Το Αudi Q3 Sportbsack συνδυάζει κομψή εμφάνιση σε συμπαγή «συσκευασία»
Δεν απέχει πολύ από το να είναι άψογο σε όλες τις αυτοκινητιστικές παραμέτρους
Αudi Q3 Sportbsack: To design, η τεχνολογία και η συμπεριφορά του στον δρόμο
Τι είναι
Το Audi Q3 ήταν ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που συνδύασαν την πολυτέλεια με την κουπέ σχεδιαστική γραμμή. Τώρα σε ανανεωμένη έκδοση.
Με μια ματιά
- Το Q3 Sportback δεν απέχει πολύ από το να είναι άψογο σε όλες τις αυτοκινητιστικές παραμέτρους.
- Στα υπέρ του η σπορτίφ κομψή εμφάνιση και το εντυπωσιακό εσωτερικό του.
- Και ναι, είναι οικονομικό στην χρήση του.
Design / Tech
Βασισμένο στο Q3 δεύτερης γενιάς, το Sportback έχει όλα τα χαρακτηριστικά που κάνουν αυτό το μοντέλο μοντέλο τύπου compact-coupe-SUV τόσο επιθυμητό στους αγοραστές.
Σχεδιαστικά, η κεκλιμένη πίσω οροφή δίνει μεν ξεκάθαρα κουπέ προσανατολισμό, αλλά λογικό είναι να υπάρχουν και κάποιοι περιορισμοί, κυρίως στο ύψος των πίσω επιβατών.
Όσοι βρίσκονται μπροστά δεν θα παρατηρήσουν μεγάλη διαφορά μεταξύ του Q3 και του Q3 Sportback.
Ένα δυναμικό εξωτερικό, συνδυάζεται σε απόλυτη ισορροπία με το καλοφινιρισμένο εσωτερικό και τους γενναιόδωρους χώρους.
Η καμπίνα είναι εξαιρετικά φινιρισμένη, με πολλά βελούδινα υλικά και φανταχτερό ατμοσφαιρικό φωτισμό σε όλες τις εκδόσεις.
Το πορτμπαγκάζ του Sportback δεν είναι μικρότερο, σε σχέση με το απλό μοντέλο και μπορεί να μεταφέρει από 530 έως και 1.400 λίτρα εάν τα πίσω καθίσματα είναι πεσμένα.
Σε αυτό βοηθούν τα πίσω καθίσματα που μπορούν να μετακινηθούν προς τα πίσω και προς τα εμπρός κατά 13 εκ. επιτρέποντάς σας να δώσετε προτεραιότητα μεταξύ του χώρου για τις αποσκευές ή τους πίσω επιβάτες.
Ως ένα από τα πιο πρόσφατα μοντέλα της Audi, είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος infotainment τελευταίας γενιάς με οθόνη 12,3’’, που είναι συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay.
Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit, διαθέτει έγχρωμη οθόνη 10,25’’, που προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό.
Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης είναι πληρέστατο, περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό τα Audi pre sense, lane departure warning, turn assist, swerve assist ενώ διαθέσιμο προαιρετικά είναι το adaptive cruise control, το οποίο υποστηρίζει τον οδηγό με διαμήκη και πλευρικό έλεγχο του οχήματος – ως εμπειρία ημιαυτόνομης οδήγησης.
Στον δρόμο
Ο γνώριμος turbo κινητήρας εσωτερικής καύσης της Audi, ο 1.5 TFSI με το σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων, με ισχύ 150 ίππους και ροπή 250 Nm, κινούσε το μοντέλο της δοκιμής μας, σύνολο που συνεργάζεται εξαιρετικά με το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο S Tronic των 7 σχέσεων.
Η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.
Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ/ώρα, ενώ επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6’’.
Η ποιότητα κύλισης είναι πέραν πάσης κριτικής και βοηθάει σε αυτό η σφιχτή ανάρτηση που αυξάνει το επίπεδο πρόσφυσης σε κορυφαίο βαθμό χωρίς να αφαιρεί οτιδήποτε σε ανέσεις.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 17 εκ. και σε συνδυασμό με την Off-Road ρύθμιση, του δίνει την δυνατότητα ικανοποιητικής κίνησης εκτός δρόμου, σε βατούς χωματόδρομους.
Τιμές
Οι τιμές της γκάμας Q3 αρχίζουν από τις 41.900 ευρώ για την έκδοση Q3 SB 35 TFSI S tronic.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Rovanpera εκτός αγώνα μετά από ατύχημα
O Ogier στη 2η θέση με μόνο 1 δευτερόλεπτο διαφορά
Ο 24χρονος Βελγο-Βρετανός έκανε την έκπληξη στη Φλόριντα
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια
Μια ανάλυση του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης μιας προσεγγίσεως στη λύση του «αινίγματος» του Λεκλέρ
O Ogier επιστρέφει δυναμικά και ο Neuville χάνει μια πολυπόθητη νίκη την τελευταία στιγμή αλλά παραμένει μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ο Neuville χάνει το ράλι στην 2η Ε.Δ. της ημέρας
Ο Elfyn Evans στη 2η θέση 4,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville
Ο Sebastien Ogier στην 3η θέση με 6,6 δευτερόλεπτα διαφορά
Ένα ελκυστικό προϊόν, για ανθρώπους που επιθυμούν τα πρακτικά στοιχεία ενός SUV σε μία πιο σύγχρονη έκφραση
Ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι διαθέσιμος στο δίκτυο φορτιστών incharge της nrg
Η επικράτηση της αυστριακής ομάδας ήταν ολοκληρωτική
Με τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους
«Εξασκηθήκαμε σε ένα από τα πιο δύσκολα εδάφη εδώ στην Κένυα»
3.000 οχήματα της limited edition του IONIQ 5 Project 45 εξαντλήθηκαν εντός 24 ωρών, καθώς η ζήτηση ήταν 3 φορές μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.
Ο Adrien Fourmaux κερδίζει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του
O Adrien Fourmaux διεκδικεί το 2ο βάθρο της καριέρας του
Η Toyota κάνει το 1-2-3 μετά την πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.