- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Νέο Volkswagen T-Cross: Ακόμα καλύτερο και πιο πρακτικό
To νέο compact SUV της Volkswagen είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού και τρεις εκδόσεις κινητήρα βενζίνης
Volkswagen T-Cross: Τα χαρακτηριστικά του νέου αυτοκινήτου
Ανεξάρτητα από τα λανσαρίσματα των μοντέλων και τη χρονική στιγμή που αυτά γίνονται, και ανεξάρτητα από το πώς τα προσεγγίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που τα κατασκευάζουν, ο τελικός κριτής της αποδοχής είναι ο καταναλωτής. Η αγορά. Και εν προκειμένω η αγορά «μίλησε», αφού μέσα σε μόλις πέντε χρόνια το T-Cross έχει κατακτήσει κορυφαία θέση μεταξύ των compact SUV. Συγκεκριμένα 1,5 εκατομμύριο πελάτες έχουν ήδη επιλέξει αυτό το ευέλικτο Volkswagen. Και όπως μας ενημερώνει η Volkswagen, με μέσο όρο παραγωγής 300.000 μονάδων τον χρόνο, το T-Cross είναι αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της μάρκας παγκοσμίως.
Volkswagen T-Cross: Τα χαρακτηριστικά του νέου αυτοκινήτου
To σημαντικά ανανεωμένο και εμπορικά επιτυχημένο compact SUV της Volkswagen είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού και τρεις εκδόσεις κινητήρα βενζίνης, και παραμένει όπως το γνωρίσαμε: λειτουργικό, με υψηλή θέση οδήγησης, ευρύχωρο, πρακτικό, ουσιαστικά ιδανικό για καθημερινή χρήση και, πλέον, με περεταίρω βελτιωμένη ποιότητα υλικών και ανανεωμένη σχεδίαση του εσωτερικού.
Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος από τη βασική έκδοση, νέα τεχνολογικά χαρακτηριστικά συμπληρώνουν το πακέτο συνδεσιμότητας και ασφάλειας, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμο και το σύστημα υποβοήθησης οδηγού Travel Assist, που επιτρέπει την ημιαυτόνομη οδήγηση.
Design του νέου Volkswagen T-Cross
Εξωτερικά, το ανανεωμένο T-Cross διακρίνεται από τη νέα σχεδίαση εμπρός και πίσω με τους νέους ενσωματωμένους προβολείς LED, τα φώτα ημέρας LED και τα πίσω LED φωτιστικά, και διατίθεται με νέα χρωματική παλέτα αλλά και με R-Line «πινελιές» στην ομώνυμη έκδοση. Το εσωτερικό παραμένει υψηλής ποιότητας, με το κεντρικό στοιχείο στο εσωτερικό του νέου T-Cross να είναι η ανεξάρτητα τοποθετημένη οθόνη με επίσης νέα γενιά συστημάτων infotainment. Το ταμπλό στο T-Cross έχει επανασχεδιαστεί και διαθέτει μαλακές επενδύσεις, ενώ το προαιρετικά αυτόματο σύστημα κλιματισμού Air Care Climatronic είναι με διακόπτες αφής.
Το T-Cross πάντα είχε ένα από τα πιο ευρύχωρα και ευέλικτα εσωτερικά ανάμεσα στα compact SUV, με πλεονέκτημα την εξαιρετική διαμόρφωση χώρου για έως και πέντε άτομα. Τα τρία πίσω καθίσματα μπορούν ενιαία να μετακινηθούν κατά 14 εκ., δημιουργώντας έτσι έναν εξαιρετικά ευέλικτο χώρο αποσκευών μεταξύ 385 και έως 455 λίτρων. Μάλιστα, με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα (δυνατότητα να είναι διαιρούμενο 60:40), δημιουργείται μια επίπεδη περιοχή φόρτωσης με όγκο αποθήκευσης έως και 1.281 λίτρα. Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να αναδιπλωθεί, συνεπάγεται ότι η «συνεχόμενη» περιοχή φόρτωσης από πίσω προς τα εμπρός έχει μήκος 2.40 μ. και μπορεί να αποθηκεύσει κανείς από σανίδες του σερφ μέχρι αλεξίπτωτα πλαγιάς!
Επίσης, στο ανανεωμένο T-Cross, η Volkswagen αύξησε το φορτίο έλξης του T-Cross από 55 σε 75 κιλά. Αυτά τα επιπλέον 20 κιλά αυξάνουν το μέγιστο φορτίο που μπορεί να δράσει κατακόρυφα στον αφαιρούμενο κοτσαδόρο (προαιρετικός εξοπλισμός). Το νέο T-Cross προσφέρει επομένως μεγαλύτερη δυνατότητα ρυμούλκησης ενός τρέιλερ. Ταυτόχρονα, αυξάνεται το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος ποδηλάτων που μπορούν να μεταφερθούν σε βάση τοποθετημένη στον κοτσαδόρο – κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη μεταφορά ηλεκτρικών ποδηλάτων.
Tech
Ανάλογα την έκδοση διατίθεται οθόνη αφής infotainment από 8’’ έως 9,2’’ με συνεχή συνδεσιμότητα. Παρούσες και οι προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και υποβοήθησης οδήγησης, με κορυφαίο το σύστημα προληπτικής προστασίας Pre-Crash. Να σημειώσουμε ότι το νέο T-Cross εξοπλίζεται προαιρετικά με σύστημα υποβοήθησης Travel Assist, που, ανάλογα με την κυκλοφορία εμπρός και την επιτρεπόμενη ταχύτητα, μπορεί να ελέγχει την ταχύτητα του οχήματος με αυτόματη επιτάχυνση και πέδηση. Επίσης μπορεί να εκτελεί αυτόματα λειτουργίες stop-and-go όταν είναι εξοπλισμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων DSG.
Το νέο T-Cross τροφοδοτείται από τους γνωστούς κινητήρες TSI της Volkswagen, 1.0 TSI 95 και 116 ίππων, που συνδυάζονται με χειροκίνητο 5 ή 6 σχέσεων και αυτόματο DSG κιβώτιο 7 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Είναι επίσης διαθέσιμο με τον 1.5 TSI 150 ίππων, με DSG κιβώτιο 7 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, ενώ σε επίπεδο μέσων καταναλώσεων ξεκινάει από τα 5,7 λίτρα/100 χλμ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.