- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Τι ισχύει τελικά για την «απαγόρευση» του καφέ στο αυτοκίνητο
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Καφές στο αυτοκίνητο: Τι ισχύει τελικά σύμφωνα με τον ΚΟΚ - Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Κωνσταντίνα Δημογλίδου, έδωσε σήμερα (2.9) διευκρινίσεις για αν έχει αλλάξει κάτι στον ΚΟΚ σχετικά το πρόστιμο που μπορεί να επιβληθεί σε οδηγό αυτοκινήτου αν πιαστεί από την Τροχαία να πίνει καφέ στο αυτοκίνητό του.
Η κ. Δημογλίδου εξήγησε ότι δεν έχει γίνει καμία αλλαγή ούτε στον ΚΟΚ, ούτε και στις οδηγίες της Αστυνομίας ως προς τους ελέγχους στους οδηγούς. «Ο ΚΟΚ είναι ξεκάθαρος. Ο οδηγός δεν θα πρέπει να έχει τα χέρια του απασχολημένα όταν οδηγεί». Όπως είπε, είναι κάτι που ισχύει εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχει να κάνει με φαγητό ή ποτό. «Ισχύει και στη χρήση κινητού». Η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ. υπογράμμισε ότι ο οδηγός δεν θα πρέπει να έχει τα χέρια του απασχολημένα σε διάρκεια και όχι στιγμιαία. «Δεν έχει δεχθεί κανένας πολίτης πρόστιμο επειδή τον είδαν να πίνει καφέ στο φανάρι».
Καφές στο αυτοκίνητο: Τι ισχύει σύμφωνα με τον ΚΟΚ
Σύμφωνα με τη 2η παράγραφο του Αρθρου 13 του K.O.K.:
«… Ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται να έχει πλήρη ελευθερία των κινήσεων του, για να ενεργεί ελεύθερα τους αναγκαίους χειρισμούς».
«Ιδιαίτερα, απαγορεύεται να χρησιμοποιεί εν κινήσει ακουστικά που έχουν συνδεθεί με φορητά ραδιόφωνα, μαγνητόφωνα και άλλες παρεμφερείς ηχητικές συσκευές, καθώς και τηλεόραση. Η εν κινήσει χρήση κινητού τηλεφώνου επιτρέπεται μόνο όταν αυτό είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση ή όταν χρησιμοποιείται με ακουστικό ασύρματης επικοινωνίας». Έτσι, ο παραβάτης τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατό (100,00) ευρώ και επιτόπου αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού για τριάντα (30) ημέρες. Εξαίρεση αποτελούν οδηγοί οχημάτων που χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επικοινωνίας ή χωρίς να είναι αυτό τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση, οι οποίοι τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης, από το βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.