- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ: Οι Έλληνες επιλέγουν σταθερά να αγοράζουν ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα
Σταδιακή μείωση των πετρελαιοκίνητων «μοντέλων»
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Αύξηση πωλήσεων σύμφωνα με ΕΛΣΤΑΤ - Σταδιακή μείωση των πετρελαιοκίνητων «μοντέλων»
Η μεγάλη αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών και plug in υβριδικών αυτοκινήτων, καθώς και η αντίστοιχη μείωση των υβριδικών μοντέλων τον προηγούμενο μήνα, δείχνει ότι ο Έλληνας καταναλωτής προτιμάει να εισέλθει γρηγορότερα στην ηλεκτροκίνηση. Έχει θέσει πλέον ως προτεραιότητά του τις μετακινήσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Παρά τα προβλήματα που εξακολουθούν να υπάρχουν στην ηλεκτροκίνηση, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και plug-in υβριδικών μοντέλων (αυτών που έχουν ηλεκτρική αυτονομία) γνώρισαν για άλλον ένα μήνα αύξηση 8,5%, καταλαμβάνοντας συνολικά το 16,2% των συνολικών πωλήσεων, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
Η πορεία της Ελλάδας στην ηλεκτροκίνηση μπορεί να θεωρηθεί καλή. Ακολουθεί την τάση της Ευρώπης, όπου το αντίστοιχο ποσοστό των πωλήσεων είναι 21,4%. Όμως κάθε χρόνο οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αυξάνονται όσο πλησιάζουμε το 2035, όπου θα καταργηθούν οι πωλήσεις των συμβατικών αυτοκινήτων.
H αναμενόμενη πτώση των πετρελαιοκίνητων
Οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια γνωρίζουν σταδιακή μείωση. Ενώ κάποια χρόνια πριν το μερίδιο αγοράς ήταν πολύ μεγάλο, σήμερα βλέπουμε να κρατά μόλις το 11,5% από το μερίδιο αγοράς. Σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζουν και οι κατασκευάστριες εταιρείες όπου έχουν βγάλει από την γκάμα τους τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Αντίθετα σταθερό παρέμεινε το ποσοστό των αυτοκινήτων με κύριο καύσιμο τη βενζίνη. Τον προηγούμενο μήνα οι πωλήσεις αντιπροσώπευαν το 40,2%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη είναι στο 36,5%.
Από την άλλη τα υβριδικά αυτοκίνητα δείχνουν να χάνουν έδαφος. Αλλωστε είναι η κατηγορία που βοήθησε την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Με τίμιες προτάσεις μοντέλων και χαμηλές καταναλώσεις για τα περισσότερα, αποτελούν ακόμη εναλλακτική λύση σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Το φυσικό αέριο και ο υγραέριο γνώρισαν για άλλον έναν μήνα πτώση πωλήσεων, καταγράφοντας ποσοστά 0,2% και 2,8% αντίστοιχα. Αυτά τα ποσοστά συμβαδίζουν με τον μέσο όρο της Ευρώπης (3%).
Η «αγαπημένη»κατηγορία των Ελλήνων σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
Για άλλον έναν μήνα, η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων οδηγών αναδείχθηκε η «Β», παίρνοντας συνολικό μερίδιο αγοράς 50,2%. Αυτό σημαίνει ότι ένα στα δύο αυτοκίνητα που βγαίνουν στους ελληνικούς δρόμους ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Είναι η κατηγορία που συνδυάζει χώρους, άνεση, και επιδόσεις. Τώρα από το συνολικό ποσοστό των πωλήσεων της κατηγορίας, τα SUV κατέχουν το 23,2%, που δείχνει ότι οι προτιμήσεις των Ελλήνων έχουν να κάνουν με ένα αυτοκίνητο που μπορεί να συνδυάσει τα πάντα. Δηλαδή άνετη μετακίνηση στην πόλη λόγω μικρού όγκου και άνετες εξορμήσεις εκτός πόλης. Μάλιστα πολλά μοντέλα έχουν και τετρακίνηση, γεγονός που δίνουν ολοκληρωμένη λύση. Η αμέσως επόμενη αγαπημένη κατηγορία είναι η «C» με 30,7% και στην 3η θέση βρέθηκε η κατηγορία «Α» που δείχνει να κρατάει τη δυναμική της.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.