- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Το Αudi Q3 Sportbsack συνδυάζει κομψή εμφάνιση σε συμπαγή «συσκευασία»
Δεν απέχει πολύ από το να είναι άψογο σε όλες τις αυτοκινητιστικές παραμέτρους
Αudi Q3 Sportbsack: To design, η τεχνολογία και η συμπεριφορά του στον δρόμο
Τι είναι
Το Audi Q3 ήταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που συνδύασαν την πολυτέλεια με την κουπέ σχεδιαστική γραμμή. Τώρα σε ανανεωμένη έκδοση.
Με μια ματιά
- Το Q3 Sportback δεν απέχει πολύ από το να είναι άψογο σε όλες τις αυτοκινητιστικές παραμέτρους.
- Στα υπέρ του η σπορτίφ κομψή εμφάνιση και το εντυπωσιακό εσωτερικό του.
- Και ναι, είναι οικονομικό στην χρήση του.
Design / Tech
Βασισμένο στο Q3 δεύτερης γενιάς, το Sportback έχει όλα τα χαρακτηριστικά που κάνουν αυτό το μοντέλο μοντέλο τύπου compact-coupe-SUV τόσο επιθυμητό στους αγοραστές.
Σχεδιαστικά, η κεκλιμένη πίσω οροφή δίνει μεν ξεκάθαρα κουπέ προσανατολισμό, αλλά λογικό είναι να υπάρχουν και κάποιοι περιορισμοί, κυρίως στο ύψος των πίσω επιβατών.
Όσοι βρίσκονται μπροστά δεν θα παρατηρήσουν μεγάλη διαφορά μεταξύ του Q3 και του Q3 Sportback.
Ένα δυναμικό εξωτερικό, συνδυάζεται σε απόλυτη ισορροπία με το καλοφινιρισμένο εσωτερικό και τους γενναιόδωρους χώρους.
Η καμπίνα είναι εξαιρετικά φινιρισμένη, με πολλά βελούδινα υλικά και φανταχτερό ατμοσφαιρικό φωτισμό σε όλες τις εκδόσεις.
Το πορτμπαγκάζ του Sportback δεν είναι μικρότερο, σε σχέση με το απλό μοντέλο και μπορεί να μεταφέρει από 530 έως και 1.400 λίτρα εάν τα πίσω καθίσματα είναι πεσμένα.
Σε αυτό βοηθούν τα πίσω καθίσματα που μπορούν να μετακινηθούν προς τα πίσω και προς τα εμπρός κατά 13 εκ. επιτρέποντάς σας να δώσετε προτεραιότητα μεταξύ του χώρου για τις αποσκευές ή τους πίσω επιβάτες.
Ως ένα από τα πιο πρόσφατα μοντέλα της Audi, είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος infotainment τελευταίας γενιάς με οθόνη 12,3’’, που είναι συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit, διαθέτει έγχρωμη οθόνη 10,25’’, που προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό.
Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης είναι πληρέστατο, περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό τα Audi pre sense, lane departure warning, turn assist, swerve assist ενώ διαθέσιμο προαιρετικά είναι το adaptive cruise control, το οποίο υποστηρίζει τον οδηγό με διαμήκη και πλευρικό έλεγχο του οχήματος – ως εμπειρία ημιαυτόνομης οδήγησης.
Στον δρόμο
Ο γνώριμος turbo κινητήρας εσωτερικής καύσης της Audi, ο 1.5 TFSI με το σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων, με ισχύ 150 ίππους και ροπή 250 Nm, κινούσε το μοντέλο της δοκιμής μας, σύνολο που συνεργάζεται εξαιρετικά με το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο S Tronic των 7 σχέσεων.
Η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.
Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ/ώρα, ενώ επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6’’.
Η ποιότητα κύλισης είναι πέραν πάσης κριτικής και βοηθάει σε αυτό η σφιχτή ανάρτηση που αυξάνει το επίπεδο πρόσφυσης σε κορυφαίο βαθμό χωρίς να αφαιρεί οτιδήποτε σε ανέσεις.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 17 εκ. και σε συνδυασμό με την Off-Road ρύθμιση, του δίνει την δυνατότητα ικανοποιητικής κίνησης εκτός δρόμου, σε βατούς χωματόδρομους.
Τιμές
Οι τιμές της γκάμας Q3 αρχίζουν από τις 41.900 ευρώ για την έκδοση Q3 SB 35 TFSI S tronic.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.