- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Νέο Audi Q3: Το premium best seller συναντά την τεχνολογική αριστεία
Ένα SUV που ενσαρκώνει το σπορ DNA της Audi
Audi Q3: ένα SUV που συνδυάζει βιωσιμότητα, ευφυή σχεδίαση και κορυφαία άνεση
Συνήθως, όταν μία συμβολική μάρκα της αυτοκινητοβιομηχανίας αναγεννά το ενδιαφέρον του κοινού με τη νέα έκδοση ενός best seller της μοντέλου, όλοι αναζητούμε τι είναι αυτό που το καθιστά ξεχωριστό. Εν προκειμένω, η Audi έχει να απαντήσει με πολλά περισσότερα από έναν απλό χαρακτηρισμό. Ωστόσο, εάν θα θέλαμε να δώσουμε μια πρώτη εντύπωση για το ολοκαίνουργιο Q3, αυτή θα ήταν μία επιγραμματική προσέγγιση σε όλα όσα νομίζουμε ότι κάνουν τη διαφορά.
Το νέο Audi Q3 ξεχωρίζει με το κορυφαίας ποιότητας ευέλικτο και προσαρμόσιμο εσωτερικό του, την υψηλής τεχνολογίας καμπίνα με ψηφιακό πιλοτήριο και βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης, τον τολμηρό εξωτερικό σχεδιασμό του, τις προηγμένες τεχνολογίες φωτισμού, όπως οι ψηφιακοί προβολείς Matrix LED με micro-LED τεχνολογία, αλλά και τα αποδοτικά και συνάμα οικονομικά κινητήρια σύνολά του –με προεξάρχουσα μια plug-in υβριδική έκδοση, με ηλεκτρική αυτονομία άνω των 120 χιλιομέτρων– που απευθύνονται σε κάθε απαίτηση.
Σε κερδίζει αμέσως
Το τρίτης γενιάς Q3 είναι μία υπέροχη άσκηση ισορροπιών με μείγματα εντυπωσιασμού για το σύνολο της αισθητικής προσέγγισής του. Το λέμε αυτό επειδή, ενώ ο συνολικός σχεδιασμός παραμένει σε μεγάλο βαθμό πιστός στην προηγούμενη γενιά, το μπροστινό μέρος έχει εξελιχθεί σημαντικά, με πολύ λεπτά φώτα στο πάνω μέρος και μονάδα προβολέων στο κάτω. Ξεχωρίζει η μονάδα Matrix LED που αποτελείται από 25.600 micro-LED πλάτους μόλις 13 χιλιοστών, με το καθένα να έχει μέγεθος περίπου όσο το μισό πάχος μιας τρίχας! Υπάρχει επίσης μια νέα προσέγγιση της μάσκας Single frame που φαίνεται να ξεχωρίζει περισσότερο. Είναι δε ξεκάθαρο ότι το τρίτης γενιάς C-SUV Audi Q3 θέτει νέα πρότυπα στην compact κατηγορία με τα καινοτόμα premium χαρακτηριστικά του, αποτυπώνοντας ξεκάθαρα το σπορ και σύγχρονο DNA της μάρκας.
Στο υπεράνω κριτικής πολυτελές εσωτερικό, το cockpit έχει σχεδιαστεί ως ενιαία ψηφιακή σκηνή που αποτελείται από το Audi Virtual Cockpit 11,9’’ και MMI Touch 12,8’’ σε καμπυλωμένη διάταξη, με απεικόνιση υψηλής ευκρίνειας. Άξια σχολιασμού η νέα μονάδα χειρισμών στο τιμόνι, που διαθέτει δύο μοχλούς –έναν για επιλογή σχέσεων και έναν για φώτα/υαλοκαθαριστήρες– απελευθερώνοντας την κεντρική κονσόλα για επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Η εργονομία γίνεται πιο διαισθητική και η οδήγηση πιο καθαρή.
Την εμπειρία των μετακινήσεων με το νέο Q3 συμπληρώνει το ηχοσύστημα Sonos με 12 ηχεία και subwoofer (420 W) που γεμίζει την καμπίνα με καθαρότητα και ένταση, η διάχυτη επιλογή βιωσιμότητας με επενδύσεις Passage & Impressum από 100% ανακυκλωμένα υλικά, ενώ για πρώτη φορά σε compact μοντέλο της μάρκας διατίθενται ηχομονωτικά κρύσταλλα στα εμπρός πλαϊνά παράθυρα, βελτιώνοντας σημαντικά την ακουστική σε υψηλές ταχύτητες. O χώρος αποσκευών ξεκινά από 488 λίτρα (375 λίτρα στο e-hybrid) και φτάνει τα 575 λίτρα, με μετακίνηση της πίσω σειράς και όρθια ρύθμιση της πλάτης.
Στον δρόμο
Η σημαντικότερη τεχνολογική τομή στο νέο Q3 είναι η έκδοση Plug-In hybrid Q3 TFSI e-hybrid. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του ξεπερνάει τα 120 χλμ., όντας επίδοση κορυφαία στην compact premium κατηγορία, που συνεπάγεται ότι οι περισσότερες διαδρομές μας στην πόλη γίνονται με ένα «καθαρό» EV, ενώ όταν χρειάζεται ευελιξία σε μεγάλες αποστάσεις, η συνολική αυτονομία είναι μεγαλύτερη των 900 χλμ. Η υβριδική αρχιτεκτονική είναι παράλληλη και περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα 1.5 TFSI evo2 που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων, για να έχουμε συνδυαστική ισχύ 272 ίππων, ενώ το σύνολο συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο S tronic 6 σχέσεων.
Για την ελληνική αγορά η γκάμα συμπληρώνεται από δύο εκδόσεις που καλύπτουν κάθε προφίλ πελάτη. Αναφερόμαστε στο σύνολο 1.5 TFSI 150 ίππων, με Mild Hybrid και Cylinder on Demand, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο S tronic 7 σχέσεων και 2.0 TDI 150 ίππων, με ροπή 360 Nm με αυτόματο κιβώτιο S tronic 7 σχέσεων, επιλογή για μεγάλες αποστάσεις και σταθερά χαμηλό λειτουργικό κόστος.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.