Pinterest: Ακόμα να μπεις στο παιχνίδι;
Μια καμπάνια στο Pinterest εφόσον το κοινό ενδιαφερθεί, έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ακόμα και από μια καμπάνια στο Instagram
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος γράφει για τη δυναμική του Pinterest στα social media, τον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και τις δυνατότητες που δίνει στα brands.
Επαναφέρω την κουβέντα για το Pinterest -άλλωστε από το 2017- μιλάω και γράφω αρκετά συχνά για αυτό το ιδιαίτερο, αλλά άκρως πλέον αποτελεσματικό Social Media μέσο. Όλα τα brands, αυτό αφορά σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν ήδη ξεκινήσει την πολύ δυναμική παρουσία τους, σχεδόν καθημερινά. Σίγουρα δεν ξεκίνησαν εχθές, αλλά πριν τουλάχιστον 4-5 χρόνια. Απλά εάν παρατηρήσετε προσεκτικά, θα δείτε τις αλλαγές στον τρόπο και των pins αλλά και της συχνότητας αυτών.
Δεν ξέρω εάν είναι χώρος ανακάλυψης ιδεών και πραγμάτων, όπως αναφέρουν αρκετοί. Για εμένα είναι αυτή τη στιγμή, μετά το Instagram, το νούμερο δύο σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου και ευκολίας ανακατεύθυνσης του χρήστη για ένα προϊόν. Αναφέρομαι κυρίως για προϊόντα και όχι τόσο για υπηρεσίες. Με καλό και εμπνευσμένο περιεχόμενο τα engagements καθώς και τα clicks, αυξάνονται κατακόρυφα. Άλλωστε αυτό είναι και το ζητούμενο. Το traffic προς το website μας και ειδικά στο menu shop, εάν έχουμε.
Τι μπορώ να κάνω; Με ποιoν τρόπο δημιουργό περιεχόμενο; Πώς με βρίσκουν; Και άλλες παρόμοιες ερωτήσεις που εύλογα μπορεί να ρωτήσει ο οποιοσδήποτε που ενδεχομένως τον αφορά το Pinterest. Είναι απλό.
Καταρχήν κάνουμε έναν επαγγελματικό λογαριασμό ή μετατρέπουμε τον ήδη υπάρχοντα λογαριασμό μας, σε επαγγελματικό. Τροποποιούμε το URL (user name) επάνω στο Brand μας. Και το επόμενο στάδιο είναι το πιο σημαντικό. Θα πρέπει να βρούμε keywords που θα τοποθετήσουμε στο About του Pinterest. Και έπειτα να δημιουργήσουμε Boards τα οποία και αυτά θα εμπεριέχουν keywords μέσα στο πεδίο περιγραφή (about Board).
Εάν είμαστε ok με αυτό το στάδιο, προχωράμε στην δημιουργία εξαιρετικών Pin τα οποία τοποθετούνται μέσα στα Boards. Εννοείται από πριν έχουμε φτιάξει μια λίστα για το τι Board μας εξυπηρετούν. Εδώ θέλει λίγη παραπάνω σκέψη για την δομή και τις ονομασίες των Boards. Εφόσον έχουμε τελειώσει και με αυτό το στάδιο, τότε δεν ξεχνάμε για κάθε Pin που θα κάνουμε, να το κοινοποιούμε και σε άλλα Social Media που έχουμε παρουσία. Π.χ. στο Instagram ή ακόμα και στο Facebook.
Τέλος, μπορούμε πλέον -εδώ και αρκετό καιρό- να κάνουμε και promote τα pin μας. Πολύ πιο αποτελεσματικά και με καλύτερο engagement. Πρακτικά έχει αποδειχθεί ότι μια καμπάνια στο Pinterest εφόσον το κοινό ενδιαφερθεί, έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ακόμα και από μια καμπάνια στο Instagram. Όλα όμως είναι θέμα περιεχομένου.
Εάν είστε ήδη στο Pinterest γνωρίζετε ακριβώς τα παραπάνω. Εάν το σκέφτεστε, μάλλον είναι η ώρα να μπείτε. Εάν δεν το γνωρίζετε, καλό θα ήταν να το ψάξετε!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η 10η εκδήλωση για την Amiga και την κοινότητά της
Τι έδειξε νέα έρευνα
Το μήνυμα που έστειλε στους Έλληνες
Πρακτικά tips για καλύτερες αποδόσεις σε Windows και Μac
Τι λέει η NASA για τις λεπτομερείς εικόνες
«Μου αρέσει να βουτάω στην πολυπλοκότητα των ανθρώπινων συναισθημάτων»
Μαίνεται ο «πόλεμος» με τις ΗΠΑ
Συνεχίζεται ο «πόλεμος» των ΗΠΑ στην δημοφιλή πλατφόρμα
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Μιλά άπταιστα 20 γλώσσες με δείκτη νοημοσύνης υψηλότερο του Αϊνστάιν
Τι αναφέρει νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ
Επιστημονική συνάντηση στα Φηρά από τις 20 έως τις 25 Απριλίου
Όσα ειπώθηκαν στην εκδήλωση - Οι κυριότερες τοποθετήσεις των ομιλητών
Είναι ο άνθρωπος πίσω από το Google Maps και ένα από τα επιδραστικότερα πρόσωπα της Silicon Valley. Μιλήσαμε μαζί του με αφορμή την παρουσία του στο Athens Science Festival στην Τεχνόπολη
Τι θα γινόταν αν μπορούσατε να δείτε ένα αγαπημένο σας πρόσωπο ακόμα και αφού θα έχει φύγει από τη ζωή;
Από πότε θα τεθεί σε ισχύ η οδηγία
Έχει 33 φορές το μέγεθος του ήλιου
Βάρους περίπου 700 γραμμαρίων - Γιατί δεν καταστράφηκε όταν μπήκε στη γήινη ατμόσφαιρα
Επιστρέφει το επιτυχημένο workshop για την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων
Το ρομπότ από Lego τουβλάκια μπορεί να διαβάσει τον κώδικα Μπράιγ και να τον εκφωνεί στα ελληνικά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.