- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Pinterest: Ακόμα να μπεις στο παιχνίδι;
Μια καμπάνια στο Pinterest εφόσον το κοινό ενδιαφερθεί, έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ακόμα και από μια καμπάνια στο Instagram
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος γράφει για τη δυναμική του Pinterest στα social media, τον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και τις δυνατότητες που δίνει στα brands.
Επαναφέρω την κουβέντα για το Pinterest -άλλωστε από το 2017- μιλάω και γράφω αρκετά συχνά για αυτό το ιδιαίτερο, αλλά άκρως πλέον αποτελεσματικό Social Media μέσο. Όλα τα brands, αυτό αφορά σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν ήδη ξεκινήσει την πολύ δυναμική παρουσία τους, σχεδόν καθημερινά. Σίγουρα δεν ξεκίνησαν εχθές, αλλά πριν τουλάχιστον 4-5 χρόνια. Απλά εάν παρατηρήσετε προσεκτικά, θα δείτε τις αλλαγές στον τρόπο και των pins αλλά και της συχνότητας αυτών.
Δεν ξέρω εάν είναι χώρος ανακάλυψης ιδεών και πραγμάτων, όπως αναφέρουν αρκετοί. Για εμένα είναι αυτή τη στιγμή, μετά το Instagram, το νούμερο δύο σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου και ευκολίας ανακατεύθυνσης του χρήστη για ένα προϊόν. Αναφέρομαι κυρίως για προϊόντα και όχι τόσο για υπηρεσίες. Με καλό και εμπνευσμένο περιεχόμενο τα engagements καθώς και τα clicks, αυξάνονται κατακόρυφα. Άλλωστε αυτό είναι και το ζητούμενο. Το traffic προς το website μας και ειδικά στο menu shop, εάν έχουμε.
Τι μπορώ να κάνω; Με ποιoν τρόπο δημιουργό περιεχόμενο; Πώς με βρίσκουν; Και άλλες παρόμοιες ερωτήσεις που εύλογα μπορεί να ρωτήσει ο οποιοσδήποτε που ενδεχομένως τον αφορά το Pinterest. Είναι απλό.
Καταρχήν κάνουμε έναν επαγγελματικό λογαριασμό ή μετατρέπουμε τον ήδη υπάρχοντα λογαριασμό μας, σε επαγγελματικό. Τροποποιούμε το URL (user name) επάνω στο Brand μας. Και το επόμενο στάδιο είναι το πιο σημαντικό. Θα πρέπει να βρούμε keywords που θα τοποθετήσουμε στο About του Pinterest. Και έπειτα να δημιουργήσουμε Boards τα οποία και αυτά θα εμπεριέχουν keywords μέσα στο πεδίο περιγραφή (about Board).
Εάν είμαστε ok με αυτό το στάδιο, προχωράμε στην δημιουργία εξαιρετικών Pin τα οποία τοποθετούνται μέσα στα Boards. Εννοείται από πριν έχουμε φτιάξει μια λίστα για το τι Board μας εξυπηρετούν. Εδώ θέλει λίγη παραπάνω σκέψη για την δομή και τις ονομασίες των Boards. Εφόσον έχουμε τελειώσει και με αυτό το στάδιο, τότε δεν ξεχνάμε για κάθε Pin που θα κάνουμε, να το κοινοποιούμε και σε άλλα Social Media που έχουμε παρουσία. Π.χ. στο Instagram ή ακόμα και στο Facebook.
Τέλος, μπορούμε πλέον -εδώ και αρκετό καιρό- να κάνουμε και promote τα pin μας. Πολύ πιο αποτελεσματικά και με καλύτερο engagement. Πρακτικά έχει αποδειχθεί ότι μια καμπάνια στο Pinterest εφόσον το κοινό ενδιαφερθεί, έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ακόμα και από μια καμπάνια στο Instagram. Όλα όμως είναι θέμα περιεχομένου.
Εάν είστε ήδη στο Pinterest γνωρίζετε ακριβώς τα παραπάνω. Εάν το σκέφτεστε, μάλλον είναι η ώρα να μπείτε. Εάν δεν το γνωρίζετε, καλό θα ήταν να το ψάξετε!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Υπό δοκιμή σε τέσσερις ηπείρους τεχνολογία συσκευασίας που παρατείνει τη διάρκεια ζωής στο ράφι
Όλοι νομίζουμε ότι είναι ένδειξη για τη μπαταρία, αλλά είναι κάτι σαφώς πιο σοβαρό
Τι έδειξαν τα πρώτα αποτελέσματα
Σήμερα υπάρχουν 6.402 δορυφόροι του Starlink σε τροχιά 550 χιλιομέτρων πάνω από τη Γη
Θα χρειάζονται γονική άδεια για να αλλάξουν βασικές ρυθμίσεις - Αναλυτικά τα νέα δεδομένα
Τι αναφέρει το σημείωμα που εστάλη στους εργαζόμενους
Οι πιο έντονες αλλαγές που διαπίστωσαν οι επιστήμονες ήταν η μείωση του όγκου της φαιάς ουσίας
Στο μέλλον θα αλλάξουν οι τρόποι που χρησιμοποιούμε τα πληκτρολόγια και τα ποντίκια, και θα περάσουμε στη φωνή και την τεχνητή νοημοσύνη
Οι λύσεις που προτείνει η NSA για να αποφύγετε κακόβουλα λογισμικά και χάκερ
Μαθήματα marketing από τη βιομηχανία του gaming
Πώς οδηγήθηκαν στον αφανισμό οι απομονωμένες κοινότητές τους
Χαμηλότερες επιδόσεις στη γραμματική όσο και στο λεξιλόγιο - Ο ρόλος των γονέων
Πόσο θα κοστίζουν στη χώρα μας και πότε θα κυκλοφορήσουν
Πώς τέσσερις έφηβοι και ένας σκύλος ξεσκέπασαν έναν μοναδικό αρχαιολογικό θησαυρό
Τι πραγματικά εννοούμε όταν λέμε ρομπότ; Ο Δρ. Ευάγγελος Παπαδόπουλος, καθηγητής ΕΜΠ και αναπληρωτής διευθυντής του HERON, εξηγεί
Πώς μπορεί κάποιος να την αποφύγει
Τι αναφέρουν οι αναλυτές για τα νέα προϊόντα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.