- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Η ηλεκτροκίνηση κατακτά τις πόλεις και το Fiat 500e είναι η κινούμενη τάση
Ίδιο ξεχωριστό στιλ, νέα εμπειρία ηλεκτροκίνησης
Το Fiat 500e είναι ο ορισμός της αναγεννημένης κλασσικής γραμμής του ιστορικού 500-αριού.
Τι είναι
Το Fiat 500e είναι το αυτοκίνητο που φέρνει στο σήμερα το μέλλον των αστικών μετακινήσεων.
Fast Info
Η ηλεκτροκίνηση με σταθερά βήματα κερδίζει έδαφος προβάλλοντας μια σειρά πλεονεκτημάτων, τόσο για το περιβάλλον, όσο και για τον χρήστη. Ειδικότερα στις αστικές μετακινήσεις ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο προσφέρει μια εξαιρετική αίσθηση άνεσης, κορυφαία οικονομία και βέβαια μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η υψηλή αποδοτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων μπορεί να συνδυαστεί και με το ξεχωριστό στιλ και χαρακτήρα, όπως αποδεικνύει ξεκάθαρα το Fiat 500e.
Design
Πρόκειται για ένα πανέμορφο εξωτερικά και εσωτερικά σύνολο που αποτελεί, όπως άλλωστε πολλά δημιουργήματα των Ιταλών, παράδειγμα μίμησης.
Είναι ο ορισμός της αναγεννημένης κλασσικής γραμμής του ιστορικού 500-αριού.
Οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες στο δεξί μέρος δίνουν μία άλλη ιδιαίτερη σχεδιαστική νότα στο αυτοκίνητο.
Ο χώρος αποσκευών ορίζεται στα 185 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα αγγίζει τα 550 λίτρα.
Διαθέσιμο με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
3 επιλογές των αμαξωμάτων, το κλασικό 3-θυρο hatchback, το cabrio και το « 3+1». Ο αριθμητικός συνδυασμός «3+1» συνδυασμός παραπέμπει σε μία ακόμα μικρή πόρτα που υπάρχει στη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου και βελτιώνει την πρακτικότητα, ουσιαστικά στο «μπες-βγες» στα πίσω καθίσματα.
Ρετρό πινελιές: η κλίση των 46 μοιρών στην πίσω κολώνα και το οριζόντιο φλας στο φτερό, παραπέμπουν στα μοντέλα του ’60.
Διαθέσιμο σε 3 επίπεδα εξοπλισμού.
Εσωτερικό
Λιτό, καλαίσθητο και πρακτικό εσωτερικό.
Δύο εντυπωσιακές σε ανάλυση και ταχύτητα απόκρισης ψηφιακές οθόνες.
Προσαρμόσιμος πίνακας οργάνων TFT 7’’ και εύχρηστο σύστημα πολυμέσων με οθόνη του συστήματος infotainment 10,25’’.
Στο κέντρο του ταμπλό διακρίνουμε τα 4 πλήκτρα για την επιλογή της μετάδοσης κίνησης (ουσιαστικά ένας επιλογέας ταχυτήτων με μπουτόν)
Ασύρματη φόρτιση για το κινητό, στην βάση της οποίας βάση της είναι σκαλισμένη η πόλη του Τορίνο, στην οποία κατασκευάζεται το αυτοκίνητο.
Στις θήκες των θυρών υπάρχει χαραγμένο το «500» του 1957 με την φράση Made in Torino.
Το infotainment U-Connect 5 προσφέρει ασύρματη λειτουργία Mirroring με δύο συσκευές κινητών, αλλά και συμβατότητα με δίκτυα 5G.
Εξελιγμένα συστήματα πολυμέσων και συνδεσιμότητας, αλλά και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS).
Στον δρόμο
Ηλεκτροκινητήρας 87 kW, που αποδίδει 118 ίππους και 220 Nm ροπής.
Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 1 σχέσης.
Σε επίπεδο επιδόσεων το σύνολο επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 9’’, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα για την προστασία της αυτονομίας.
Η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης είναι 14,6 kWh/100 χλμ.
Το 500 με μια μπαταρία 42kWh υπόσχεται αυτονομία 320 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον, η οποία αυξάνεται στα 460 χλμ. σε αστικές συνθήκες.
Στην πράξη, οδηγώντας όπως έχεις μάθει να οδηγείς, η αυτονομία αγγίζει τα 250 χλμ.
Υπάρχουν 3 οδηγικά προφίλ του συστήματος e-Mode (Normal, Range και Sherpa). Το Normal προσφέρει τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση, το Range ενεργοποιείται η λειτουργία «one-pedal-drive», φρενάροντας έντονα στο άφημα του γκαζιού, ενώ το Sherpa χρησιμοποιείται όταν η διαθέσιμη ενέργεια είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα για τη μέγιστη οικονομία ρεύματος.
Τέλος, μια πλήρης φόρτιση διαρκεί 15 ώρες σε οικιακή πρίζα σούκο AC 2,3 kW ή 4 ώρες και 15 λεπτά σε AC 11 kW. Επίσης, σύμφωνα με τα δεδομένα του εργοστασίου, σε 35 λεπτά μπορεί να φορτίσει από 0-80% σε ταχυφορτιστή DC 85 kW ή σε 5 λεπτά εξασφαλίζοντας περίπου 50 χιλιόμετρα κίνησης.
Το Fiat 500e όμως έχει τη δική του μουσική μελωδία (AVAS-σύστημα ηχητικής προειδοποίησης για να αντιλαμβάνονται οι πεζοί το αυτοκίνητο), για ταχύτητες έως 20 χλμ/ώρα. Εν προκειμένω, η μελωδία είναι αυτή του Nino Rota που ακούγεται στην κινηματογραφική ταινία Amarcord.
Τιμή
Το αμιγώς ηλεκτρικό 500e είναι ήδη διαθέσιμο με τιμές από 22.818 ευρώ.
Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται η προωθητική ενέργεια και το όφελος του προγράμματος κρατικής επιδότησης Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.