- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Αποθέωση για την Τραβιάτα της Λυρικής στο Ηρώδειο
Σε μουσική διεύθυνση Λουκά Καρυτινού και σκηνοθεσία - σκηνικά - χορογραφία Κωνσταντίνου Ρήγου
Αποθέωση για την Τραβιάτα της Λυρικής στο Ηρώδειο σε μουσική διεύθυνση Λουκά Καρυτινού και σκηνοθεσία - σκηνικά - χορογραφία Κωνσταντίνου Ρήγου
Σε κλίμα ενθουσιασμού και με θερμότατο χειροκρότημα ολοκληρώθηκε, το Σάββατο 27 Ιουλίου 2019 στο κατάμεστο Ηρώδειο, η πρεμιέρα της νέας εντυπωσιακής παραγωγής της Τραβιάτας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, σε μουσική διεύθυνση Λουκά Καρυτινού, σκηνοθεσία - σκηνικά - χορογραφία Κωνσταντίνου Ρήγου και με τους διεθνείς σταρ της όπερας Λιζέτ Οροπέσα, Σαϊμίρ Πίργκου και Δημήτρη Πλατανιά στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
Η Τραβιάτα του Τζουζέππε Βέρντι παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Ηρώδειο και ο Κωνσταντίνος Ρήγος, στην πρώτη του σκηνοθεσία όπερας, κατάφερε να αποδώσει με θαυμαστό τρόπο τόσο τις "εσωτερικές" ιδιωτικές σκηνές του έργου, όσο και τις εξωστρεφείς σκηνές του πλήθους. Με βασικό σκηνικό στοιχείο τα δύο δωμάτια της Βιολλέτας Βαλερύ και με αναφορές στην Dolce Vita του Φελλίνι, η δραματική ιστορία της πιο διάσημης Παριζιάνας εταίρας ξεδιπλώθηκε με ιδιαίτερη μαεστρία προκαλώντας συγκίνηση στο κοινό. Τα κοστούμια της Ιωάννας Τσάμη -μαύρα για τη χορωδία, πολύχρωμα για το μπαλέτο και ιδιαιτέρως εντυπωσιακά για τους πρωταγωνιστές-, συνέδραμαν στην ατμόσφαιρα της παράστασης, μαζί με τους φωτισμούς του Χρήστου Τζιόγκα και τις προβολές του Βασίλη Κεχαγιά.
Το σπουδαίο καστ των πρωταγωνιστών συγκίνησε, ενθουσίασε και χειροκροτήθηκε με πάθος. Η Λιζέτ Οροπέσα, το πιο hot όνομα στην όπερα αυτή τη στιγμή, που έφτασε στην Αθήνα μετά από θριαμβευτικές εμφανίσεις στη Σκάλα του Μιλάνου, επιβεβαίωσε τη φήμη της και πρόσφερε στο Αθηναϊκό κοινό μια ερμηνεία της Βιολλέτας Βαλερύ που θα μείνει στην ιστορία. Ο τενόρος Σαϊμίρ Πίργκου έπλασε έναν δυναμικό αλλά και την ίδια στιγμή σπαρακτικό Αλφρέντο, ενώ ο Δημήτρης Πλατανιάς σε εξαιρετική φόρμα αποθεώθηκε για την ερμηνεία του στον ρόλο του Τζόρτζιο Ζερμόν.
Ο Λουκάς Καρυτινός έδωσε ένα μοναδικό ακρόαμα, αναδεικνύοντας το μεγαλείο της μουσικής του Τζουζέππε Βέρντι, ενώ η Ορχήστρα και η Χορωδία της ΕΛΣ πρόσφεραν ερμηνείες υψηλού επιπέδου.
Η συμμετοχή του Μπαλέτου της ΕΛΣ, σε χορογραφία του Κωνσταντίνου Ρήγου, απέσπασε θετικά σχόλια.
Περισσότερα για την παράσταση στο Athens Voice City Guide
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.