- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Μια αντιπροσωπευτική ημέρα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Ο Sebastian Loeb «κλέβει» την πρώτη θέση από τον Γάλλο Pierre-Louis Loubet στην τελευταία Ειδική Διαδρομή
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Τι συνέβη στη 2η ημέρα - Ο Pierre-Louis Loubet πέτυχε την πρώτη νίκη της καριέρας του
Ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) ξεχώρισε σήμερα, Παρασκευή 9 Σεπτέμβρη, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καταφέρνοντας όχι μόνο να κάνει τον ταχύτερο χρόνο σε μία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.), τη Δάφνη, την πρώτη τέτοια νίκη της καριέρας του στην κορυφαία κατηγορία του WRC, αλλά να το επανάλαβει στη Λιβαδειά και να ανέβει στην 1η θέση της γενικής κατάταξης μετά την προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας, έχοντας 7,8 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Sebastien Loeb (Ford Puma).
Δυστυχώς, στην τελευταία Ε.Δ., στους Βωξίτες, αντιμετώπισε πρόβλημα στα φρένα και έτσι προτίμησε να κρατήσει έναν σταθερό αλλά πιο ήπιο ρυθμό, χάνοντας 10 δευτερόλεπτα από τον μέχρι τότε 2ο στην κατάταξη, 9 φορές πρωταθλητή, και ομόσταυλό του Sebastien Loeb, αλλά να παραμείνει άκρως ανταγωνιστικός στη 2η θέση με 1,7 δευτερόλεπτα διαφορά. Τρίτος στην κατάταξη βρίσκεται ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris) 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Loubet.
O 25χρονος Γάλλος Loubet είπε ότι «είχαμε πρόβλημα με τα φρένα στην αρχή και με το σύστημα διεύθυνσης στο τέλος. Είμαι χαρούμενος, χάσαμε την πρώτη θέση για πολύ λίγο. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, να παλεύω για την κορυφή με τον Sebastien Loeb». Από την πλευρά του ο Loeb, ο οποίος πίεσε πολύ στους Βωξίτες δήλωσε τα εξής: «αποφάσισα να πιέσω πολύ στην τελευταία ειδική. Έχασα χρόνο στην τελευταία, και έπρεπε να τελειώσω με καλό ρυθμό».
Ο τρίτος οδηγός της M-Sport Ford, Craig Breen, είχε μια απογοητευτική ημέρα καθότι είχε ένα κλατάρισμα στην 3η Ε.Δ. και σταμάτησε για να αλλάξει λάστιχο, χάνοντας την 5η θέση που είχε κερδίσει ως τότε. Ο Gus Greensmith κατάφερε να διατηρήσει έναν σχετικά καλό και σταθερό ρυθμό χωρίς προβλήματα ή ατυχήματα, και τελείωσε την ημέρα στην 7η θέση.
Η Hyundai Motorsport κατέχει την 4η, 5η και 6η θέση με τους Thierry Neville, Dani Sordo και Ott Tanak αντίστοιχα. Ο Tanak εξέφρασε για ακόμα μια φορά τη δυσαρέσκειά του για το υβριδικό σύστημα λέγοντας στον τερματισμό της τελευταίας Ε.Δ. ότι «πίεσα πολύ για μια καλή θέση αύριο, αλλά όλες οι ειδικές ήταν ανηφορικές και δεν έχουμε υβριδικό σύστημα. Κουβαλάω 100 κιλά χωρίς λόγο. Έκανα ότι μπορούσα.» Η σειρά εκκίνησής του δεν τον βοήθησε σήμερα καθότι ήταν 2ος, μετά τον Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) και έκαναν και οι δύο «σκούπα».
Η Toyota Gazoo είχε τη χειρότερη μέρα από όλες τις ομάδες, και με εξαίρεση τον Lapping, τα υπόλοιπα Yaris βρίσκονται στις τελευταίες τρεις θέσεις της πρώτης δεκάδας με τους Elfyn Evans, Kalle Rovanpera και Takamoto Katsuta να κατέχουν 8η, 9η, και 10η θέση αντίστοιχα.
Η μεγαλύτερη μάχη αύριο θα δωθεί σίγουρα μεταξύ Loeb, Loubet, Lappi, και ανυπομονούμε να δούμε κατά πόσο ο Rovanpera και ο Tanak θα παλέψουν για ένα καλύτερο αποτέλεσμα δεδομένου ότι η σειρά εκκίνησης αλλάζει με βάση την κατάταξη της προηγούμενης ημέρας.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.