. Και όπως όλα τα μεγάλα πράγματα σ’ αυτή τη ζωή έτσι και το Ράλλυ Ακρόπολις μεγαλούργησε ακριβώς επειδή ξεκίνησε σαν μια απλή ιδέα, που μέσα της όμως είχε τεράστια αποθέματα συναισθήματος. Στοιχείο απαραίτητο για να ξεφύγει μια διοργάνωση από τα στενά όρια μιας εκδήλωσης και να γίνει συνώνυμη ενός θρύλου. Γιατί το Ράλλυ Ακρόπολις στην πορεία των χρόνων μετουσιώθηκε και έγινε θρύλος. Και αυτό συνέβη γιατί από νωρίς απέκτησε ισχυρή «προσωπικότητα» –αν ο όρος είναι δόκιμος– και ευτύχησε να ασχοληθούν μαζί του άνθρωποι με ερασιτεχνικό ρομαντισμό μεν, αλλά με σπουδαία επαγγελματική προσέγγιση. Ένα όνομα που διατήρησε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε κορυφαία θέση τη βαρύτητα του ονόματος: Ακρόπολις!
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.