- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
ORLEN Ράλλυ Πολωνίας: O Rovanpera στην 1η θέση
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
ORLEN Ράλλυ Πολωνίας: Όλα όσα έγιναν στη δεύτερη μέρα του άγωνα για το WRC
Το απογευματινό σκέλος της Παρασκευής στο Ράλλυ Πολωνίας έφερε πολλές ανατροπές από την πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.). Πριν το μεσημεριανό σέρβις, στην 1η θέση βρισκόταν ο Andreas Mikkelsen (Hyundai i20), ενώ ο 2 φορές πρωταθλητής Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) βρισκόταν στην 3η θέση 14,2 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω του. Μετά την 1η Ε.Δ. 29,4 χιλιομέτρων του απογευματινού σκέλους, Stanczyki 2, ο Rovanpera επιτέθηκε και κατάφερε να τερματίσει στην 1η θέση, δυο κλάσματα του δευτερολέπτου μπροστά από τον Mikkelsen. Στις επόμενες τρεις Ε.Δ., όμως, ο Mikkelsen πήρε το αίμα του πίσω και κατάφερε να τελειώσει την ημέρα ξανά στην κορυφή με 1,8 δευτερόλεπτα προβάδισμα
ORLEN Ράλλυ Πολωνίας:
Στο τέλος της ημέρας χθες, ο Rovanpera βρισκόταν στη 2η θέση, ενώ στην 3η και 4η θέση τερμάτισαν οι Elfyn Evans (Toyota Yaris) και Adrien Fourmaux (Ford Puma) αντίστοιχα. Ο Martin Sesks (Ford Puma) δυστυχώς είχε πέσει στην 5η θέση, αλλά βρισκόταν μόνο 7,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Mikkelsen.
Αυτή τη στιγμή, μετά το πέρας του πρωινού σκέλους του Σαββάτου, μονάχα 2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν την πρώτη τριάδα στο ORLEN 80ο Ράλι Πολωνίας καθώς ο Rovanperä πήρε τα ηνία από τον Andreas Mikkelsen στη 2η Ε.Δ. της ημέρας και τα κράτησε μέχρι και το σέρβις. Ο Mikkelsen όμως δεν έχασε μόνο μία θέση στην κατάταξη, αλλά δύο, καθότι στην ίδια Ε.Δ. ο Elfyn Evans έκανε καλύτερο χρόνο και πέρασε στη 2η θέση, αφήνοντας τον Mikkelsen στην 3η.
Από τη μία, κανείς δεν περίμενε ο Rovanperä να είναι σοβαρή «απειλή» σε αυτό το ράλλυ, δεδομένου του γεγονότος ότι λίγες μέρες πριν την εκκίνησή του, κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Sébastien Ogier μετά από ένα ατύχημα κατά τη διάρκεια του αναγνωριστικού recce και είχε περιορισμένο χρόνο για να προετοιμαστεί για τον αγώνα αυτό. Από την άλλη, είναι θεμελιώδες λάθος να μην αντιμετωπίζεις τον Rovanpera ως απειλή υπό οποιεσδήποτε συνθήκες δεδομένου του ιστορικού του και του ταλέντου του.
Ο Rovanpera είπε τα εξής: «Είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε στο τέλος του σκέλους τώρα», είπε. «Με τόσο λίγη προετοιμασία, είναι τρομακτικό να είμαστε στην πέμπτη ταχύτητα όλη την ώρα!» Αναφέρεται στο γεγονός ότι οι Ε.Δ. του Σαββάτου είναι πάρα πολύ γρήγορες, ή flat out, κάτι το οποίο σχολίασαν έντονα τα περισσότερα πληρώματα σήμερα.
Ο Mikkelsen παραδέχτηκε ότι τα έδωσε όλα στην προτελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους, προσθέτοντας: «Ήμουν flat-out. Ο ρυθμός είναι υψηλός και προσπαθούμε σκληρά – είναι ένας καλός αγώνας».
Ο ηγέτης του πρωταθλήματος οδηγών Thierry Neuville (Hyundai i20) κατάφερε να ανέβει από την έβδομη στην έκτη θέση, «προσπερνώντας» τον Grégoire Munster της M-Sport Ford για να διεκδικήσει τη θέση. Ένας παράδοξα αδύναμος Takamoto Katsuta τελείωσε το πρωινό σκέλος του Σαββάτου στην 8η θέση, ενώ ο Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally 2) βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας WRC2 και στην 9η θέση γενικής. Δυστυχώς ο Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia RS Rally2) ο οποίος είχε τη 2η θέση στο WRC2 είχε ένα ατύχημα και κατέστρεψε έναν βραχίονα ανάρτησης. Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει ο Robert Virves (Skoda Fabia RS Rally2).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.