- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλλυ Χιλής: Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα επιστρέφει στη χώρα για δεύτερη φορά μετά το 2019.
Σήμερα, Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε, με το δοκιμαστικό Shakedown,το Ράλλυ Χιλής. Ταχύτερο χρόνο στο Shakedown έκανε ο Elfyn Evans (Toyota Yaris). Φέτος είναι η δεύτερη φορά που διεξάγεται εκεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, και η τελευταία φορά ήταν το 2019 όπου νικητής υπήρξε ο Ott Tanak, τότε σε ένα Toyota Yaris.
Πριν διαγωνιστεί εκεί, είχαν γίνει στο Yaris του κάποιες προσαρμογές στο setup, οι οποίες λειτούργησαν εξαιρετικά καθώς ο Tänak και ο συνοδηγός Martin Järveoja ολοκλήρωσαν το τριήμερο αγώνα 16 Ειδικών Διαδρομών χωρίς μηχανικά προβλήματα (κάτι με το οποίο είχε παλέψει στον προηγούμενο αγώνα στο Ράλλυ Αργεντινής). Ο Tanak είχε τότε ένα πλεονέκτημα 22,4 δευτερολέπτων έναντι του Sébastien Ogier μετά την πρώτη μέρα και το επέκτεινε περαιτέρω το Σάββατο, παρόλο που ήταν το μόνο πλήρωμα που κουβαλούσε δύο εφεδρικούς τροχούς σε συνθήκες που ήταν εκπληκτικά σκληρές.
Κερδίζοντας το Ράλλυ Χιλής με 23,1 δευτερόλεπτα διαφορά, ο θρίαμβος του Tänak αναζωπύρωσε τις φιλοδοξίες του για τον τίτλο και βέβαια κατάφερε να κερδίσει το πρωτάθλημα οδηγών αργότερα εκείνη τη χρονιά.
Στον ίδιο αγώνα, ο Thierry Neuville βίωσε αναμφισβήτητα το μεγαλύτερο και πιο σοβαρό ατύχημα της καριέρας του όταν έχασε τον έλεγχο του Hyundaii 20 του στα μέσα της Ειδικής Διαδρομής Maria Las Crucesτου Σαββάτου. Το ατύχημα αυτό του κόστισε κάτι παραπάνω από έναν ελαφρύ τραυματισμό στο αριστερό του πόδι, καθότι μέχρι τότε ήταν 1ος στην κατάταξη οδηγών και έτσι έχασε την ευκαιρία να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.
Ο πρωταθλητής του 2022, Kalle Rovanpera, είχε λάβει τότε μέρος στο Ράλλυ Χιλής στην κατηγορία WRC2 Pro, με ένα Skoda Fabia R5, και ενώ στην αρχή του αγώνα ήταν στη 2η θέση, 10,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Mads Ostberg, κατάφερε μέχρι το τέλος όχι μόνο να τερματίσει πρώτος στην κατηγορία του αλλά να αφήσει τον Ostberg 23,6 δευτερόλεπτα πίσω του.
Ο φετινός αγώνας περιλαμβάνει 16 Ειδικές Διαδρομές και ξεκινάει αύριο, Παρασκευή, στις 14:35.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.