ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: H Hyundai κάνει το 1-2-3 και οδεύει προς τρίτη συνεχή νίκη
Μια καταστροφική ημέρα για πολλά πληρώματα μας υπενθυμίζει πόσο σκληρό και απρόβλεπτο μπορεί να είναι το Ράλλυ Ακρόπολις
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Τι συνέβη στην 3η ημέρα - Ο Τhierry Neville στην πρώτη θέση
Η ημέρα σήμερα ξεκίνησε με την M-Sport Ford να έχει το 1-2 με τον Sebastien Loeb και Pierre-Louis Loubet αντίστοιχα, τον Esapekka Lappi (Toyota Yaris) να βρίσκεται λίγα δευτερόλεπτα πίσω στην 3η θέση, και τον Thierry Neville (Hyundai i20) να καιροφυλακτεί 7,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Lappi. Μετά την 1η Ε.Δ. της ημέρας, τον Πύργο, μια τιμωρητικά μεγάλη Ειδική 33,2 χιλιομέτρων, ο Neuville είχε ανέβει στη 2η θέση, ο Loubet είχε πέσει στην 3η, και ο Lappi ήταν 4ος. Και μετά… το Ακρόπολις έδειξε τα δόντια του.
Στο Περιβόλι, τη 2η Ε.Δ., ο Loeb αντιμετώπισε πρόβλημα στον ιμάντα εναλλάκτη θερμότητας, κατάφερε να τερματίσει, και σταμάτησε στην άκρη του δρόμου στην Απλή Διαδρομή για να επισκευάσει το πρόβλημα όσο μπορούσε ώστε να συνεχίσει. Αυτό όμως απεδείχθη αδύνατο και έτσι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ο ομόσταυλός του Loubet είχε ένα κλατάρισμα και πήρε τη σωστή απόφαση να συνεχίσει μέχρι τον τερματισμό χωρίς να το αλλάξει, χάνοντας έτσι μόνο ένα λεπτό, πέφτοντας όμως από την 3η στην 7η θέση. Τέλος, ο Kalle Rovanpera έχασε στιγμιαία τον έλεγχο και έπεσε σε ένα δέντρο καταστρέφοντας το πίσω μέρος του αυτοκινήτου του· τόσο που κατά τη διάρκεια της Ε.Δ. έκανε στην άκρη και άφησε τον Ott Tanak (Hyundai i20),που ερχόταν πίσω του, να περάσει.
Την ίδια στιγμή ο Neuville πίεσε όσο μπορούσε και με την έξοδο του Loeb ανέβηκε στην 1η θέση την οποία και κατάφερε να κρατήσει μέχρι το τέλος της ημέρας. To ίδιο έκανε και ο Tanak ο οποίος πέρασε τον Lappi, και ανέβηκε από την 5η στη 2η θέση, αφήνοντας τον Lappi στην 3η. Στον Ταρζάν, την 3η Ε.Δ. πριν το μεσημεριανό σέρβις, ο Tanak έχασε λίγο χρόνο και ο Lappi βρέθηκε μπροστά του με 1,7 δευτερόλεπτα διαφορά.
Στην 1η Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους συνέχισε ο αποδεκατισμός της M-Sport με τον Gus Greensmith να εγκαταλείπει λόγω μηχανικού προβλήματος, και τον Ιορδάνη Σερδερίδη να εγκαταλείπει λόγω ηλεκτρικού προβλήματος. Στην επόμενη Ε.Δ. ο Lappi αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και τερμάτισε την ειδική με περίπου 13 λεπτά καθυστέρηση, και στην επόμενη και τελευταία Ε.Δ. της ημέρας, εντέλει εγκατέλειψε, αφήνοντας μία θέση κενή την οποία κατέλαβε ξανά ο Tanak, με τον Dani Sordo (Hyundai i20) να ανεβαίνει στην 3η, εξασφαλίζοντας στην Hyundai ένα εκπληκτικό 1-2-3 στο κλείσιμο της ημέρας.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο Elfyn Evans (Toyota Yaris), στην 5η ο Pierre-Louis Loubet, και στην 6η ο Craig Breen. Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) βρίσκεται στην 7η θέση και ολοκληρώνει τα πληρώματα της κορυφαίας κατηγορίας.
Ο αγώνας ακόμα δεν έχει τελειώσει, και αν και τα κενά μεταξύ των πρώτων τριών πληρωμάτων είναι μεγάλα (ο Tanak είναι σχεδόν 28 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville και ο Sordo 25 πίσω από τον Τanak), το Ακρόπολις έχει ακόμα τρεις Ε.Δ. κατά τη διάρκεια των οποίων μπορούν ακόμα να αλλάξουν πολλά. Η μάχη μεταξύ Neuville και Tanak παραμένει έντονη για πολλούς λόγους, και η Κυριακή θα αναδείξει τον νικητή.
May the best man win.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.