- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023 - Ανταπόκριση: Προβάδισμα του Σεμπαστιάν Οζιέ στη δεύτερη μέρα
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC οδεύει προς την ένατη νίκη του
WRC - Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανταπόκριση από το Μονακό - Προηγείται ο Σεμπαστιάν Οζιέ - Τα highlights από τη δεύτερη μέρα του αγώνα
Η δεύτερη ημέρα του αγώνα τελείωσε με τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Sebastien Ogier (Toyota Yaris), να έχει τερματίσει ταχύτερος σε τέσσερις από τις έξι Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) των Γαλλικών Άλπεων και να προηγείται κατά 36,0 δευτερόλεπτα από τον ομόσταυλό του Kalle Rovanperä μετά από 145 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Τρίτος στην κατάταξη μετά το πέρας της Παρασκευής ήταν ο Thierry Neuville (Hyundai i20) με 1,9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Rovanpera, και 37,9 από τον Ogier.
Ο Ogier έθεσε το ρυθμό στο σύντομο εναρκτήριο σκέλος της Πέμπτης το βράδυ και συνέχισε να εδραιώνει την κυριαρχία του το πρωί, διευρύνοντας το πλεονέκτημά του σε διψήφιο αριθμό έναντι του συμπαίκτη του Elfyn Evans, παρά το γεγονός ότι είχε ένα πρόβλημα με την υβριδική μονάδα. Όταν ο Evans έμεινε πίσω 40 δευτερόλεπτα λόγω ενός κλαταρίσματος στον πίσω δεξιά τροχό στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, ο Ogier είχε πια χώρο να «αναπνεύσει». Πήρε λιγότερα ρίσκα το απόγευμα, έχοντας ακόμη και ένα επιπλέον εφεδρικό ελαστικό, αλλά κατάφερε παρ’ όλα αυτά να επεκτείνει το προβάδισμά του.
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος», είπε ο Ogier. «Προφανώς, ο κίνδυνος κλαταρίσματος [στην τελευταία Ε.Δ.] ήταν υψηλότερος, οπότε πήγα λίγο πιο ήπια. Είμαι στην ευχάριστη θέση να φέρω το αυτοκίνητο πίσω απόψε.»
Ο Rovanperä κέρδισε μια έντονη μάχη με τον οδηγό του Hyundai i20 N, Thierry Neuville. Οι δύο αυτοί οδηγοί σπάνια χωρίζονται με περισσότερο από μερικά δέκατα του δευτερολέπτου, αλλά ο Rovanperä βρήκε ένα μικρό πλεονέκτημα το απόγευμα για να τελειώσει 1,9 δευτερόλεπτα μπροστά.
Τέταρτος στη γενική κατάταξη βρίσκεται ο Ott Tänak (Ford Puma) μετά από μια δύσκολη μέρα που πέρασε «μαθαίνοντας» ουσιαστικά να οδηγεί το Ford Puma της M-Sport σε ρυθμό αγώνα. Αισθάνθηκε ότι ναι μεν είναι άνετα μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά όχι αρκετά ανταγωνιστικός. Ο Tänak είναι 16,3 δευτερόλεπτα μακριά από το τρίτο βάθρο προχωρώντας στο προτελευταίο σκέλος του Σαββάτου και αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση από τον Evans, ο οποίος έκανε μια εντυπωσιακή προσπάθεια να επανέλθει χρονικά μετά το κλατάρισμα, και τερμάτισε 8,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak.
Χωρίς σέρβις στο μέσο του σκέλους, o Γάλλος Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) αναγκάστηκε να ολοκληρώσει περισσότερα από τα μισές Ε.Δ. της ημέρας χωρίς υδραυλικό τιμόνι, όταν κατά τη διάρκεια του πρωινού σκέλους αντιμετώπισε υδραυλικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να χάσει για λίγο τον έλεγχο του αυτοκινήτου και να πέσει πάνω σε μία πινακίδα «τραυματίζοντας» ελαφρώς το Puma του.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.