- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ο Κωνσταντίνος Ρήγος, ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Μπαλέτου της Λυρικής
Αναλαμβάνει καθήκοντα την 1η Φεβρουαρίου
Ο Κωνσταντίνος Ρήγος είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, όπως ανακοινώθηκε.
Ο διακεκριμένος χορογράφος και σκηνοθέτης αναλαμβάνει καθήκοντα από την 1η Φεβρουαρίου 2018.
Η διάρκεια της θητείας του είναι διετής.
Πνοή ανανέωσης
«Με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζω τον χορογράφο και σκηνοθέτη Κωνσταντίνο Ρήγο στη Διεύθυνση του Μπαλέτου της ΕΛΣ. Παρακολουθώ και θαυμάζω τη δουλειά του εδώ και 25 χρόνια. Είμαι αισιόδοξος ότι θα φέρει μια πνοή ανανέωσης στο Μπαλέτο της ΕΛΣ, με έντονο καλλιτεχνικό στίγμα και απόλυτο σεβασμό στη μεγάλη ιστορία του.
» Πιστεύω ότι με την ευαισθησία, το ήθος του αλλά και με το σπάνιο ταλέντο που διαθέτει να συνδιαλέγεται με διαφορετικά εκφραστικά μέσα, θα εμπνεύσει το Μπαλέτο της ΕΛΣ με δημιουργίες-σταθμό στο νέο μας σπίτι, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, αλλά και έξω από αυτό.
» Του εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και θα είμαι δίπλα του κάθε στιγμή της θητείας του» ανέφερε σε δήλωσή του ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Γιώργος Κουμεντάκης.
Ρήγος: Αντιμέτωπο με μεγάλες προκλήσεις το Μπαλέτο της ΕΛΣ
Από τη μεριά του ο νέος διευθυντής Μπαλέτου της ΕΛΣ, Κωνσταντίνος Ρήγος, δήλωσε:
«Είναι μεγάλη χαρά η ανάληψη της θέσης του Διευθυντή του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Γιώργο Κουμεντάκη για την ιδιαιτέρως τιμητική πρόταση.
» Το Μπαλέτο της ΕΛΣ βρίσκεται μπροστά σε μεγάλες προκλήσεις και είμαι βέβαιος ότι θα μπορέσουμε να τις κερδίσουμε, με σκληρή δουλειά και δημιουργικότητα. Στο Μπαλέτο της ΕΛΣ βρίσκονται μερικοί από τους καλύτερους χορευτές της χώρας μας, με τεράστιες δυνατότητες, αδιαπραγμάτευτο ταλέντο, λάμψη και γνώση.
» Με τη στήριξη του καλλιτεχνικού διευθυντή, μια νέα σχέση εμπιστοσύνης με τους χορευτές και με δεδομένο τον σεβασμό στην ιστορία του Μπαλέτου, είμαι αισιόδοξος πως θα επιτύχουμε τους υψηλούς στόχους που έχουν τεθεί από το μεγάλο κοινό του χορού στην Ελλάδα».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.