Πολιτικη & Οικονομια

Η Μαύρη Βίβλος της Ακροδεξιάς

Η Δημοκρατία κινδυνεύει και αν δεν υπήρχε ο ΣΥΡΙΖΑ ούτε που θα το παίρναμε χαμπάρι

115071-630725.jpg
Βαγγέλης Περρής
5’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
1097756.jpg

Όταν σε μία κοινωνία ψηφίζουν οι απόδημοι, συκοφαντείται το Γκόθαμ Σίτι και δεν μπαίνουν διαφημίσεις στη τρίτη σελίδα εφημερίδων, είναι φανερό ότι κάποιοι αλυσοδένουν τη Δημοκρατία.

Η Δημοκρατία κινδυνεύει. Και όταν η Δημοκρατία κινδυνεύει, αναλαμβάνουν να τη σώσουν αυτοί οι οποίοι θεωρούν ότι το συγκεκριμένο πολίτευμα είναι άχρηστο και απλώς αποτελεί ένα σκαλοπάτι που νομοτελειακά θα μας οδηγήσει στον σοσιαλισμό και, όταν ωριμάσουν οι συνθήκες, στον κομμουνισμό. Τώρα ανέλαβε να την σώσει ο σ.Τσίπρας. «Τέρμα οι αστικές ευγένειες» βροντοφώναξε θυμωμένος, εγκαινιάζοντας τη μεγάλη δημοκρατική επίθεση της Επαναστατικής Ριζοσπαστικής Αριστεράς που, σύμφωνα με τον ίδιο, αποτελεί τη συνέχεια του Βελουχιώτη και του Ελευθερίου Βενιζέλου.
 
Για ακόμη μία φορά ο παραλίγο νομπελίστας της πανανθρώπινης ειρήνης και λευτεριάς μίλησε τη γλώσσα της αλήθειας. Εδώ και περίπου 100 μέρες οι λαϊκές κατακτήσεις δέχονται μία λυσσαλέα επίθεση από όσους εξυπηρετούν τα συμφέροντα των εφοπλιστάδων. Ο αριθμός των θλιβερών, αντιδραστικών και αντιδημοκρατικών γεγονότων μπορεί να μην είναι ακόμη μεγάλος, όμως είναι ενδεικτικός των προθέσεων της αστικής τάξης και των τσιρακίων της να μη μείνει τίποτα όρθιο. Για να βοηθήσουμε τον ιστορικό του μέλλοντος παραθέτουμε τον κατάλογο-στίγμα για την πολιτική μας ζωή, έτσι όπως τον κατέγραψαν οι διάφοροι εκπρόσωποι και όργανα του ΣΥΡΙΖΑ. 
 
Σημείωση: Όποιος δεν αντέχει να βλέπει τη Δημοκρατία μας να κουρελίαζεται ας μη διαβάσει το άρθρο, γιατί θα πληγωθεί. 
 
Ανήκουστο: Θέλουν να επιβάλλουν την τάξη στο Γκόθαμ Σίτι!
 

Δύο υπάλληλοι του Υπουργείου Πολιτισμού είχαν τη φαεινή ιδέα να εφαρμόσουν τον νόμο που δεν άλλαξε καμιά κυβέρνηση και να καλέσουν την αστυνομία προκειμένου να βγάλει από το «Αελλώ» πέντε νεαρούς κάτω των 18 ετών γιατί εβλεπαν την ταινία «Τζόκερ».

Τη σωστή διάσταση του γεγονότος έδωσε με μία, ως συνήθως ψύχραιμη, ανακοίνωσή του στο Facebook (κόστος 127 ευρώ) ο σ. Ραγκούσης που γενικότερα ειδικεύεται στα δημόσια θεάματα: «Εκ μέρους της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, επικοινώνησα με την ΕΛ.ΑΣ. για να διακριβώσουμε εάν πράγματι αστυνομικοί επενέβησαν σε κινηματογράφους προκειμένου να ελέγξουν την ηλικία νέων θεατών. Η επίσημη επιβεβαίωση των περιστατικών αυτών από την ΕΛ.ΑΣ, προκάλεσε την άμεση αντίδρασή μας. Αντίδραση η οποία θα γενικευτεί απέναντι σε αυτά τα πρωτοφανή γεγονότα με την ενεργοποίηση κάθε κοινοβουλευτικού μέσου. Οι κ.κ. Μητσοτάκης και Χρυσοχοΐδης είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές τις αδιανόητες εξελίξεις που γυρίζουν την Ελλάδα και την Ελληνική Αστυνομία σε μαύρες εποχές».

Με δυο λόγια έχουμε επιστροφή στις μαύρες εποχές της χούντας και αυτή είναι η αισιόδοξη άποψη. Σύμφωνα με τον πιο πραγματιστή σ.Τσίπρα, όλα μας οδηγούν πιο πίσω και από τη δεκαετία του ’60, προφανώς στη σκληρή δικτατορία του Μεταξά, να δείτε που σύντομα θα έχουμε στα φουαγιέ των κινηματογράφων και βασανιστήρια με ρετσινόλαδο: «Πού να φανταστώ ότι η νέα “προοδευτική” κυβέρνηση της ΝΔ θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ. να αποκαταστήσει τη τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του ’60, ίσως και ακόμη πιο πίσω..».

Όλα αυτά ο τέως πρωθυπουργός τα λέει ως αριστερός, αλλά και ως οπαδός των συμμοριών που δραστηριοποιούνται στη Γκόθαμ Σιτι! «Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο “Αελλώ” ο Χρυσοχοΐδης» έγραψε χαρακτηριστικά. Η ανάρτηση του σ. Τσίπρα ενθουσίασε τον Λευκό Ιππότη, τον Πινγκουίνο, την Κατγούμαν, τον Ραχ αλ Γκουλ, τον Κάρμινε Φαλκόνε και άλλους αντιεξουσιαστές του Γκόθαμ. Να δείτε που στις επόμενες εκλογές θα τον ψηφίσουν.

Απαράδεκτο: Επιδιώκουν να αποκτήσουν δικαίωμα ψήφου όλοι οι Έλληνες! 

Ο σ. Τσίπρας θεωρεί ότι οι παράνομοι του Γκόθαμ έχουν το δικαίωμα να παρεμβαίνουν στα πολιτικά πράγματα της Ελλάδας, αλλά δεν θέλει να ακούσει τίποτε για τους Έλληνες που βρίσκονται στο λιγότερο σκοτεινό Κουίνς και άλλες πόλεις του εξωτερικού. Οι κοινοί θνητοί δεν διέθεταν τα ιδεολογικά όπλα για να αντιληφθούν τη δυσανεξία του ΣΥΡΙΖΑ στην ψήφο των απόδημων συμπατριωτών μας, μέχρι που ανέλαβε να τους ανοίξει τα μάτια και πάλι ο σ. Ραγκούσης.

Σύμφωνα με τη μαρξιστική-λενινιστική του θεώρηση, όσο περισσότεροι ψηφίζουν τόσο πιο πολύ κινδυνεύει η Δημοκρατία: «Είναι προφανές ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μία οργανωμένη προσπάθεια, προκατασκευασμένη στα παρασκήνια όπου συντονίζεται η συνεξαρτώμενη οικονομική και πολιτική ολιγαρχία. Στόχος της προσπάθειας αυτής είναι να μην κυβερνήσει ξανά η προοδευτική παράταξη... Ουσιαστικά επιχειρούν να περιορίσουν την αξία, τη βαρύτητα της ψήφου των Ελληνίδων και των Ελλήνων που είναι μόνιμοι κάτοικοι της χώρας. Πρόκειται για μία πρόταση βόμβα στα θεμέλια της δημοκρατικής ομαλότητας».  

Σύμφωνα δηλαδή με τον σ. Ραγκούση, η δημοκρατική ομαλότητα κινδυνεύει από τους Έλληνες του εξωτερικού, προφανώς γιατί έχουν μεγαλώσει σε ένα καπιταλιστικό περιβάλλον, το οποίο τους έχει διαβρώσει και έχουν γίνει φασισταριά. Η βαρύτητα αυτής της ανάλυσης ήταν τέτοια που λίγες ώρες μετά ο ΣΥΡΙΖΑ συμφώνησε με την ψήφο των αποδήμων.

Ντροπιαστικό: Αφήνουν χωρίς διαφήμιση την τρίτη των εφημερίδων που στηρίζονται μόνο στους αναγνώστες τους! 

Δημοκρατία σημαίνει Ελευθεροτυπία και Ελευθεροτυπία σημαίνει Documento. Λίγα λόγια για το έργο: Μετά από δεκάδες βραβεύσεις και εκατοντάδες αποκαλυπτικά ρεπορτάζ, ο δημοσιογράφος σ. Βαξεβάνης αποφάσισε να υψώσει τη σημαία της Ανεξαρτησίας από τα συμφεροντα και να πολεμήσει τη διαπλοκή και τους εργολάβους, δημιουργώντας τη «Νέα Μεγάλη Εφημερίδα». Για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι, όπως ήταν λογικό, αναζήτησε τη στήριξη του σ. Καλογρίτσα αλλά στην πορεία προέκυψαν κάποια θεματάκια κι έτσι ανέλαβε μόνος του ο σ. Βαξεβάνης να διδάξει στον λαό τη «Δημοσιογραφία Όπως Πρέπει να Είναι». Με μεράκι και συνέπεια έβαλε τη προσωπική του σφραγίδα σε μια σειρά αριστερά θέματα, όπως στην έρευνα που κατέληξε στο συμπέρασμα ότι γνωστό πρόσωπο της γκέι κοινότητας επαγγέλεται τον συνοδό κυριών, στη χρησιμοποίηση του Ολοκαυτώματος για μικροπολιτικούς σκοπούς, όπως κατήγγειλε το Κεντρικό Ισραηλίτικο Συμβούλιο, και σε πολλά άλλα.

Εκεί όμως που όλα πήγαιναν πρίμα, γύρισε καπάκι η ζωή! Δυστυχώς, παρά τις προειδοποιήσεις του e-tetradio και άλλων δημοκρατικών μέσων, δεν αναβλήθηκαν επ‘ αόριστον οι εκλογές, όπως κάνουν στα σωστά κομμουνιστικά καθεστώτα, και έτσι προέκυψε κυβέρνηση της Ακροδεξιάς, που δεν σέβεται τους γκέι και τους Εβραίους. Στη συνέχεια ήρθαν τα χειρότερα. Το Documento γνώρισε το στυγνό πρόσωπο της λογοκρισίας και κυκλοφόρησε με λευκή την τρίτη του σελίδα! Μην του έσβησαν κάποιο ρεπορτάζ για την υπερτιμολόγηση στα συσσίτια των προσφύγων; Μήπως δημοσίευε τα ονόματα της λίστας Λαγκάρντ που του είχαν περισσέψει από προηγούμενη έρευνα;

Συνέβει κάτι πολύ πιο αποτρόπαιο και το περιέγραψε με δικά λόγια ο ίδιος ο σ. Βαξεβάνης: «Εδώ θα έμπαινε η διαφήμιση που έκοψε ο Μητσοτάκης». Πρόκειται για σκάνδαλο εφάμιλλο του Γουότεργκέιτ και με αγωνία η διεθνής κοινή γνώμη περίμενε τις λεπτομέρειες. Ποια ήταν αυτή η διαφήμιση και πώς την έκοψε ο Μητσοτάκης. Ακόμη και η ομογάλακτη Εφημερίδα των Συντακτών αδημονούσε για το επόμενο βήμα γράφοντας «μήπως πρέπει πλέον ο Κώστας Βαξεβάνης να μας δώσει περισσότερα στοιχεία για την καταγγελία του; Αφού το Μαξίμου δεν μιλάει, ας μιλήσει αυτός. Ενας λόγος παραπάνω». 

Περιέργως τα στοιχεία δεν ήρθαν, αλλά τα αντικατέστησε η αδυσώπητη επιχειρηματολογία του σ. Ραγκούση: «Αυτός είναι ο Μητσοτάκης. Αυτό είναι το χυδαίο θεσμικό και πολιτικό του ήθος». Μετά την παρέμβαση Ραγκούση, πείσθηκε και ο επίσημος ΣΥΡΙΖΑ ότι η λευκή σελίδα βάζει σε κίνδυνο την Δημοκρατία και έβγαλε μια ιστορική ανακοίνωση που προκαλεί ανατριχίλα: «Οι καταγγελίες της εφημερίδας Documento" σχετικά με κυβερνητικές παρεμβάσεις προς επιχειρήσεις για διακοπή των διαφημιστικών τους καταχωρίσεων στην εφημερίδα είναι εξαιρετικά σοβαρές... Η ελευθερία του Τύπου, η αντίστασή του σε καθεστωτικές συμπεριφορές και απόπειρες φίμωσης, η προσπάθεια εφημερίδων να επιβιώσουν οικονομικά, δεν είναι ζήτημα κομματικής αντιπαράθεσης, είναι ζήτημα δημοκρατίας». Μετά από αυτή την αριστερή παρέμβαση κατά των καθεστωτικών συμπεροφορών, η διεύθυνση του Documento προχώρησε σε απολύσεις τις οποίες δικαιολόγησε ο σύμβουλος του σ. Τσίπρα σ. Θανάσης Καρτερός.

Απάνθρωπο: δεν επιτρέπουν στους αριστερούς διανοούμενους να κριτικάρουν ταλέντα στο πλευρό της Φουρέιρα!

Το βαθιά αντιδημοκρατικό μένος της Ακροδεξιάς κυβέρνησης πρώτοι το ένοιωσαν στο πετσί τους οι διανοούμενοι της παράταξης. Χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί ο ποιητής σ. Νίκος Μωραίτης τη μελωδική φωνή του οποίου η μεταπρατική αστική τάξη θέλησε να φιμώσει με τον πιο δόλιο τρόπο. Δεν του επέτρεψαν να είναι μέλος στη κριτική επιτροπή του talent show «The Final Four»!

Είναι ξεκάθαρο ότι πλεον δεν υπάρχει Δημοκρατία στην Ελλάδα και η χώρα δυστυχώς ζει σε ακραίες συνθήκες που μόνο με τον μακαρθισμό μπορούν να συγκριθούν. Το άρθρο της εφημερίδας του σ. Βαξεβάνη αποτελεί μια κραυγή προς την ανθρωπότητα: «Ένας ιδιότυπος μακαρθισμός εναντίον καλλιτεχνών και ανθρώπων του θεάματος έχει επιβληθεί τα τελευταία χρόνια στον χώρο του πολιτισμού, της τηλεόρασης αλλά με ένα τρόπο και της δημοσιογραφίας.Το κυνήγι μαγισσών στρέφεται κατά ανθρώπων που έχουν εκφραστεί υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ ή του Αλέξη Τσίπρα, ή έστω υπάρχουν υποψίες ότι μπορεί να συμφωνούν με πολιτικές ή πρωτοβουλίες τους. Οι άνθρωποι αυτοί, όπως ακριβώς στην Αμερική των ’50 επιχειρείται να αποκλειστούν από συνεργασίες και να περιθωριοποιηθούν, με στόχο να εξαφανιστούν από τον επαγγελματικό τους χώρο. Ο φόβος μήπως κατονομαστούν ως «ΣΥΡΙΖΑίοι» ή φιλο-Τσιπρικοί έχει κάνει πολλούς να κάνουν πίσω και να αποφεύγουν να εκφράζονται πολιτικά.Ο στιχουργός Νίκος Μωραΐτης δεν ήταν ένας από αυτούς»!

Συμπέρασμα

Όταν σε μία κοινωνία ψηφίζουν οι απόδημοι, συκοφαντείται το Γκόθαμ Σίτι, δεν υπάρχουν εκπρόσωποι της Αριστεράς στα τάλεντ σόου και δεν μπαίνουν διαφημίσεις στη τρίτη σελίδα των εφημερίδων, τότε είναι φανερό ότι κάποιοι αλυσοδένουν τη Δημοκρατία. Έχουμε δηλαδή να διαλέξουμε μεταξύ σκλαβιάς και εξέγερσης. Μόλις πιάσει το κότερο Ορνό, θα σβήσουν τα πούρα στην άμμο και θα ξεκινήσει η δεύτερη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ