Με αφορμή τις τελευταίες θεσμικές εξελίξεις στα θέματα σχετικά με την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο) πραγματοποίησε ενημερωτική συνάντηση για το μέλλον της πράσινης μετακίνησης στη χώρα μας.
«Παρότι στην ηλεκτροκίνηση βρισκόμαστε σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ωστόσο υπάρχουν κάποια εμπόδια νομοθετικού περιεχομένου που εμποδίζουν την διάδοση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα. Σήμερα γίνεται μια προσπάθεια κάποια από αυτά να αρθούν» ανέφερε ο Πρόεδρος του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο Δρ. Γεώργιος Αγερίδης.
Η αρχή γίνεται με τον νόμο που απαλλάσσει τα ηλεκτροκίνητα οχήματα από το φόρο πολυτελείας. Στη συνέχεια επιτρέπεται η εγκατάσταση φορτιστών στα πρατήρια καυσίμων, στους στεγασμένους και υπαίθριους χώρους στάθμευσης καθώς επίσης στα ΚΤΕΟ και στα συνεργεία αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Ο κ. Αγερίδης τα χαρακτήρισε « ως θετικά βήματα που βοηθούν την επιχειρηματικότητα στην εισαγωγή αυτοκινήτων και στη συναρμολόγηση, συνεισφέροντας στην έξοδο από την κρίση».
Ο σκοπός του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο είναι η διάδοση εναλλακτικών μορφών καθαρής ενέργειας των οχημάτων, ως αποτελεσματικού εργαλείου προστασίας του περιβάλλοντος και μέσου βελτίωσης της ποιότητας της ζωής μας. «Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θεωρούνται ο καλύτερος παράγοντας για την αξιοποίηση των ΑΠΕ για τον απλούστατο λόγο ότι είναι ο καλύτερος τρόπος αποθήκευσης ενέργειας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αγερίδης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι διακυμάνσεις της παραγωγής ενέργειας από τον ήλιο και τον άνεμο δημιουργούν μεγάλες προκλήσεις στη διαχείριση του ενεργειακού μας συστήματος, με την αποθήκευση και το υδρογόνο να είναι οι κύριες απαντήσεις
Ποια είδη δεν πρέπει να φυτεύονται σε πόλεις
Και το πρώτο που θα σπάσει το φράγμα του 1,5° Κελσίου
Τι δείχνουν τα σενάρια του Network for Greening the Financial System – Δίκτυο για ένα Πράσινο Χρηματοπιστωτικό Σύστημα (NGFS)
H Γουίσντομ εντοπίστηκε για πρώτη φορά το 1956 - Ήταν με έναν νέο σύντροφο φέτος
Οι προκλήσεις, τα κενά και οι προοπτικές για τις θάλασσές μας που δοκιμάζονται
Πώς ερμηνεύεται το φαινόμενο που έχει να εμφανιστεί από τη δεκαετία του 1980
Αντικείμενα που χρησιμοποιούμε όλοι και καταστρέφουν το περιβάλλον
Υποθαλάσσιες έρευνες σε βάθος 5.000 μέτρων αποκάλυψαν ένα τεράστιο κοίτασμα μαγγανίου που περιέχει και αρκετό κοβάλτιο για να καλύψει τις ανάγκες της Ιαπωνίας για περίπου 75 χρόνια
«Ποιος είναι υπεύθυνος;» - Η τοπική κοινότητα προσπαθεί να ανακαλύψει τον ένοχο
Η εξάρτηση από τα μικρά, «φορητά» μπουκάλια και το περιβαλλοντικό κόστος
Στη σημαντικότερη παραλία ωοτοκίας του είδους σε όλη τη Μεσόγειο
«Δεν είμαι τρελαμένος οικολόγος ούτε ακτιβιστής, επιθυμώ να υπάρχει ισορροπία στη φύση και να διατηρηθεί κάθε είδος ζωής» έλεγε
Τεράστιος ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος - Πώς καταστρέφονται ολόκληρες κοινότητες
Συνέντευξη με τον Δρ. Κώστα Ανδριοσόπουλο με θέμα τις Ενεργειακές Κοινότητες και τη χρηματοδότηση μέσω crowdfunding.
Με οδηγό την τεχνητή νοημοσύνη, το μέλλον προβλέπεται πιο βιώσιμο
Χρειαζόμαστε το αττικόψαρο (Pelasgus-marathonicus), όπως μας χρειάζεται και αυτό. Η απώλεια της φύσης μοιραία θα οδηγήσει στη δική μας φτώχεια και δυστυχία
Στο Βόρειο Αιγαίο καταγράφηκαν έντονοι και μεγάλης διάρκειας θαλάσσιοι καύσωνες
Βρισκόμαστε σε μια νέα εποχή κατά την οποία η Κλιματική Κρίση θα αμφισβητηθεί δεόντως
θα παρθεί κάποια ουσιαστική απόφαση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και των επιπτώσεών της;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.