- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Σουηδίας: O Έλφιν Έβανς 1ος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Ράλλυ Σουηδίας - Ημέρα 2η: Οι χρονικές διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων στις τρεις πρώτες θέσεις είναι αρκετά μικρές για να επιτρέψουν ανατροπές και πολύ σασπένς.
Χωρίς καμία αμφιβολία, το φαβορί της ημέρας ήταν και σήμερα ο Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris), ο οποίος αν και δεν μπόρεσε να αυξήσει σημαντικά το προβάδισμά του, κατάφερε ωστόσο να κρατήσει την 1η θέση σθεναρά καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββάτου, και στο πρωινό και στο απογευματινό σκέλος, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 2 από τις 7 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.).
Στη 2η θέση τελείωσε την ημέρα ο Ιάπωνας Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris), 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Έλφιν Έβανς, παρά κάποια θέματα που αντιμετώπισε, κυρίως με υποστροφή. Το πιο επιτυχημένο comeback όμως έκανε ο πρωταθλητής του 2024, Τιερί Νιουβίλ (Hyundai i20), ο οποίος ξεκίνησε την ημέρα στην 5η θέση, αλλά κατάφερε να την τελειώσει στην 3η, μονάχα 6,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Έλφιν Έβανς, και 3,3 από τον Τακαμότο Κατσούτα.
Με εξαίρεση τον Τιερί Νιουβίλ, σήμερα ήταν μια ιδιαίτερα δύσκολη ημέρα για τη Hyundai, και αυτό ήταν εμφανές και για τον Οτ Τάνακ, ο οποίος έπεσε από την 3η στην 4η θέση, αλλά κυρίως για τον Αντριέν Φουρμό ο οποίος ενώ χθες είχε εξαιρετικές επιδόσεις, σήμερα έκανε αρκετά λάθη: στην 3η Ε.Δ. της ημέρας αναγκάστηκε, λίγα εκατοντάδες μέτρα μετά την εκκίνηση, να σταματήσει για να ασφαλίσει τον ιμάντα του κράνους του, κάτι το οποίο είχε ξεχάσει να κάνει, και κάτι το οποίο του κόστισε κατ’ ελάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, στη 2η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους, 900 μέτρα μετά την εκκίνηση, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και κόλλησε στο χιόνι, πηγαίνοντας έτσι από την 4η θέση στην αρχή της ημέρας, στην 36η, και εντελώς εκτός συναγωνισμού.
Στην 5η θέση ανέβηκε ο Κάλε Ροβανπέρα (Toyota Yaris), ο οποίος φαίνεται να είναι παραδόξως έξω από νερά του, κάτι ιδιαίτερα ανησυχητικό δεδομένου ότι το χιόνι είναι το στοιχείο του, και στην 6η ο Martins Sesks της M-Sport Ford με Ford Puma. Τα άλλα δύο πληρώματα της ομάδας, Τζος Μακερλίν και Γκρεγκουάρ Μάνστερ, τελείωσαν την ημέρα στην 8η και 9η θέση αντίστοιχα, ενώ την 7η θέση έχει ο Σάμι Παγιάρι με Toyota Yaris Rally1. Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει το πλήρωμα της κατηγορίας WRC2, Όλιβερ Σόλμπεργκ και ο συνοδηγός του Έλιοτ Έντμοντσον, με Toyota GR Yaris Rally2.
Αναμένουμε την αυριανή ημέρα, την τελευταία του αγώνα, όπου τα πληρώματα θα συναγωνιστούν σε τρεις Ε.Δ., συμπεριλαμβανομένου της τελικής Wolf Power Stage. Οι χρονικές διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων στις τρεις πρώτες θέσεις είναι αρκετά μικρές για να επιτρέψουν ανατροπές και πολύ σασπένς.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.