- CITY GUIDE
- PODCAST
-
24°
Το MG ZS ήρθε να ταράξει για τα καλά τα νερά στην ελληνική αγορά των B-SUV
Το οδηγήσαμε για μία εβδομάδα εντός και εκτός Αθηνών
Το αυτοκίνητο MG ZS, κατηγορίας B SUV, και τα χαρακτηριστικά του - Test Drive στους ελληνικούς δρόμους με το νέο μοντέλο
Τι είναι
Το κατηγορίας Β SUV που στο επαναλανσάρισμα της MG στην Ελλάδα, διεκδικεί με το καλημέρα μερίδιο αγοράς. Το γιατί, ακολουθεί.
Η προσέγγιση
Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όπου η αναζήτηση ενός μοντέλου που μπορεί πολύ οικονομικά να καλύψει με άνεση και σύγχρονο εξοπλισμό τις ανάγκες μιας πενταμελούς οικογένειας, η απάντηση σε σημαντικό βαθμό ακούει στο όνομα MGZS.
Η άποψη
Το οδηγήσαμε για μία εβδομάδα εντός και εκτός Αθηνών διανύοντας αρκετά χιλιόμετρα, και δεν μπορεί παρά να εξάρουμε την «τιμιότητα» αυτού του αυτοκινήτου.
Γνωριμία
- Το MG ZS με «όπλο» τον δείκτη value for money ήρθε για να ταράξει για τα καλά τα νερά της ελληνικής αγοράς.
- Το ZS έρχεται -σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, αλλά και την διαπίστωσή μας που δεν απέχει- για να δώσει την ευκαιρία στο ελληνικό αγοραστικό κοινό να αποκτήσει ένα πλούσιο οικογενειακό αυτοκίνητο, πλήρες σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, σε ανταγωνιστική τιμή επί το πλείστον με μοντέλα του B κατηγορίας.
- Το ZS είναι η πρόταση της MG για εκείνους που δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη σχέση τιμής - αξίας ενός αυτοκινήτου και αναζητούν την πιο έξυπνη αγορά τοποθέτηση για τα χρήματά τους.
- Η MG είναι μια βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία που ιδρύθηκε από τον Cecil Kimber τη δεκαετία του 1920 και η M.G. Car Company Limited, ήταν αρχικά το δημιούργημα του Βρετανού κατασκευαστή που έκανε τη μάρκα διάσημη σε όλον τον κόσμο. Η αναφορά στο σήμα της MG με το οκτάγωνο πλαίσιο, εμφανίζεται πρώτη φορά σε εφημερίδα της Οξφόρδης το Νοέμβριο του 1923 και την 1η Μαΐου του 1924, το MG Octagon καταχωρήθηκε ως εμπορικό σήμα από την Morris Garages. Πλέον, η μάρκα ανήκει στην κινεζική κρατική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC Motor Corporation Limited που δημιουργήθηκε το 1955.
Σχεδίαση / Tech
- Ξεκινώντας από την εργονομική σχεδίαση του αμαξώματος, με τη σωστή κατανομή των όγκων του αμαξώματος και την αρμονία στη σχεδιαστική του γραμμή, το ZS είναι ένα σύγχρονο SUV με τιμή μικρού αυτοκινήτου και πλεονεκτήματα μεγαλύτερης κατηγορίας.
- Το μήκος του ZS είναι 4.323 χιλιοστά κάτι που το τοποθετεί στο πάνω όριο της κατηγορίας από πλευράς διαστάσεων.
- Στην καμπίνα του μοντέλου, η σχεδίαση ακολουθεί μοντέρνες γραμμές, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εξαιρετική εργονομία και στην ικανοποίηση του οδηγού και των επιβατών.
- Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ταμπλό είναι καλής ποιότητας και μαλακά στην αφή, ενώ ιδιαίτερα καλή εντύπωση προκαλεί η συναρμολόγηση και το προσεκτικό φινίρισμα μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.
- Η θέση οδήγησης προσφέρει μεγάλη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, με τα μεγάλα παράθυρα να εξασφαλίζουν εξαιρετικά επίπεδα περιφερειακής ορατότητας.
- Είναι εξοπλισμένο με ένα πλήρες πακέτο ψηφιακών μέσων και συστημάτων για την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού.
- Από τη βασική κιόλας έκδοση Exclusive, ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος. Οι βασικές παροχές σε συστήματα ασφαλείας (6 αερόσακοι, ABS, ESP κ.λπ.) δίνουν το παρόν στο μοντέλο και μαζί ζάντες 17 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα παρακολούθησης της πίεσης και της θερμοκρασίας των ελαστικών, Apple Car Play και Android Auto, εκτός από τον κλιματισμό.
- Στην πιο πλούσια έκδοση Luxury προστίθενται επιπλέον η δορυφορική πλοήγηση, το πολύ καλό εργοστασιακό ηχοσύστημα με 6 ηχεία και ήχο 3D, τα εξαιρετικά δερμάτινα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, τα εμπρός φώτα ομίχλης, το cruise control, κ.ά.
- Στην κορυφαία έκδοση Luxury Plus, ο εξοπλισμός ξεπερνά τα δεδομένα της κατηγορίας, αποκτώντας επιπλέον πανοραμική κάμερα 360°, αυτόματο κράτημα (Auto Hold), πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί, 17άρες ζάντες Tomahawk ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο προς έξι κατευθύνσεις.
- Σημειώνουμε ότι στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει επίσης μία τεράστια ηλιοροφή των 1,19 τετραγωνικών, η οποία δημιουργεί μία εντελώς άλλη αίσθηση στο άνετο σαλόνι του ZS που προσφέρει κορυφαίους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.
- Ο χώρος για τις αποσκευές, με τα καθίσματα στη θέση τους, είναι 448 λίτρων, ενώ όταν αναδιπλωθεί το πίσω κάθισμα, φτάνει στα 1.166 λίτρα.
Στον δρόμο
- Είχαμε την ευκαιρία να έχουμε στην διάθεσή μας την έκδοση με τον θερμικό τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1.0 λίτρου με 111 ίππους.
- Η κίνηση μεταδιδόταν στους εμπρός τροχούς μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
- Κι αν στην επίσημη παρουσίαση που έγινε στα μέσα Σεπτεμβρίου, οδηγήσαμε το MGZS στην απολαυστική διαδρομή της Αθηναϊκής Ριβιέρας, αυτή την φορά κάναμε χιλιόμετρα και σε περιαστικό οδικό δίκτυο, και σε επαρχιακό με πολλές μάλιστα στροφοδιαδρομές, ενώ «βγήκαμε και εκτός δρόμου». Σε κάθε επιφάνεια νοιώσαμε άνεση παρά την ύπαρξη τεσσάρων ενηλίκων με τις αποσκευές τους.
- Να αναφέρουμε με την ευκαιρία, ότι το MGZS διατίθεται επίσης με έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο VT-i κινητήρα των 1.5 λίτρων με απόδοση 106 ίππων όσο και μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που εισάγεται και αυτή στη χώρα μας.
- Το ZS είναι διαθέσιμο με εγγύηση διάρκειας 7 ετών ή 150.000 χιλιομέτρων.
Τιμή
- Οι τιμές της γκάμας MGZS αρχίζουν από τις 18.950 ευρώ για την έκδοση MG ZS 1.5L MT Exclusive 2WD.
- Οι τιμές του μοντέλου MG ZS 1.0T MT Luxury Pack 2WD που είχαμε στην δοκιμή μας, αρχίζουν από τις 23.950 ευρώ για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (25.150 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
12 πολυτεχνικές σχολές έδωσαν δυναμικό «παρών» και εντυπωσίασαν με τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και τις καινοτομίες που ενσωματώνονται στα μονοθέσιά τους
Η part-time παρουσία τόσο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) όσο και του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) φαίνεται να έχουν διαταράξει τις δυναμικές στον ανταγωνισμό για το πρωτάθλημα οδηγών
Ο δύο φορές πρωταθλητής του WRC παρέμεινε αδυσώπητος καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
«Δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο, είναι τρελό»
Το Σάββατο θα είναι μια πραγματική δοκιμασία αντοχής
Σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην επίθεση για κατάκτηση της κατηγορίας των μικρομεσαίων
Η εμπειρία του Φράνκο Κολαπίντο και η νίκη του Νόρις
Το μικρό best seller έρχεται με τη χαρακτηριστική μάσκα Opel Vizor εμπρός, νέο cockpit και πλήθος τεχνολογιών
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.