Πώς προσπαθεί το Snapchat να κερδίσει το κοινό του TikTok
Η εταιρεία Snap θα μοιράζει κάθε μέρα 1 εκατομμύριο δολάρια στους χρήστες με τα πιο δημιουργικά και δημοφιλή βίντεο μέχρι το τέλος του 2020.
Η νέα λειτουργία του Snapchat, Spotlight περιέχει ολιγόλεπτα βίντεο με μουσική, σε μια προσπάθεια να κερδίσει το κοινό του TikTok.
Τον Νοέμβριο, η αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Snap παρουσίασε το Spotlight, μια νέα λειτουργία του Snapchat που με ένα πρώτο swipe, θυμίζει πολύ το TikTok. Το Spotlight προσθέτει ακόμα μια καρτέλα (tab) στην εφαρμογή, αφιερωμένη αποκλειστικά σε σύντομα, διασκεδαστικά βίντεο.
Χαρακτηρίζεται ως ο ανταγωνιστής του TikTok, καθώς συμπεριλαμβάνει μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά της εφαρμογής με βίντεο που έγινε παγκοσμίως γνωστή την άνοιξη του 2020, κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown. Οι χρήστες, έχουν τη δυνατότητα να κάνουν swipe κάθετα (vertical swipe) και να εμπλουτίσουν τις αναρτήσεις τους με μουσική που βρίσκεται διαθέσιμη στην πλατφόρμα. Εκτός όμως από αυτές τις υπηρεσίες, το Spotlight δουλεύει με έναν «μυστηριώδη», εξατομικευμένο αλγόριθμο με σκοπό να προσφέρει μια ατελείωτη ροή περιεχομένου, χωρίς να απαιτείται προσθήκη ή follow στους δημιουργούς των βίντεο. Οι snapchatters μπορούν να δουν το περιεχόμενο των ιδιωτικών (private) λογαριασμών, αλλά δεν υπάρχει ευκαιρία αποστολής μηνύματος προς αυτούς. Επιπλέον, ο αλγόριθμος προτείνει τις πιο ελκυστικές δημοσιεύσεις για όσους έχουν λογαριασμό στο Snapchat, με βάση τις προτιμήσεις του καθενός και παρακολουθεί όσους αποχωρούν από τα Snaps.
Ωστόσο, εκείνο που κάνει την καινούργια λειτουργία ξεχωριστή είναι το γεγονός ότι σε αντίθεση με τα χαρούμενα και χιουμοριστικά βίντεο του TikTok, το περιεχόμενο του Spotlight έχει μια ποικιλία από άβολο και δυσάρεστο μέχρι ντροπιαστικό και αποκρουστικό υλικό. Με αυτό τον τρόπο, προσπαθεί να κερδίσει το κοινό του TikTok και κυρίως τις νεότερες γενιές που το χρησιμοποιεί περισσότερο, αλλά πιθανόν έτσι να την απωθεί.
Ακόμα μια κίνηση της πλατφόρμας είναι ότι μέχρι το τέλος του 2020, θα μοιράζει κάθε μέρα 1 εκατομμύριο δολάρια στους χρήστες με τα πιο δημιουργικά και κατά συνέπεια δημοφιλή βίντεο που προβάλλονται στο Spotlight. Η πληρωμή δεν σχετίζεται με τον αριθμό των ακολούθων, παρά με τα views που συγκέντρωσε το βίντεο την ημέρα που αναρτήθηκε. Οι χρήστες που διεκδικούν το έπαθλο, πρέπει να είναι από 16 ετών και πάνω και να τηρούν μια σειρά από κανόνες που αφορούν στα πνευματικά δικαιώματα, τη χορηγία, την προβολή ακατάλληλων θεμάτων.
Η εταιρεία τονίζει ότι θα διαχειρίζεται τη ροή για τυχόν παραβάσεις των κανόνων και για προσπάθεια αλλαγής του αλγόριθμου. «Παρακολουθούμε ενεργά για πιθανές απάτες, ώστε να διασφαλίσουμε ότι αναλογούμε σε αυθεντικό περιεχόμενο με τα Snaps», ανέφερε η Snap.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για εμάς που αγαπάμε αυτό το (μη) χρώμα
Υπάρχουν τομείς όπου η τεχνολογία δεν είναι ούτε «καλή» ούτε «κακή» από μόνη της — η αξία της κρίνεται από τη χρήση και τις προθέσεις μας.
Η Κομισιόν εξετάζει αν παραβιάζει τους κανόνες ανταγωνισμού
Παρά τις ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια - Αντιδράσεις στο Κογκρέσο
«Το νιώθω σαν φίλο» υποστηρίζουν
Λειτουργεί με φως και φέρει ελληνική σφραγίδα
Τα πειράματα βασίστηκαν σε εκδόσεις εμπορικά διαθέσιμων chatbots
Στο αφιέρωμά του ξεχωρίζει και πέντε ανθρώπους που αναμένεται να ξεχωρίσουν το 2026
Ο Τζένσεν Χουάνγκ εργάζεται αδιάκοπα παρά το γεγονός ότι η εταιρεία του έγινε η πολυτιμότερη στον κόσμο
Η Κίνα προκαλεί Google και OpenAI - Ανοιχτό σε όλους το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης
Η νέα λειτουργία του Wrapped δείχνει πόσο νέοι ή μεγάλοι είναι οι χρήστες βάσει μουσικών συνηθειών
Στις δοκιμές που έγιναν οι ερευνητές κατάφεραν να ανταλλάξουν ακόμη και γυμνό υλικό
Kαθώς πλέον ανταγωνίζεται μια ανεξάντλητη ποσότητα περιεχομένου που παράγεται μαζικά, γρήγορα και σχεδόν δωρεάν
Τα βίντεο, καλοφτιαγμένα και πειστικά, παραπλανούν ανυποψίαστους χρήστες
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Η κυκλοφορία του Black Ops 7 απογοήτευσε, με πτώση πωλήσεων και λιγότερους ενεργούς παίκτες
Δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους τεχνητής νοημοσύνης σε Ασία-Ειρηνικό
«Έπεσαν» Canvas και Zoom
...και τα βρίσκουμε στα ρούχα μας ή ακόμα και μέσα στον κάδο και στα λοιπά τμήματα της συσκευής
Συνομιλία με έναν φιλόσοφο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.