Το MG ZS ήρθε να ταράξει για τα καλά τα νερά στην ελληνική αγορά των B-SUV
Το οδηγήσαμε για μία εβδομάδα εντός και εκτός Αθηνών
Το αυτοκίνητο MG ZS, κατηγορίας B SUV, και τα χαρακτηριστικά του - Test Drive στους ελληνικούς δρόμους με το νέο μοντέλο
Τι είναι
Το κατηγορίας Β SUV που στο επαναλανσάρισμα της MG στην Ελλάδα, διεκδικεί με το καλημέρα μερίδιο αγοράς. Το γιατί, ακολουθεί.
Η προσέγγιση
Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όπου η αναζήτηση ενός μοντέλου που μπορεί πολύ οικονομικά να καλύψει με άνεση και σύγχρονο εξοπλισμό τις ανάγκες μιας πενταμελούς οικογένειας, η απάντηση σε σημαντικό βαθμό ακούει στο όνομα MGZS.
Η άποψη
Το οδηγήσαμε για μία εβδομάδα εντός και εκτός Αθηνών διανύοντας αρκετά χιλιόμετρα, και δεν μπορεί παρά να εξάρουμε την «τιμιότητα» αυτού του αυτοκινήτου.
Γνωριμία
- Το MG ZS με «όπλο» τον δείκτη value for money ήρθε για να ταράξει για τα καλά τα νερά της ελληνικής αγοράς.
- Το ZS έρχεται -σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, αλλά και την διαπίστωσή μας που δεν απέχει- για να δώσει την ευκαιρία στο ελληνικό αγοραστικό κοινό να αποκτήσει ένα πλούσιο οικογενειακό αυτοκίνητο, πλήρες σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, σε ανταγωνιστική τιμή επί το πλείστον με μοντέλα του B κατηγορίας.
- Το ZS είναι η πρόταση της MG για εκείνους που δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη σχέση τιμής - αξίας ενός αυτοκινήτου και αναζητούν την πιο έξυπνη αγορά τοποθέτηση για τα χρήματά τους.
- Η MG είναι μια βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία που ιδρύθηκε από τον Cecil Kimber τη δεκαετία του 1920 και η M.G. Car Company Limited, ήταν αρχικά το δημιούργημα του Βρετανού κατασκευαστή που έκανε τη μάρκα διάσημη σε όλον τον κόσμο. Η αναφορά στο σήμα της MG με το οκτάγωνο πλαίσιο, εμφανίζεται πρώτη φορά σε εφημερίδα της Οξφόρδης το Νοέμβριο του 1923 και την 1η Μαΐου του 1924, το MG Octagon καταχωρήθηκε ως εμπορικό σήμα από την Morris Garages. Πλέον, η μάρκα ανήκει στην κινεζική κρατική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC Motor Corporation Limited που δημιουργήθηκε το 1955.
Σχεδίαση / Tech
- Ξεκινώντας από την εργονομική σχεδίαση του αμαξώματος, με τη σωστή κατανομή των όγκων του αμαξώματος και την αρμονία στη σχεδιαστική του γραμμή, το ZS είναι ένα σύγχρονο SUV με τιμή μικρού αυτοκινήτου και πλεονεκτήματα μεγαλύτερης κατηγορίας.
- Το μήκος του ZS είναι 4.323 χιλιοστά κάτι που το τοποθετεί στο πάνω όριο της κατηγορίας από πλευράς διαστάσεων.
- Στην καμπίνα του μοντέλου, η σχεδίαση ακολουθεί μοντέρνες γραμμές, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εξαιρετική εργονομία και στην ικανοποίηση του οδηγού και των επιβατών.
- Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ταμπλό είναι καλής ποιότητας και μαλακά στην αφή, ενώ ιδιαίτερα καλή εντύπωση προκαλεί η συναρμολόγηση και το προσεκτικό φινίρισμα μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.
- Η θέση οδήγησης προσφέρει μεγάλη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, με τα μεγάλα παράθυρα να εξασφαλίζουν εξαιρετικά επίπεδα περιφερειακής ορατότητας.
- Είναι εξοπλισμένο με ένα πλήρες πακέτο ψηφιακών μέσων και συστημάτων για την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού.
- Από τη βασική κιόλας έκδοση Exclusive, ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος. Οι βασικές παροχές σε συστήματα ασφαλείας (6 αερόσακοι, ABS, ESP κ.λπ.) δίνουν το παρόν στο μοντέλο και μαζί ζάντες 17 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα παρακολούθησης της πίεσης και της θερμοκρασίας των ελαστικών, Apple Car Play και Android Auto, εκτός από τον κλιματισμό.
- Στην πιο πλούσια έκδοση Luxury προστίθενται επιπλέον η δορυφορική πλοήγηση, το πολύ καλό εργοστασιακό ηχοσύστημα με 6 ηχεία και ήχο 3D, τα εξαιρετικά δερμάτινα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, τα εμπρός φώτα ομίχλης, το cruise control, κ.ά.
- Στην κορυφαία έκδοση Luxury Plus, ο εξοπλισμός ξεπερνά τα δεδομένα της κατηγορίας, αποκτώντας επιπλέον πανοραμική κάμερα 360°, αυτόματο κράτημα (Auto Hold), πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί, 17άρες ζάντες Tomahawk ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο προς έξι κατευθύνσεις.
- Σημειώνουμε ότι στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει επίσης μία τεράστια ηλιοροφή των 1,19 τετραγωνικών, η οποία δημιουργεί μία εντελώς άλλη αίσθηση στο άνετο σαλόνι του ZS που προσφέρει κορυφαίους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.
- Ο χώρος για τις αποσκευές, με τα καθίσματα στη θέση τους, είναι 448 λίτρων, ενώ όταν αναδιπλωθεί το πίσω κάθισμα, φτάνει στα 1.166 λίτρα.
Στον δρόμο
- Είχαμε την ευκαιρία να έχουμε στην διάθεσή μας την έκδοση με τον θερμικό τρικύλινδρο κινητήρα turbo 1.0 λίτρου με 111 ίππους.
- Η κίνηση μεταδιδόταν στους εμπρός τροχούς μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
- Κι αν στην επίσημη παρουσίαση που έγινε στα μέσα Σεπτεμβρίου, οδηγήσαμε το MGZS στην απολαυστική διαδρομή της Αθηναϊκής Ριβιέρας, αυτή την φορά κάναμε χιλιόμετρα και σε περιαστικό οδικό δίκτυο, και σε επαρχιακό με πολλές μάλιστα στροφοδιαδρομές, ενώ «βγήκαμε και εκτός δρόμου». Σε κάθε επιφάνεια νοιώσαμε άνεση παρά την ύπαρξη τεσσάρων ενηλίκων με τις αποσκευές τους.
- Να αναφέρουμε με την ευκαιρία, ότι το MGZS διατίθεται επίσης με έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο VT-i κινητήρα των 1.5 λίτρων με απόδοση 106 ίππων όσο και μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που εισάγεται και αυτή στη χώρα μας.
- Το ZS είναι διαθέσιμο με εγγύηση διάρκειας 7 ετών ή 150.000 χιλιομέτρων.
Τιμή
- Οι τιμές της γκάμας MGZS αρχίζουν από τις 18.950 ευρώ για την έκδοση MG ZS 1.5L MT Exclusive 2WD.
- Οι τιμές του μοντέλου MG ZS 1.0T MT Luxury Pack 2WD που είχαμε στην δοκιμή μας, αρχίζουν από τις 23.950 ευρώ για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (25.150 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.