- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλι Μόντε-Κάρλο: Ο Elfyn Evans στην 1η θέση, μόνο 4,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Σεμπαστιάν Οζιέ
Θα καταφέρει ο Evans να κρατήσει την 1η θέση ή θα «χαρίσει» στον Ogier τη 10η του νίκη στο Ράλλυ Μόντε-Κάρλο;
Ράλι Μόντε-Κάρλο: Τι έγινε τη 2η ημέρα του αγώνα
Στο ξεκίνημα της Παρασκευής, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) ήταν 21,6 δευτερόλεπτα μακριά από τον ομόσταυλό του Sebastien Ogier, αλλά στο τέλος της, μετά από δύο σκέλη και 6 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), ο Ogier είναι τώρα εμφανής στον «καθρέφτη» του Ουαλού μετά από μια εκπληκτική οδήγηση στους δρόμους των γαλλικών Άλπεων κοντά στο Gap, και μονάχα 4,5 δευτερόλεπτα πίσω του.
Το ιστορικό του Evans μάς λέει ότι αυτό θα του ασκήσει μεγάλη ψυχολογική πίεση και ενδεχομένως να τον επηρεάσει στο υπόλοιπο του αγώνα. Ο Ogier σημείωσε τον γρηγορότερο χρόνο σε δύο από τις τρεις πρωινές Ε.Δ. και πήγε από την 3η στη 2η θέση όταν ο Thierry Neuville (Hyundai i20) έχασε για λίγο τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στην 2η Ε.Δ. της ημέρας.
«Ήταν ένα δύσκολο ξεκίνημα στο ράλλυ, αλλά το περιμέναμε με την θέση εκκίνησης που είχαμε», είπε ο Ogier, εννέα φορές νικητής του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο. «Τώρα χαίρομαι που καταφέραμε να είμαστε πολύ κοντά - αύριο θα είναι διασκεδαστικό.» Ο Evans, ο οποίος δεν βρέθηκε ποτέ εκτός των τριών πρώτων θέσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, παραδέχτηκε ότι οι συνθήκες ήταν δύσκολες και απρόβλεπτες.
«Ποτέ δεν γίνεται πιο εύκολο αυτό το ράλλυ», είπε. «Η τελευταία Ε.Δ. ήταν πολύ δύσκολη στο σκοτάδι. Είχα πολλές πληροφορίες, αλλά δεν μπορούσα να δω πολλές από αυτές για να είμαι ειλικρινής - έπρεπε απλώς να τις εμπιστευτώ. Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψεις τις συνθήκες στο δρόμο. Χάρηκα που τελείωσα την ημέρα χωρίς προβλήματα».
Ο Neuville παρέμεινε ενεργός και δυναμικός στην 3η θέση όλη την ημέρα, και την τελείωσε 11,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε 3 από τις 6 Ε.Δ. της ημέρας και απήλαυσε μια απροβλημάτιστη ημέρα αγώνα με εξαίρεση το μικρό λάθος στην 4η Ε.Δ. του αγώνα.
Ο Ott Tänak (Hyundai i20) ήταν τυχερός που τελείωσε τη μέρα 57,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville στην 4η θέση, αφού ο πάγος σε μια δεξιά στροφή έκανε το Hyundai του να γλιστρήσει σε μια τάφρο κατά τη διάρκεια της 1ης Ε.Δ. της ημέρας. Οι θεατές χρειάστηκαν μόλις 40 δευτερόλεπτα για να επαναφέρουν τον Εσθονό στο δρόμο. Ο Grégoire Munster (Ford Puma) και ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) γλίστρησαν στον πάγο στο ίδιο ακριβώς σημείο, αλλά ο Katsuta υπήρξε πολύ πιο άτυχος και έχασε πάνω από 5 λεπτά.
Ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) ανταπέδωσε την πίστη της M-Sport Ford σε αυτόν όταν χάρισε στην ομάδα του έναν εντυπωσιακό τρίτο καλύτερο χρόνο στην 3η Ε.Δ. της ημέρας. Ο 28χρονος επιστρέφει στο κορυφαίο επίπεδο του WRC έχοντας αγωνιστεί στο WRC2 το 2023 και συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα.
Ο Andreas Mikkelsen (Hyundai i20), επίσης επιστρέφοντας στην κορυφαία κατηγορία για πρώτη φορά από το 2019, ολοκλήρωσε τη μέρα στην 6η θέση, 1 λεπτό και 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Fourmaux. Στην 7η θέση βρίσκεται ο Gregoire Munster (Ford Puma) ο οποίος τερμάτισε 28,2 πίσω από τον Mikkelsen, ενώ τα πληρώματα του WRC2 Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2), Pepe López (Skoda Fabia RS Rally2) και Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) συμπλήρωσαν το top 10.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.