- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Τέλος εποχής για ένα από τα πιο γνωστά μοντέλα της Ford
Σταματάει η παραγωγή στην Κολωνία
Σταματάει η παραγωγή του Ford Fiesta από το εργοστάσιο στην Κολωνία, καθώς η εταιρεία κάνει στροφή στην ηλεκτροκινηση
Τίτλοι τέλους πέφτουν για το Ford Fiesta, καθώς το τελευταίο μοντέλο θα βγει από τη γραμμή παραγωγής σήμερα, βάζοντας τέλος σε σχεδόν 50 χρόνια ιστορίας.
Το εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας θα τροποποιηθεί έτσι ώστε να παράγει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς η εταιρεία κάνει στροφή στην ηλεκτροκίνηση.
Τα δύο τελευταία Fiestas θα κρατηθούν από τη Ford - το ένα θα παραμείνει στη Γερμανία, ενώ το άλλο θα μεταφερθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα τοποθετηθεί στη συλλογή πολιτιστικής κληρονομιάς της.
Η Ford ανακοίνωσε ότι θα τερματίσει την παραγωγή του Fiesta τον περασμένο Οκτώβριο, μετά την κατάργηση του οικογενειακού της σεντάν Mondeo το 2021. Νωρίτερα φέτος, σταμάτησε επίσης την παραγωγή των επιβατηγών S-Maxx και Galaxy, ενώ η παραγωγή του Ford Focus θα σταματήσει το 2025.
Δημοφιλές στην αγορά μεταχειρισμένων
Ο Alex Buttle, συνιδρυτής της αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων Motorway, δήλωσε ότι το αυτοκίνητο θα παραμείνει δημοφιλές στους πελάτες για τα επόμενα χρόνια. «Συνεχίζουμε να βλέπουμε υψηλή ζήτηση για το Ford Fiesta, καθώς οι συνεργάτες μας έμποροι παραμένουν πρόθυμοι να εφοδιάσουν τους πάγκους τους με αυτό το σύγχρονο κλασικό αυτοκίνητο», δήλωσε.
Η μέση τιμή πώλησης ενός μεταχειρισμένου μοντέλου έχει αυξηθεί κατά 14% μόνο τους τελευταίους μήνες και ήταν απόδειξη της δημοτικότητας «αυτού του διαχρονικού μοντέλου», δήλωσε ο κ. Buttle.
«Η παύση της παραγωγής νέων Ford Fiestas μπορεί να σημαίνει το τέλος μιας εποχής, αλλά η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα συνεχίσει να δίνει ζωή σε αυτό το περιζήτητο αυτοκίνητο για τα επόμενα χρόνια», πρόσθεσε.
Η ιστορία του Ford Fiesta
Το μοντέλο Fiesta της Ford κατασκευάστηκε για πρώτη φορά το 1976 στη Βαλένθια της Ισπανίας. Στο Ηνωμένο Βασίλειο κατασκευάστηκε για πρώτη φορά στο Dagenham του Έσσεξ, το 1977.
Αρχικά σχεδιάστηκε ως ένα πιο αποδοτικό, μικρό αυτοκίνητο στον απόηχο της πετρελαϊκής κρίσης του 1973. Το αυτοκίνητο έκανε θραύση σε όλο τον κόσμο.
Περισσότερα από 22 εκατομμύρια έχουν παραχθεί παγκοσμίως. Παρά την τεράστια επιλογή σε μάρκες, περισσότερα Fiestas έχουν πωληθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο αυτοκινήτου, και ήταν το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στη χώρα κάθε χρόνο μεταξύ 2009 και 2020.
Επίσης, ήταν το 10ο πιο δημοφιλές νέο αυτοκίνητο πέρυσι, με περισσότερες από 25.000 ταξινομήσεις.
Συνολικά, υπήρχαν 1,5 εκατομμύρια άδειες κυκλοφορίας στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου το 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Αδειών Οδηγών και Οχημάτων (DVLA), μπροστά από όλα τα άλλα μοντέλα.
Με πληροφορίες από BBC
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.