Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας: Ο Ott Tanak ηγείται με 2 κλάσματα του δευτερολέπτου έναντι του Elfyn Evans
O Craig Breen κάνει ένα ακόμα μεγάλο λάθος
Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας: Πρώτος είναι ο Ott Tanak, δεύτερος ο Elfyn Evans, τρίτος ο Sebastien Ogier και τέταρτος ο Kalle Rovanpera.
Μόλις 7,2 δευτερόλεπτα συνολικά χωρίζουν τους τέσσερις πρώτους οδηγούς μετά από 158,56 αγωνιστικά χιλιόμετρα δράσης στο μεγαλύτερο σκέλος (χωρίς σέρβις) του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA μέχρι στιγμής. Πρώτος είναι ο Ott Tanak (Hyundaii20), δεύτερος ο Elfyn Evans (Toyota Yaris)με 0,2 δευτερόλεπτα διαφορά, τρίτος ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris) με 6,7 δευτερόλεπτα, και τέταρτος ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) με 7,2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Tanak και 0,5 από τον Ogier.
Σημαντικό ρόλο έπαιξαν σήμερα τόσο η βροχή νωρίς το πρωί και μετά το μεσημέρι στις 2 τελευταίες Ε.Δ. (η οποία επιδείνωσε τις συνθήκες στο δρόμο), όσο και το γεγονός ότι με αυτές τις εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες και την έλλειψη σέρβις, τα ελαστικά φθάρηκαν σε τέτοιο σημείο που αρκετοί οδηγοί δήλωσαν στο τέλος της ημέρας ότι δεν είχαν καθόλου πρόσφυση.
Η M-Sport Ford σήμερα είχε από τα καλύτερα και χειρότερα highlights της ως τώρα. Η ημέρα ξεκίνησε με τον GusGreensmithνα κάνει τον ταχύτερο χρόνο στην 1η Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας και να βρίσκεται στη 2η θέση γενικής κατάταξης, με τον ομόσταυλό του Craig Breen να ηγείται του ράλι. Στις επόμενες δύο Ε.Δ. ο Greensmithέπεσε στην 4η θέση και ο Breen στην 3η.
Λίγο μετά, στην 4η Ε.Δ. της ημέρας, είδαμε την ιστορία να επαναλαμβάνεται: σε μία απότομη δεξιά στροφή την οποία οι σχολιαστές του wrc.comονόμασαν «τη γωνία του McRae»(την είχε χάσει και εκείνος το 2002, 20 χρόνια πριν), ο Craig Breen έχασε τον έλεγχο του Puma του και έπεσε σε ένα χαντάκι παγιδεύοντας το αυτοκίνητο ανάμεσα σε δέντρα.Θεατές τον βοήθησαν να βγει από το χαντάκι και τερμάτισε 18 λεπτά πίσω από τον 1οτότε στην κατάταξη, Ogier.
Την υπόλοιπη ημέρα η πρώτη θέση περνούσε μια από τα χέρια του Tanak και μια του Ogier, μέχρι που στην προτελευταία Ε.Δ., ο 8 φορές πρωταθλητής Ogier, χτύπησε ένα κλαδί δέντρου με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, χάνοντας εντελώς την αεροτομή του, το οποίο του κόστισε πολύ χρόνο στην επόμενη Ε.Δ. και έπεσε στην 3η θέση.
Το πρωινό του Thierry Neuville ήταν δύσκολο με δύο περιστροφές που του κόστισαν πολύ χρόνο, αλλά η τύχη του βελτιώθηκε όσο περνούσε η μέρα. Μια πιο μαλακή ρύθμιση στις αναρτήσεις του πρόσφερε περισσότερη εμπιστοσύνη στο i20 του και στο τέλος του αγώνα ο νικητής του EKO Acropolis Rally Greece έφτασε στην 6η θέση, 1,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον 5ο στην κατάταξη Greensmith.
Ο Oliver Solberg και ο Takamoto Katsuta τελείωσαν την ημέρα στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα μπροστά από τον ηγέτη του WRC2, Ηayden Paddon, και τον ιδιώτη οδηγό της M-Sport Ford, Lorenzo Bertelli.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.