Η 3M για τη διακοπή διάθεσης οδοντιατρικών αναισθητικών
Ανακοίνωση για τα σχετικά δημοσιεύματα
Η εταιρία 3Μ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση σχετικά με τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για την απόσυρση από την ελληνική αγορά τοπικών αναισθητικών για οδοντιατρική χρήση.
Σε συνέχεια διαφόρων δημοσιευμάτων που εμφανίσθηκαν στον τύπο τις τελευταίες ημέρες σχετικά με τη διάθεση τοπικών αναισθητικών για οδοντιατρική χρήση από μέρους μας, θα θέλαμε να προβούμε στην κάτωθι ενημέρωση:
Η εταιρεία μας διέθεσε επί σειρά ετών στην ελληνική αγορά τοπικά αναισθητικά για οδοντιατρική χρήση με μεγάλη επιτυχία, χωρίς ουδέποτε μέχρι σήμερα να έχει διατυπωθεί διαμαρτυρία για την ποιότητα, την αποτελεσματικότητα ή την επάρκεια των προϊόντων αυτών.
Στην επιτυχία αυτής της συνεργασίας συνέβαλλαν αναμφίβολα όλες οι πλευρές, ενώ για την εμπιστοσύνη που οι Έλληνες οδοντίατροι επέδειξαν στα προϊόντα της εταιρείας μας, τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα.
Στο πλαίσιο αυτής της εμπιστοσύνης και της καλής συνεργασίας, από την πρώτη στιγμή θεωρήσαμε ότι αποτελεί καθήκον μας να ενημερώσουμε, όχι μόνο τις αρμόδιες αρχές, ως είχαμε υποχρέωση από το νόμο, αλλά και όλους εσάς, όπως η καλή πίστη μας επέβαλε, για την απόφαση της κεντρικής διοίκησης της εταιρείας μας περί διακοπής της διάθεσης των προϊόντων αυτών σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες –είτε πολύ μεγάλες, είτε μικρότερες- μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Στο σημείο αυτό, επισημαίνεται ότι η διακοπή αποφασίσθηκε και για άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με αντικειμενικά κριτήρια, αφού άλλωστε η εταιρεία 3M σε διεθνές επίπεδο αντιμετωπίζει με σεβασμό κάθε χώρα και κάθε τελικό αποδέκτη των προϊόντων της.
Αυτονόητα, οι φήμες περί χειραγώγησης της αγοράς ή προσπάθειας ανατίμησης δεν έχουν κανένα έρεισμα στην πραγματικότητα, ενώ διαψεύδονται όχι μόνο από το γεγονός ότι η εταιρεία μας δεν προέβη σε καμία απαιτούμενη εκ του νόμου διαδικασία για την ανατίμηση των προϊόντων στον ΕΟΦ, αλλά και διότι επιπλέον το εν λόγω προϊόν πλέον ευρίσκεται σε καθεστώς διακοπής διάθεσης στην Ελλάδα.
Ειδικότερα, όπως είναι ήδη γνωστό σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, η εταιρεία μας προέβη την 20η.09.2017 στην υποβολή δήλωσης διακοπής διάθεσης ενώπιον του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΟΦ), ενημερώνοντας ότι θα συνεχίζει να διαθέτει αυτό στην αγορά για τρεις μήνες, ως υποχρεούται με βάση την ισχύουσα νομοθεσία (Κ.Υ.Α. Αριθ. Δ.ΥΓ3α/Γ.Π. 32221/2013, άρθ. 39). Ακολούθως δε, η εταιρεία μας προέβη σε ανάλογη ενημέρωση προς τους συνεργάτες της, αλλά και τους έλληνες οδοντιάτρους, ώστε να αποφευχθεί κάθε φαινόμενο αιφνιδιασμού.
Σε συνέχεια των ως άνω ενεργειών και για όλο το επιβαλλόμενο διάστημα, η εταιρεία μας πρόκειται με έντονο το αίσθημα ευθύνης να συνεχίσει την τροφοδότηση της αγοράς με τις συνήθεις ποσότητες, εφαρμόζοντας κατά την εξυπηρέτηση των εκάστοτε παραγγελιών ενιαία κριτήρια για αναλογική διάθεση των τοπικών αναισθητικών βάσει των διαθέσιμων αποθεμάτων. Παράλληλα, η προσπάθεια αυτή, καθώς και κάθε ζήτημα που τυχόν ανακύπτει θα αντιμετωπίζεται με τον επιβαλλόμενο νομοθετικά τρόπο και πάντοτε σε συνεννόηση με τον ΕΟΦ, σε γνώση του οποίου τελούν όλα τα δεδομένα της εν λόγω διακοπής.
Η εταιρεία 3Μ στην Ελλάδα δραστηριοποιείται διαχρονικά με γνώμονα τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας και το σεβασμό του έλληνα επιστήμονα και καταναλωτή. Η πίστη της σε αυτές τις αρχές παραμένει ανέπαφη και θα συνεχίζει να διέπει κάθε δράση της. Στο πλαίσιο αυτό πρόκειται να κινηθεί και ως προς το ζήτημα των τοπικών αναισθητικών, πάντα με σεβασμό στον Έλληνα οδοντίατρο και το επιστημονικό και κοινωνικό έργο που επιτελεί.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια κατάσταση που αφορά όλους και όχι μόνο τους μαθητές
Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson, με την αλλαγή στην εταιρική της ταυτότητα να αντιπροσωπεύει τη μακροχρόνια δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και την προαγωγή της υγείας παγκοσμίως.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού επιπέδου, του εισοδήματος, του φύλου
Γιατί λοιπόν τα air fryers είναι τόσο δημοφιλή που τρεντάρουν σε ολόκληρο τον κόσμο
Στόχος του ΟΦΕΤ να δημιουργηθούν στη χώρα μας επιστημονικές «κυψέλες» έρευνας
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γυναικολογικού Καρκίνου ο ΚΕΦΙ «αγκαλιάζει» τις καρκινοπαθείς γυναίκες με μία δωρεάν εκδήλωση στο Πάρκο Ελευθερίας
Η 20ή Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Γυναικολογικής Ογκολογίας και μία πρωτοβουλία για τερματισμό τους στίγματος στις ογκολογικές ασθενείς
Το σύνθημα του φετινού Festival Alzheimer, μια προσπάθεια εξωστρέφειας και διεκδίκησης μιας καλύτερης ποιότητας ζωής
Στα 81,6 έτη επανήλθε το προσδόκιμο επιβίωσης στη χώρα μας
Την καμπάνια σχεδίασε η Gilead Sciences
Πότε θα πρέπει να επιστρέφουν τα παιδιά στο σχολείο αν έχουν αρρωστήσει
Η κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως τα καρδιαγγειακά νοσήματα
Η πιο συχνή κακοήθης νόσος των ανδρών
Ο καρκίνος που εμφανίζεται σε περίπου 330.000 ανθρώπους ετησίως
Η μεγαλύτερη γιορτή fitness & well-being έρχεται να μας δείξει τους δρόμους για μια καλύτερη ζωή
Βασικές αρχές για την ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή των παιδιών μας
Κάθε αθλητής, επαγγελματίας ή ερασιτέχνης, απαιτεί το δικό του σύνολο θεραπειών
Σχεδόν ένας στους οκτώ ανήλικους θα την παρουσιάσει κάθε χρόνο
Προσκεκλημένος του Θανάση Δρίτσα ο καθηγητής Πολιτικής Υγείας Κυριάκος Σουλιώτης
Μια συζήτηση με τον Άγγελο Λεβέντη, κλινικό κοινωνικό λειτουργό και ψυχοθεραπευτή με ειδίκευση στο ψυχικό τραύμα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.