Περιβαλλον

Αεριοκίνηση

Το πρώτο βιομηχανικό μουσείο της χώρας επέλεξε η ΔΕΠΑ για να παρουσιάσει το FISIKON

41535-93522.jpg
Βασιλική Γραμματικογιάννη
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
44953-94031.jpg

Το πρώτο βιομηχανικό μουσείο της χώρας, το Γκάζι του φωταερίου που αποτέλεσε άλλωστε και τον πρόδρομο του φυσικού αερίου, επέλεξε η ΔΕΠΑ για να παρουσιάσει το FISIKON το νέο καύσιμο φυσικού αερίου που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα του καύσιμου στην Ελλάδα.

Η κίνηση βέβαια με φυσικό αέριο δεν είναι κάτι καινούργιο. Το 1862 κατασκευάστηκε το πρώτο μηχανοκίνητο όχημα φυσικού αερίου. Από τότε η τεχνολογία πέρασε από πολλά στάδια εξέλιξης για να φτάσει σήμερα να είναι εξίσου ώριμη με την τεχνολογία κίνησης οχημάτων με βενζίνη ή πετρέλαιο. Σήμερα 14,5 εκατομμύρια οχήματα φυσικού αερίου κινούνται σε ολόκληρο τον κόσμο και οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν όλο και μεγαλύτερη γκάμα οχημάτων κίνησης με φυσικό αέριο.

Στην Αθήνα ήδη 500 λεωφορεία κινούνται με φυσικό αέριο, το 1/3 του στόλου των απορριμματοφόρων του Δήμου Αθηναίων είναι οχήματα φυσικού αερίου και όπως ενημέρωσε ο Δήμαρχος Αθήνας Γιώργος Καμίνης κάθε αυτοκίνητο του Δήμου που θα ανανεώνεται θα είναι με φυσικό αέριο. Το επόμενο βήμα σε πρώτη φάση είναι η κίνηση με φυσικό αέριο να επεκταθεί στα ΤΑΧΙ, στους στόλους των μεγάλων εταιρειών και φυσικά στους ιδιώτες.

Σήμερα λειτουργούν μόνο δύο πρατήρια φυσικού αερίου. Στην Ανθούσα και στα Λιόσια. Σύντομα όμως στον άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης θα δούμε 12 πρατήρια FISIKON ενώ θα μπορούμε να βρίσκουμε φυσικό αέριο κίνησης στα πρατήρια της BP και ECO.

Με τις τιμές των καυσίμων να αυξάνονται συνεχώς και οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής να γίνονται πιο ορατές από ποτέ τα εναλλακτικά καύσιμα αρχίζουν να διαδραματίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην αυτοκίνηση. Με 10 ευρώ με ένα βενζινοκίνητο όχημα μπορείς να καλύψεις 70 Km, με πετρελαιοκίνητο 112 Km ενώ αντίστοιχα με ένα όχημα που κινείται με φυσικό αέριο καλύπτεις 199 Km. Στον τομέα του περιβάλλοντος είναι σαφέστατα πιο φιλικό χάρη στη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε άνθρακα. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από την καύση φυσικού αερίου είναι 30% χαμηλότερες σε σχέση με το diesel, 22% χαμηλότερες σε σχέση με την βενζίνη και 12% σε σύγκριση με το υγραέριο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Από τις ΑΠΕ στο υδρογόνο
Από τις ΑΠΕ στο υδρογόνο

Οι διακυμάνσεις της παραγωγής ενέργειας από τον ήλιο και τον άνεμο δημιουργούν μεγάλες προκλήσεις στη διαχείριση του ενεργειακού μας συστήματος, με την αποθήκευση και το υδρογόνο να είναι οι κύριες απαντήσεις

Μια σημαντική υποθαλάσσια ανακάλυψη για τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων της Ιαπωνίας
Μια σημαντική υποθαλάσσια ανακάλυψη για τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων της Ιαπωνίας

Υποθαλάσσιες έρευνες σε βάθος 5.000 μέτρων αποκάλυψαν ένα τεράστιο κοίτασμα μαγγανίου που περιέχει και αρκετό κοβάλτιο για να καλύψει τις ανάγκες της Ιαπωνίας για περίπου 75 χρόνια

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.