- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Αφιερωμένη στη γυναίκα η φετινή αφίσα (εικόνα)
Δόθηκε στη δημοσιότητα η υπέροχη δημιουργία του Δημήτρη Τριμίτζιου
Πρωταγωνίστρια η γυναίκα στο πόστερ του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που δημιούργησε ο εικαστικός και visual artist Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis).
Μια γυναικεία φιγούρα, ξυπόλητη και ντυμένη σε κόκκινες και χρυσές αποχρώσεις, αιωρείται πάνω από την πόλη. Πηγή της ζωής και πυρήνας του κόσμου, μαγνητίζει και έλκει όλα όσα μας περιβάλλουν και μας ορίζουν. Επαναδιαπραγματεύεται την αναπαράσταση της γυναίκας.
Αυτό απεικονίζει η αφίσα του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης που δημιούργησε ο εικαστικός και visual artist Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis). Πρόκειται για την υπερηρωίδα της πραγματικής ζωής η οποία ξεπερνά και υπερβαίνει τους αμέτρητους ρόλους που της έχουν ανατεθεί. Που απαιτεί από τον καθένα μας και όλους μαζί να δούμε μέσα από ένα καινούργιο βλέμμα.
Ο εικαστικός ζωγράφισε το πρωτότυπο έργο σε πίνακα και ακρυλικό σε χαρτί.
Θα εκτεθεί στο στο 63ο Φεστιβάλ, στο MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών και στη συνέχεια ο καλλιτέχνης θα παραχωρήσει το έργο του στο Φεστιβάλ ώστε να βγει σε δημοπρασία, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν για την υποστήριξη κακοποιημένων γυναικών.
63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Η αφίσα που δημιούργησε ο Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis)
O Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis) γεννήθηκε στην Πολωνία το 1983, σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνα. Η ενασχόλησή του με το γκράφιτι ξεκίνησε από πολύ νεαρή ηλικία, ενώ από το 2005 δημιουργεί ως street artist.
Το 2002, διακρίθηκε στο διαγωνισμό κόμιξ νέων ταλέντων του περιοδικού 9 της Ελευθεροτυπίας, ενώ από το 2005 άρχισε να δημοσιεύει κόμιξ στο διάσημο περιοδικό Βαβέλ. Ο Δημήτρης Τριμίτζιος έχει εικονογραφήσει για τη LIFO, το περιοδικό ΣΙΝΕΜΑ, το Don’t Panic, κ.α. Επίσης, είχε αναλάβει τη διεύθυνση φωτογραφίας στη μεγάλου μήκους ταινία Μια ροζ παραμάνα του Νίκου Πομώνη που είχε αποσπάσει ειδική μνεία στο τμήμα Digital Wave του 47ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ενώ συνεργάστηκε και στα σκηνικά της ταινίας Ροζ του Αλέξανδρου Βούλγαρη.
Από το 2005 μέχρι το 2009 συμμετείχε στο διεθνές φεστιβάλ κόμιξ της Βαβέλ, καθώς και σε μια σειρά από εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό (1η Biennale Νέων Καλλιτεχνών, 7PLY Project, Remap, κ.α.). Επιπλέον, έχει συνεργαστεί με την καλλιτεχνική ομάδα του GPO Crew, έχοντας παράλληλα ασχοληθεί και με την τέχνη του τατουάζ, στην ομάδα του NICO Tattoo Crew.
Το 63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιηθεί από τις 3 μέχρι τις 13 Νοεμβρίου 2022.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Frankenstein, Γκράντε, Ερίβο και «Adolescence» κλέβουν την παράσταση
Ο βραβευμένος με Όσκαρ δημιουργός του Ανόρα τοποθετείται
Η 91χρονη θρυλική ηθοποιός μιλά για την επιδείνωση της όρασης και της μνήμης της
Προάγγελος των Όσκαρ τα βραβεία της Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου Λος Άντζελες
Το αστικό δράμα του σκηνοθέτη «νίκησε» δύο κακοκαιρίες και το κοινό γεμίζει τις κινηματογραφικές αίθουσες της χώρας
Η πρωτότυπη ταινία διαφέρει σε κάποια στοιχεία από την Ειδική Έκδοση του 1997
Η δύο φορές υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιός διαπραγματεύεται τον ρόλο της στο πολυαναμενόμενο σίκουελ
Ίσως όμως η μεγαλύτερη ανησυχία να αφορά τη δημιουργικότητα
Στους κινηματογράφους 6 Μαρτίου 2026 - Πότε θα προβληθεί στο Netflix
Ο διάσημος σκηνοθέτης αποκάλυψε τη λίστα του - Το «Black Hawk Down» στην πρώτη θέση
Τι έγραψαν ηθοποιοί και σκηνοθέτες για την τοποθέτησή του
Η κακοκαιρία ανέβαλε την πολυαναμενόμενη παρουσία της διάσημης ηθοποιού στην ταινία για τη Μαρία Κάλλας
Το έργο του Μάικ Φλάναγκαν επαναφέρει στο νου συγκινητικές στιγμές του σινεμά
Οι δηλώσεις του προκάλεσαν αμέσως αντιδράσεις στα social media
Η διάσημη ηθοποιός θα παραστεί στην προβολή της διεθνούς παραγωγής «Μαρία Κάλλας – Μόνικα Μπελούτσι: Μια Συνάντηση» στο Παλλάς
Πρεμιέρα τον Απρίλιο του 2026
Ένα μινιμαλιστικό αλλά και άρτιο στις λεπτομέρειές του οικογενειακό δράμα
Oι πρωταγωνιστές Μάικλ Κέιν και Γκλέντα Τζάκσον αποτελούν ένα απολαυστικό δίδυμο
Το φιλμ κέρδισε το Βραβείο καλύτερης ταινίας στο τμήμα Generation του Φεστιβάλ Βερολίνου 2025.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.