- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
O Σεμπαστιάν Οζιέ πλησιάζει την άνευ προηγουμένου 10η νίκη του στο εμβληματικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο
Στη 2η θέση ο Έλφιν Έβανς – Τρίτος ο Αντριέν Φουρμό
Αν και οι θερμοκρασίες ήταν ήπιες, που σημαίνει ότι δεν υπήρχε ανησυχία για χιόνι ή πάγο, οι διαδρομές ήταν «βρώμικες» με λάσπη και πέτρες
Η τρίτη ημέρα του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο συμπεριλάμβανε έξι Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), τρεις στο πρωινό σκέλος οι οποίες επαναλαμβάνονταν το απόγευμα μετά το σέρβις στο Gap.
Η ημέρα ξεκίνησε και τελείωσε με τον Γάλλο, 8 φορές πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota Yaris), να ηγείται του ράλλυ, ξεκινώντας την ημέρα με προβάδισμα 16,8 δευτερολέπτων έναντι του ομόσταυλού του Έλφιν Έβανς, και τελείωσε με το προβάδισμά του να φτάνει τα 20,3 δευτερόλεπτα.
Σε τρεις από τις 6 Ε.Δ. ο Αντριέν Φουρμό (Hyundai i20) κατάφερε να περάσει τον Έλφιν Έβανς και ανέβηκε στη 2η θέση γενικής, αλλά στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας ο Έλφιν Έβανς έκανε ταχύτερο χρόνο και άφησε τον Fourmaux στην 3η, 4,3 δευτερόλεπτα πίσω.
Αν και οι θερμοκρασίες σήμερα ήταν πιο ήπιες, που σημαίνει ότι δεν υπήρχε ανησυχία για χιόνι ή πάγο, οι Ε.Δ. ήταν «βρώμικες» με λάσπη και πέτρες, αλλά η πολυετής εμπειρία του Σεμπαστιάν Οζιέ στους δρόμους αυτούς του πρόσφερε ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Στην 4η θέση, μονάχα 2,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αντριέν Φουρμό τελείωσε την ημέρα ο Εσθονός Οτ Τάνακ (Hyundai i20), ο οποίος είναι ξεκάθαρα αποφασισμένος να παλέψει για μια θέση στο βάθρο, αύριο Κυριακή.
Ο νεαρός πρωταθλητής Κάλε Ροβανπέρα (Toyota Yaris), δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο σήμερα, και τελείωσε την ημέρα στην 5η θέση, σχεδόν μισό λεπτό πίσω από τον Οτ Τάνακ. Πίσω του στην 6η θέση βρίσκεται ο Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris), και στην 7η ο Sami Pajari (Toyota Yaris). Περισσότερο από ένα λεπτό πίσω από τον Σάμι Παγιάρι τελείωσε την ημέρα ο Τιερί Νιουβίλ (Hyundai i20) ο οποίος αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας και σταμάτησε, χάνοντας 50 δευτερόλεπτα. Πέρασε την υπόλοιπη ημέρα απλά προσπαθώντας να βρει ρυθμό και να τερματίσει με ασφάλεια.
Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνουν τα πληρώματα της κατηγορίας WRC2 Γιοάν Ροσέλ (Citroen C3 Rally2), και Nikolay Gryazin (Skoda Fabia RS Rally2). Στην 11η βρίσκεται ο νεόφερτος στην κορυφαία κατηγορία, Τζος Μακερλίν με το Ford Puma Rally1, ο οποίος αν και σημείωσε χθες για πρώτη φορά τον ταχύτερο χρόνο σε μια Ε.Δ., έπρεπε να αποσυρθεί σε απλή διαδρομή στην επιστροφή του στο Service Park μετά την τελευταία Ε.Δ. της ημέρας λόγω τεχνικού προβλήματος.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.