- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Αγωγή κατά του Fortnite από γονείς παιδιών που σταμάτησαν να κοιμούνται και να τρώνε
Τι ισχυρίζονται και τι απαντά η εταιρία
Fortnite: Ομαδική αγωγή γονέων για τον εθισμό των παιδιών τους - Τι ισχυρίζονται και τι απαντά η εταιρία
Καναδός δικαστής ενέκρινε ομαδική αγωγή τριών γονέων που λένε ότι τα παιδιά τους εθίστηκαν στο βιντεοπαιχνίδι Fortnite.
Οι ενάγοντες λένε ότι τα παιδιά τους παρέλειπαν τον ύπνο, το φαγητό και το ντους επειδή είχαν εθιστεί στο παιχνίδι.
Στις δικαστικές καταθέσεις, σημείωσαν ότι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αναγνώρισε τον εθισμό στα βιντεοπαιχνίδια το 2018.
Η αγωγή στρέφεται κατά της κατασκευάστριας εταιρίας του παιχνιδιού, Epic Games, και της καναδικής θυγατρικής της.
Η Epic Games υποστήριξε ότι ο εθισμός στα βιντεοπαιχνίδια δεν είναι αναγνωρισμένη ψυχολογική διαταραχή. Το δημοφιλές διαδικτυακό παιχνίδι έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 350 εκατομμύρια παίκτες στο διαδίκτυο.
Ενώ το παιχνίδι είναι δωρεάν, οι παίκτες πληρώνουν για να χρησιμοποιήσουν χρήματα εντός του παιχνιδιού που ονομάζονται "V Bucks". Το παιχνίδι φέρεται να απέφερε περισσότερα από 9 δισ. δολάρια (7,3 δισ. λίρες) παγκοσμίως.
Πάνω από 7.700 ώρες σε δύο χρόνια
Ένα από τα παιδιά που αναφέρονται στη μήνυση έπαιξε πάνω από 7.700 ώρες το παιχνίδι σε λιγότερο από δύο χρόνια. Η νομική αγωγή υποστηρίζει ότι το παιχνίδι αναπτύχθηκε σκόπιμα για να είναι «άκρως εθιστικό».
Ο δικαστής του Ανώτατου Δικαστηρίου του Κεμπέκ Sylvain Lussier έκρινε ότι η αγωγή «στέκεται νομικά». Παρομοίασε την τρέχουσα κατανόηση του εθισμού στα βιντεοπαιχνίδια με την πρώιμη συνειδητοποίηση του εθισμού στον καπνό: «Η επιβλαβής επίδραση του καπνού δεν αναγνωρίστηκε ούτε έγινε παραδεκτή εν μία νυκτί».
Αποφάσισε ότι οι παίκτες που ζουν στο Κεμπέκ και παρουσίασαν συμπτώματα εθισμού μετά το παιχνίδι της έκδοσης Battle Royale του Fortnite από την 1η Σεπτεμβρίου 2017 μπορούν να συμμετάσχουν στη δικαστική αγωγή.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για εμάς που αγαπάμε αυτό το (μη) χρώμα
Υπάρχουν τομείς όπου η τεχνολογία δεν είναι ούτε «καλή» ούτε «κακή» από μόνη της — η αξία της κρίνεται από τη χρήση και τις προθέσεις μας.
Η Κομισιόν εξετάζει αν παραβιάζει τους κανόνες ανταγωνισμού
Παρά τις ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια - Αντιδράσεις στο Κογκρέσο
«Το νιώθω σαν φίλο» υποστηρίζουν
Λειτουργεί με φως και φέρει ελληνική σφραγίδα
Τα πειράματα βασίστηκαν σε εκδόσεις εμπορικά διαθέσιμων chatbots
Στο αφιέρωμά του ξεχωρίζει και πέντε ανθρώπους που αναμένεται να ξεχωρίσουν το 2026
Ο Τζένσεν Χουάνγκ εργάζεται αδιάκοπα παρά το γεγονός ότι η εταιρεία του έγινε η πολυτιμότερη στον κόσμο
Η Κίνα προκαλεί Google και OpenAI - Ανοιχτό σε όλους το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης
Η νέα λειτουργία του Wrapped δείχνει πόσο νέοι ή μεγάλοι είναι οι χρήστες βάσει μουσικών συνηθειών
Στις δοκιμές που έγιναν οι ερευνητές κατάφεραν να ανταλλάξουν ακόμη και γυμνό υλικό
Kαθώς πλέον ανταγωνίζεται μια ανεξάντλητη ποσότητα περιεχομένου που παράγεται μαζικά, γρήγορα και σχεδόν δωρεάν
Τα βίντεο, καλοφτιαγμένα και πειστικά, παραπλανούν ανυποψίαστους χρήστες
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Η κυκλοφορία του Black Ops 7 απογοήτευσε, με πτώση πωλήσεων και λιγότερους ενεργούς παίκτες
Δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους τεχνητής νοημοσύνης σε Ασία-Ειρηνικό
«Έπεσαν» Canvas και Zoom
...και τα βρίσκουμε στα ρούχα μας ή ακόμα και μέσα στον κάδο και στα λοιπά τμήματα της συσκευής
Συνομιλία με έναν φιλόσοφο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.