- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Τι αυτοκίνητα οδηγούν οι παίκτες της Μπαρτσελόνα;
Οι παίκτες διαμόρφωσαν τα δικά τους Cupra, επιλέγοντας διαφορετικά μοντέλα και εκδόσεις, χρώματα, ζάντες και εξοπλισμό.
Το ποδοσφαιρικό επιτελείο της Barcelona βρέθηκε στην πίστα Terramar για μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία
H Cupra πρόσφατα ανανέωσε τη συνεργασία της με την FC Barcelona μέχρι το 2029, συνεχίζοντας να είναι ο Επίσημος Αυτοκινητιστικός Συνεργάτης του διάσημου club και το Επίσημο Αυτοκίνητο για τις επόμενες πέντε σεζόν.
Η διαδικασία
Οι παίκτες της FC Barcelona είχαν μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία με τα νέα μοντέλα της Cupra, στην ιστορική πίστα Terramar.
Οι ποδοσφαιριστές είχαν την ευκαιρία να μάθουν τις δυνατότητες όλα τα μοντέλα της μάρκας και ανακαλύπτοντας τα ισχυρά συναισθήματα που μπορεί κανείς να νιώσει οδηγώντας ένα Cupra.
Μετά από αυτή τη διαδικασία, οι παίκτες είχαν την ευκαιρία να επιλέξουν το αγαπημένο τους αυτοκίνητο και να το διαμορφώσουν ανάλογα με τις προτιμήσεις τους.
Η πίστα Terramar, όπου γεννήθηκε η Cupra το 2018 και είναι η τέταρτη παλιότερη πίστα στον κόσμο, φιλοξένησε μία εκδήλωση για τους παίκτες της FC Barcelona, τον προπονητή τους Hansi Flick, τους πρεσβευτές της Cupra Marc ter Stegen, Ronald Araujo, Frenkie de Jong, Raphinha και Pedri, καθώς επίσης και νέα ταλέντα όπως τους Gavi, Alejandro Balde, Fermín López και Marc Casadó, ωστόσο παρόντες ήταν και οι 22 παίκτες της ομάδας.
Οδήγησαν στην πίστα Terramar τα βενζινοκίνητα & υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα στις εκδόσεις VZ.
Όλοι τους διαμόρφωσαν τα δικά τους νέα Cupra, επιλέγοντας διαφορετικά μοντέλα και εκδόσεις, χρώματα, ζάντες και εξοπλισμό.
Το best-seller Formentor, το νέο Terramar και το πρώτο ηλεκτρικό SUV coupe της μάρκας, το Tavascan, ήταν από τις πρώτες επιλογές των παιχτών.
Τι οδηγεί ο κάθε ποδοσφαιριστής της FC Barcelona;
Οι παίκτες της FC Barcelona απόλαυσαν μια πλήρη εμπειρία Cupra για να προσαρμόσουν τα νέα τους αυτοκίνητα.
Πήραν επίσης το τιμόνι για να βιώσουν τη συγκίνηση της οδήγησης ενός CUPRA, δοκιμάζοντας την ισχύ και τις επιδόσεις των βενζινοκίνητων, plug-in υβριδικών και πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων στο Terramar Circuit στις εκδόσεις VZ τους.
Αυτή η ασυνήθιστη δοκιμαστική οδήγηση περιελάμβανε δοκιμές επιτάχυνσης, πλοήγηση στο μοναδικό τραπεζικό σύστημα της πίστας και αξιολόγηση ευκινησίας μέσω μιας διαδρομής σλάλομ - μια εμπειρία που απόλαυσαν απόλυτα.
Όλοι τους διαμόρφωσαν τα νέα τους αυτοκίνητα Cupra, επιλέγοντας από διαφορετικά μοντέλα και εκδόσεις, επιλέγοντας παράλληλα τα προτιμώμενα χρώματα, τους τροχούς, τα εσωτερικά σχέδια και τον πρόσθετο εξοπλισμό τους.
Οι επιλογές μεταξύ των παικτών ήταν οι εξής:
- Μαρκ τερ Στέγκεν –Tavascan VZ (340PS)
- Ινιάκι Πένια –Formentor VZ eHYBRID (272PS)
- Βότσιχ Σέζνι –Terramar VZ eHYBRID (272 PS)
- Αλεχάντρο Μπαλντέ –Terramar VZ (265PS)
- Ρόναλντ Αραούχο –Tavascan VZ (340PS)
- Ινίγκο Μαρτίνεθ –Tavascan VZ (340PS)
- Αντρέας Κρίστενσεν –Terramar VZ (265PS) America’s CUP Edition
- Ζιουλ Κουντέ –Formentor VZ (333PS)
- Έρικ Γκαρθία –Terramar VZ eHYBRID (272 PS)
- Γκάβι –Tavascan VZ (340PS)
- Πέδρι –Terramar VZ (265 PS)
- Πάμπλο Τόρρε –Formentor VZ (333PS)
- Έκτορ Φορτ - Formentor VZ (333PS)
- Φερμίν Λόπεθ - Formentor VZ (333 PS)
- Μαρκ Κασάδο - Formentor VZ (333 PS)
- Ντάνι ’Ολμο - Formentor VZ (333PS)
- Φρένκι ντε Γιόνγκ - Terramar VZ (265PS) America’s CUP Edition
- Φεράν Τόρρες –Leon VZ eHYBRID (272 PS)
- Ανσού Φατί – Terramar VZ eHYBRID (272 PS)
- Πω Βίκτορ - Formentor VZ (333PS)
- Ραφίνια – Tavascan VZ (340PS)
- Λεβαντόφσκι –Terramar VZ eHYBRID (272 PS)
- Χάνσι Φλικ - Terramar VZ eHYBRID (272 PS)
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι παίκτες δοκίμασαν επίσης την εμπειρία VR του Cupra για να εξερευνήσουν τις εικονικές τρισδιάστατες εκδόσεις των τελευταίων μοντέλων της μάρκας: το Tavascan και το Terramar.
Τους μυήθηκαν επίσης το Cupra DarkRebel, ένα showcar που ξεπερνά τα όρια της σχεδίασης και των επιδόσεων, αμφισβητώντας τον τρόπο με τον οποίο θα φαντάζονται και θα δημιουργούνται τα αυτοκίνητα στο μέλλον.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.