- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Οδηγούμε την GLB, το πιο πολυμορφικό κόμπακτ SUV που κατασκεύασε ποτέ η Mercedes-Benz
Τα πάντα υπό έλεγχο και σε δυσπρόσιτα εδάφη
Μercedes GLB 180: Στην κορυφή των compact SUV μοντέλων της Mercedes, με κορυφαία στοιχεία πρακτικότητας
Τι είναι
Η GLB είναι το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία της που ορίζει ξανά την έννοια της ευρυχωρίας, επιτρέποντας σας να την αξιοποιείτε όπως σας εξυπηρετεί καλύτερα.
Με μια ματιά
«Τα πάντα υπό έλεγχο και σε δυσπρόσιτα εδάφη», λέει σε κάποιο σλόγκαν της για την GLB η Mercedes και το διαπιστώσαμε!
Πρακτικό αμάξωμα, μικρός κινητήρας με οικονομικά οφέλη, αυτόματο κιβώτιο, δυνατότητα επιλογής τετρακίνησης 4Matic.
Σχεδιασμός
Η επιλογή του σχήματος είναι μία μίξη «κυβισμένων και ελλειπτικών λεπτομερειών», στοιχεία που μεταφράζονται σε δυναμική, ευρυχωρία και επιβλητικότητα
Ο εσωτερικός χώρος της GLB είναι εντυπωσιακά μεγάλος, κομψός και ιδιαίτερα φωτεινός. Ξεχωρίζει δε το κόκπιτ με την ευρεία οθόνη που περιλαμβάνει δύο μεγάλες οθόνες για πίνακα οργάνων και multimedia, στο οποίο συναντάμε το «αγαπημένο παιδί της Mercedes» το σύστημα MBUX.
Το σύστημα πολυμέσων δέχεται φωνητικές εντολές, αλλά χειρίζεται και από τα πλήκτρα αφής του τιμονιού, από την οθόνη αφής αλλά και το touchpad που βρίσκεται στην κονσόλα δαπέδου.
Τονίζουμε και τον ευχάριστο ατμοσφαιρικό φωτισμό, αλλά και τα επιβλητικά σχεδιαστικά στοιχεία της μάρκας στις λεπτομέρειες.
Ο κλιματισμός καθισμάτων και πολλές ακόμη λειτουργίες ανέσεων φροντίζουν να αισθάνεστε πάντα υπέροχα.
Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται μεταξύ 570 και 1.805 λίτρων, ανάλογα με την θέση των πίσω καθισμάτων τα οποία έχουν ρύθμιση πλάτης.
Όταν αναδιπλωθούν έρχονται στο ίδιο επίπεδο με τον χώρο φόρτωσης
Η δεύτερη σειρά καθισμάτων μετακινείται κατά μήκος κατά 14 εκ., εξασφαλίζοντας τον χώρο που ταιριάζει ακριβώς στον τρόπο ζωής σας. Με την προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων (για άτομα με ύψος έως 1,68 μ.), η GLB προσφέρει θέσεις για έως επτά άτομα, κάτι που αποτελεί μοναδική επιλογή στη μικρομεσαία premium κατηγορία.
Οδηγώντας το
Την GLΒ 180 που είχαμε στην διάθεσή μας, κινούσε ο «μικρός», τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1.3 λίτρων απόδοσης 136 ίππων και 250 Nm ροπής
Συνεργάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου, που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Μέσω του Dynamic Select μπορείτε να επιλέξετε το προφίλ οδήγησης που σας εξυπηρετεί κάθε φορά, ήτοι: Eco, Comfort, Individual και Sport.
Το σύνολο επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 9,9sec και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 197χλμ/ώρα. Κατανάλωση CO2 6,9 λίτρα/100 χλμ
Είναι εντυπωσιακό το πως προσαρμόζεται η ανάρτηση και η εν γένει ανταπόκριση του αμαξώματος σε κίνηση σε οποιοδήποτε οδόστρωμα.
Κατανοούμε ότι βλέποντας τις φωτογραφίες που παραθέτουμε εδώ, θα σκεφτείτε αν υπήρχε τετρακίνηση τι θα γινόταν… Τίποτα σας λέμε! Τα καταφέραμε μια χαρά και απολαύσαμε μοναδικές διαδρομές στην ονειρεμένη Γκιώνα με την προσθιοκίνητη GLB.
Κάτι που προτείνει και η ίδια η Mercedes σχετικά με τα αυτοκίνητά της: Ζήστε τα, απολαύστε τα! Πάνε σε μέρη που δεν υποπτεύεστε συχνά… Και σας πάνε με περίσσια άνεση και ασφάλεια!
Ναι. Αυτό προτείνουμε: να την λασπώσετε, να την σκονίσετε, να την λερώσετε! Να την απολαύσετε! Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουν τα πλυντήρια αυτοκινήτων…
Κοστίζει
Οι τιμές της Mercedes-Benz GLB 180 των 136 ίππων αρχίζουν από τις 38.350 ευρώ
Info
Περισσότερες πληροφορίες για την Mercedes-Benz GLB 180 μπορείτε να βρείτε εδώ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.