Κινηματογραφος

Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Έξαλλος ο σκηνοθέτης του «Emilia Pérez» με τα ρατσιστικά tweets της

Καθώς οι πιθανότητες να κερδίσει Όσκαρ έχουν μειωθεί αρκετά

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Έξαλλος ο σκηνοθέτης του «Emilia Pérez» με τα ρατσιστικά tweets της
© EPA/NINA PROMMER

Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Ο σκηνοθέτης του «Emilia Pérez» επικρίνει τα «ασυγχώρητα» tweets της 

Ο σκηνοθέτης τoυ «Emilia Pérez» Ζακ Οντιάρ απάντησε στα αμφιλεγόμενα tweets που αποκαλύφθηκαν από την υποψήφια για Όσκαρ πρωταγωνίστριά του Κάρλα Σοφία Γκασκόν χαρακτηρίζοντάς τα «μισητά».

Ο Γάλλος σκηνοθέτης, ο οποίος είναι επίσης υποψήφιος για το Όσκαρ καλύτερης σκηνοθεσίας, εξέφρασε την απογοήτευσή του για τη συμπεριφορά της Γκασκόν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία είχε επιδείξει φανατικές απόψεις για τους έγχρωμους, τους μουσουλμάνους και την αυξημένη ποικιλομορφία στα Όσκαρ.

«Είναι πολύ δύσκολο για μένα να θυμάμαι τη δουλειά που έκανα μαζί της», δήλωσε σε συνέντευξή του στο Deadline. «Η εμπιστοσύνη, η εξαιρετική ατμόσφαιρα που είχαμε στο πλατό που βασιζόταν πράγματι στην εμπιστοσύνη. Και όταν έχεις αυτού του είδους τη σχέση και ξαφνικά διαβάζεις κάτι που έχει πει αυτό το άτομο, πράγματα απολύτως μισητά και άξια μίσους, φυσικά και επηρεάζεται αυτή η σχέση. Είναι σαν να πέφτεις σε μια τρύπα. Γιατί αυτό που είπε είναι ασυγχώρητο».

Όταν ρωτήθηκε αν έχει μιλήσει μαζί της από τότε, απάντησε: «Δεν της έχω μιλήσει και δεν θέλω να της μιλήσω. Βρίσκεται σε μια αυτοκαταστροφική προσέγγιση στην οποία δεν μπορώ να παρέμβω και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζει».

Πριν λίγες μέρες αποκαλύφθηκαν αναρτήσεις από τον λογαριασμό της Γκασκόν στο Χ (τότε Twitter), που χρονολογούνται από το 2016, επανεμφανίστηκαν αυτήν την εβδομάδα από διεθνή ΜΜΕ και περιλαμβάνουν σχόλια που στοχοποιούν το ντύσιμο, τη γλώσσα και τον πολιτισμό των μουσουλμάνων στην Ισπανία. Επίσης, είχε προτείνει να απαγορευθεί το Ισλάμ.

Λιγότερο από έναν μήνα μετά τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ, του Αφροαμερικανού που σκοτώθηκε από έναν λευκό αστυνομικό στη Μινεάπολη το 2020, προκαλώντας μια σειρά από μεγάλες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στις ΗΠΑ, η Γκασκόν είχε σχολιάσει ότι ο Φλόιντ ήταν ναρκομανής για τον οποίο «πολύ λίγοι άνθρωποι είχαν νοιαστεί». Και για να το απογειώσει όλο αυτό; Μια ανάρτηση που επιτίθεται στα ίδια τα Όσκαρ. Για την εκδήλωση του 2021, στην οποία το Nomadland κέρδισε την καλύτερη ταινία, η Γκασκόν έγραψε: «Η Nomadland κέρδισε την καλύτερη ταινία: «Όλο και περισσότερο τα #Όσκαρ μοιάζουν με μια τελετή για ανεξάρτητες ταινίες και ταινίες διαμαρτυρίας, δεν ήξερα αν παρακολουθούσα ένα αφροκορεάτικο φεστιβάλ, μια διαδήλωση του Black Lives Matter ή την 8Μ [ισπανικός τρόπος αναφοράς στην Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας]. Πέραν αυτού, ένα άσχημο, άσχημο γκαλά».

Μετά την πρεμιέρα του στις Κάννες, το αστυνομικό μιούζικαλ επιλέχθηκε από το Netflix και έκτοτε έγινε η πιο υποψήφια μη αγγλόφωνη ταινία όλων των εποχών στα Όσκαρ, συγκεντρώνοντας 13 υποψηφιότητες, συμπεριλαμβανομένης της Γκασκόν ως καλύτερης ηθοποιού. Έγινε η πρώτη outing τρανσέξουαλ ηθοποιός που προτάθηκε.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.