- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλι Ιαπωνίας: O Elfyn Evans συνεχίζει να ηγείται
Εάν καταφέρει να κερδίσει τον αγώνα, o Evans θα προσφέρει στην Toyota την πρώτη της νίκη στην έδρα της
Ράλι Ιαπωνίας: Σύνοψη της 3ης ημέρας του αγώνα
Το προβάδισμα με το οποίο ξεκίνησε το Σάββατο την ημέρα του ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) σήμαινε ότι είχε την πολυτέλεια να αποφύγει τυχόν περιττούς κινδύνους στους πιο στεγνούς, αλλά ακόμα ύπουλα ολισθηρούς, δρόμους του Ράλι Ιαπωνίας. Οι καιρικές συνθήκες ήταν τόσο απρόβλεπτες που άρχισε να χιονίζει κάποια στιγμή αργά μέσα στην μέρα, αλλά, προς ανακούφιση των πληρωμάτων, διήρκησε πολύ λίγο.
Η προσεκτική προσέγγιση του Evans επέτρεψε στον Sebastien Ogier (Toyota Yaris) να μειώσει το προβάδισμά του κατά σχεδόν 40 δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά ο Ουαλός τελείωσε την ημέρα με 1 λεπτό και 15,0 δευτερόλεπτα διαφορά σε σχέση με τον Ogier ο οποίος είναι τώρα 2ος γενικής.
Η νίκη του εδώ θα είναι μια γλυκιά «εκδίκηση» για τον Evans, δεδομένου ότι πέρυσι μια ζημιά στον τροχό του κόστισε τη νίκη, η οποία ως αποτέλεσμα «δόθηκε» στον Thierry Neuville (Hyundai i20). Ο Neuville συνετρίβη την Παρασκευή, οπότε φέτος βρίσκεται εκτός συναγωνισμού. «Ήταν αρκετά καλά», είπε ο Evans. «Ήμασταν πολύ προσεκτικοί σε ορισμένα σημεία, αλλά θα ήταν πάντα λίγο δύσκολο να κρίνουμε την ταχύτητά μας σήμερα με τόσο μεγάλο κενό».
Ο πρωταθλητής του 2023 Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) συνεχίζει να βρίσκεται στην 3η θέση γενικής, 25,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Ο Φινλανδός όμως δεν θα χρειαστεί να ανησυχήσει για τίποτα την Κυριακή, καθώς ο 4ος γενικής, Esapekka Lappi (Hyundai i20), βρίσκεται 1 λεπτό και 28,7 δευτερόλεπτα πίσω του.
Ο Ott Tänak (Ford Puma), ο οποίος πάλευε χθες με τεχνικά προβλήματα, βρίσκεται τώρα στη 5η θέση στη γενική κατάταξη, 26 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lappi, αλλά πάνω από 3,5 λεπτά μακριά από την κορυφή. Δυστυχώς όμως, ο Εσθονός θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός την τελευταία μέρα του αγώνα, Κυριακή, γιατί ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) απέχει μόλις 14,9 δευτερόλεπτα.
Ο Katsuta έχασε μεγάλο μέρος του χρόνου όταν τράκαρε με το Toyota του νωρίς στο ράλι, αλλά ο Ιάπωνας άσος έκτοτε βρίσκεται σε ανοδική τροχιά, σημειώνοντας επτά φορές αναφοράς μέχρι στιγμής.
Ο 1ος στην κατάταξη της κατηγορίας του WRC2, Andreas Mikkelsen, βρίσκεται 7ος γενικής σε ένα Škoda Fabia RS Rally2, ενώ οι Grégoire Munster (Ford Puma), Nikolay Gryazin (Škoda Fabia RS Rally2) και Kajetan Kajetanowicz (Škoda Fabia RS Rally2) συμπλήρωσαν το top 10. Ως έχει, ο Kajetanowicz είναι σε πορεία για να κατακτήσει τον τίτλο του WRC2 Challenger.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.