- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Πλεονέκτημα ο Neuville μετά την πρώτη ειδική διαδρομή
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Όλα όσα συνέβησαν στο πρώτο κομμάτι του εντυπωσιακού αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος
Το Ράλι Σαφάρι Κένυα ξεκίνησε χθες, Τετάρτη 27 Μαρτίου, με το δοκιμαστικό Shakedown το οποίο προσφέρει μια σημαντική ευκαιρία στα πληρώματα και τις ομάδες να ελέγξουν τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, καθώς οι δοκιμές πριν από τον αγώνα απαγορεύονται εκτός Ευρώπης. Εκτός από διαφορετικές αναρτήσεις για τον συγκεκριμένο αυτό αγώνα, τα αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1 έχουν ένα σύστημα snorkel (αναπνευστήρα) στο Ράλι Σαφάρι – ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα σε αυτοκίνητα προδιαγραφών Safari στο παρελθόν.
Ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) κατέγραψε τον ταχύτερο χρόνο κατά τη διάρκεια του Shakedown που έγινε κοντά στο Service Park στη Naivasha. Ως συνήθως, το ράλι ξεκίνησε με μια τελετή εκκίνησης στο κέντρο της Ναϊρόμπι το μεσημέρι της Πέμπτης στην οποία παρευρέθηκε ο Πρόεδρος William Ruto, με τα πληρώματα στη συνέχεια να ξεκινούν επίσημα με την πρώτη Σούπερ Ειδική Διαδρομή Kasarani.
Μέσα σε αυτά τα 4,84 χιλιόμετρα ο Βέλγος Thierry Neuville (Hyundai i20) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο κατά ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, ενώ στην 2η και 3η θέση τερμάτισαν ο Ott Tanak (Hyundai i20) και Kalle Rovanpera αντίστοιχα. Στην 4η θέση γενικής βρίσκεται ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) μονάχα 0,1 δευτερόλεπτο πίσω από τον Rovanpera, ενώ ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) βρίσκεται στην 5η θέση και ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) βρίσκεται στην 6η 1,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville. Τελευταίο πλήρωμα της κορυφαίας κατηγορίας είναι το Ford Puma Rally1 του Γάλλου Adrien Fourmaux της ομάδας M-Sport Ford. Την υπόλοιπη δεκάδα συμπληρώνουν πληρώματα της κατηγορίας Rally 2.
Έχοντας καταγράψει δύο εγκαταλείψεις στην Κένυα από τρεις προηγούμενες προσπάθειες, ο Neuville γνωρίζει καλά ότι ο αγώνας θα γίνει πιο δύσκολος από την Παρασκευή και μετά. «Θα είναι ένας δύσκολος αγώνας», επιβεβαίωσε. «Ελπίζουμε ότι, αυτή τη φορά, θα μπορούμε να τερματίσουμε χωρίς τεχνικά προβλήματα ή λάθη. Νομίζω ότι είμαστε καλά προετοιμασμένοι και νιώθω καλά το αυτοκίνητο, οπότε είναι πάντα καλό να ξεκινάς ένα ράλι με αυτόν τον τρόπο».
Η πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα ξεκινά αύριο Παρασκευή με 6 Ειδικές Διαδρομές, τρεις πρωινές που επαναλαμβάνονται στο μεσημεριανό σκέλος, με τη μεγαλύτερη να είναι η 3η και 6η (Kedong) που θα είναι 31,5 χιλιομέτρων.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.