- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023 - Ανταπόκριση: Στα 16 δευτερόλεπτα η διαφορά Σεμπαστιάν Οζιέ - Rovanpera
Θα είναι αρκετά; Όλα όσα συνέβησαν το Σάββατο στον θρυλικό αγώνα
WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανταπόκριση από το Μονακό - Προβάδισμα 16 δευτερολέπτων του Sebastian Ogier μετά τον αγώνα του Σαββάτου.
Έχοντας αναπτύξει ένα σημαντικό πλεονέκτημα άνω του μισού λεπτού την Παρασκευή, η προσοχή του Sebastien Ogier (Toyota Yaris) στράφηκε στη διατήρηση της πρώτης θέσης καθώς ο αγώνας με έδρα το Μονακό κατευθύνθηκε στο Alpes-de-Haute-Provence για έξι Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) συνολικού μήκους 111,78 km.
Η σειρά εκκίνησης του Σαββάτου ανατράπηκε, και τα πληρώματα ουσιαστικά ξεκινούσαν με ανάποδη σειρά, και έτσι ο Ogier έπρεπε να αντιμετωπίσει πιο «βρώμικες» συνθήκες δρόμου, καθώς χαλίκια, πέτρες και λάσπη παρασύρθηκαν στις Ε.Δ. από αυτούς που είχαν ήδη περάσει.
Ο Ogier, ο οποίος οδηγεί με μερική απασχόληση για την Toyota Gazoo Racing, ακολούθησε μια προσεκτική προσέγγιση. Δεν είχε καμία διάθεση για ρίσκο και απελπισμένος να μην επαναλάβει την απογοήτευση του περασμένου έτους, όπου ένας αιχμηρός βράχος προκάλεσε ένα κλατάρισμα το οποίο τον απέτρεψε από το να νικήσει. Όμως, η προσεκτική αυτή προσέγγιση του Σαββάτου επέτρεψε στον Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) να μειώσει τη διαφορά και να βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη 2η θέση με 16,0 δευτερόλεπτα διαφορά.
Ο Ogier είναι σίγουρος ότι αυτός ο χρόνος είναι υπέρ αρκετός για να διατηρήσει την υπεροχή του, αλλά, με τέσσερεις δύσκολες Ε.Δ. να απομένουν ακόμα, όλα θα μπορούσαν να συμβούν. Μία ακόμα νίκη εδώ θα τον βάλει στην κορυφή της τιμής του Rallye Monte-Carlo, ξεπερνώντας το ρεκόρ που μοιράζεται αυτήν τη στιγμή με τον παλιό αντίπαλο Sébastien Loeb.
Ο περσινός πρωταθλητής Kalle Rovanperä ξεκίνησε δυνατά και έκανε ταχύτερο χρόνο σε δύο από τις τρεις πρωινές Ε.Δ., προσθέτοντας και λίγο ακόμα δευτερόλεπτα στη διαφορά του από τον Thierry Neuville (Hyundai i20) ο οποίος «πήρε» και αυτός δυο Ε.Δ. και βρίσκεται στην 3η θέση με 16 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Rovanpera.
Ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) βρίσκεται στην 4η θέση έχοντας κάνει ένα αξιόλογο comeback μετά το κλατάρισμα της Παρασκευής. Ο Ουαλός πέρασε τον Ott Tänak (Ford Puma) στη 2η Ε.Δ. της ημέρας και τελείωσε την ημέρα τερματίζοντας 24,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville.
Για τον Tänak, ο οποίος επέστρεψε στο M-Sport Ford, υπήρξαν συναισθήματα ανακούφισης και απογοήτευσης μετά από ένα τεχνικό πρόβλημα που άφησε το Puma του με θέματα στο υδραυλικό τιμόνι (παρεμφερές με αυτό που αντιμετώπισε την Παρασκευή και o Pierre-Louis Loubet). Παρόλο που το πρόβλημα αυτό δεν του επέτρεψε να συναγωνιστεί τον Evans, το υδραυλικό τιμόνι δεν απέτυχε εντελώς – κάτι που ενδεχομένως να ήταν καταστροφικό καθώς δεν υπήρχε σέρβις ενδιάμεσα από τα δύο σκέλη της ημέρας.
Ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) ανέβηκε στην έκτη θέση της γενικής περνώντας τον Dani Sordo (Hyundai i20) στην πρώτη Ε.Δ. από το Le Fugeret στο Thorame-Haute. Ο Sordo, ο οποίος τώρα κατέχει την έβδομη θέση, συνέχισε να αισθάνεται μπερδεμένος από την έλλειψη ανταγωνιστικότητας στους χρόνους του.
Ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) βρίσκεται στην 8η θέση, ενώ ο Nikolay Gryazin και ο Yohan Rossel της κατηγορίας WRC2 βρίσκονται στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα. Τέλος, ο Pierre-Louis Loubet αποσύρθηκε μετά από ζημιά στην πίσω ανάρτηση αφού χτύπησε σε μια γέφυρα στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.