- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Tο MG3 Hybrid+ αποδεικνύει γιατί αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο Της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα»
Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει για τους χώρους του, το εργονομικά σχεδιασμένο εσωτερικό και την προσοχή στη λεπτομέρεια
MG3 Hybrid+: Εξελιγμένη αεροδυναμική απόδοση και βελτιωμένη ασφάλεια
Τι είναι
- Η νέα πρόταση από την MG στην κατηγορία Β (supermini) με τεχνολογία Hybrid Plus και υψηλά επίπεδα εξοπλισμού.
- Το MG3 Hybrid+ διατίθεται στη τιμή των 19.950 ευρώ.
Με μια ματιά
- Άνετο, με πλούσιο εξοπλισμό και προηγμένες τεχνολογίες που συνδυάζονται αρμονικά και κάνουν το MG3 Hybrid+ μία άκρως ανταγωνιστική πρόταση αγοράς στην κατηγορία του!
- Διαθέτει δυναμική και μοντέρνα σχεδίαση που το κάνει να ξεχωρίζει, η οποία έχει γίνει με γνώμονα την fun to drive οδήγηση.
Γνωριμία
- Το MG3 Hybrid+ ξεχωρίζει για τους πλούσιους χώρους του, καθώς υπάρχει αρκετός χώρος για όλους τους επιβάτες χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο των 2,57 μέτρων.
- Ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του, με χωρητικότητα 293 λίτρων και 983 λίτρων με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες, κάτι που το καθιστά ένα άνετο όχημα για μεγάλες διαδρομές και ταξίδια.
- Ο πλούσιος εξοπλισμός που προσφέρει εντοπίζεται από την πρώτη κιόλας έκδοση.
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ψηφιακά όργανα με οθόνη 7 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός και Navigation είναι κάποια από τα στοιχεία εξοπλισμού που διαθέτει το MG3 Hybrid+.
- Το εσωτερικό είναι άνετο και εργονομικά σχεδιασμένο, με ψηφιακή οθόνη οδηγού και μεγάλη οθόνη αφής 10,25 ιντσών στο ταμπλό.
- Τα καθίσματα είναι επενδυμένα με υψηλής ποιότητας υφάσματα, προσφέροντας άνεση και στήριξη.
- Λεπτομέρειες όπως οι καθρέπτες με ίδιους χρωματισμούς με το αμάξωμα και τα κομψά διακοσμητικά στοιχεία, προσθέτουν μια επιπλέον πινελιά πολυτέλειας και στυλ.
- Επιπλέον ο σχεδιασμός του MG3 Hybrid+ διαθέτει μια εξελιγμένη αεροδυναμική απόδοση, μειώνοντας έτσι την αντίσταση και βελτιώνοντας έτσι την ενεργειακή απόδοση.
- Τα MG iSMART και MG Pilot προσφέρουν κορυφαία συνδεσιμότητα και βελτιωμένη ασφάλεια.
Στον δρόμο
- Το MG3 Hybrid + διατίθεται προς το παρόν αποκλειστικά ως υβριδικό.
- Χρησιμοποιεί θερμικό κινητήρα 1.5 λίτρων DVVT απόδοσης 102 ίππων που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 136 ίππων, ενώ το σύστημα έχει συνδυαστική ισχύ 195 ίππους.
- Η κίνηση περνάει στους εμπρός τροχούς μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων για τον βενζινοκινητήρα.
Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 8’’ και σημειώνει τελική ταχύτητα 175 χλμ/ώρα. - Οι εκπομπές CO2 είναι 100 γρ,/χλμ., κάτι που συνεπάγεται ότι το μοντέλο απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Τιμές
- Το MG3 Hybrid + διατίθεται σε 3 εκδόσεις και 7 χρώματα αμαξώματος με τιμή εκκίνησης τα 18.250 ευρώ για την έκδοση MG3 1.5L Excite 2WD.
- Η συνολική αξία του νέου μοντέλου, ενισχύεται περαιτέρω με το πρόγραμμα Triple 7, που περιλαμβάνει επταετή ή 150.000 χιλιόμετρα εγγύηση της Μάρκας που είναι στάνταρ, τα 7 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας, καθώς και τα 7 χρόνια δωρεάν ελέγχου του οχήματος.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.