- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Μια αντιπροσωπευτική ημέρα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Ο Sebastian Loeb «κλέβει» την πρώτη θέση από τον Γάλλο Pierre-Louis Loubet στην τελευταία Ειδική Διαδρομή
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Τι συνέβη στη 2η ημέρα - Ο Pierre-Louis Loubet πέτυχε την πρώτη νίκη της καριέρας του
Ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) ξεχώρισε σήμερα, Παρασκευή 9 Σεπτέμβρη, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καταφέρνοντας όχι μόνο να κάνει τον ταχύτερο χρόνο σε μία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.), τη Δάφνη, την πρώτη τέτοια νίκη της καριέρας του στην κορυφαία κατηγορία του WRC, αλλά να το επανάλαβει στη Λιβαδειά και να ανέβει στην 1η θέση της γενικής κατάταξης μετά την προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας, έχοντας 7,8 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Sebastien Loeb (Ford Puma).
Δυστυχώς, στην τελευταία Ε.Δ., στους Βωξίτες, αντιμετώπισε πρόβλημα στα φρένα και έτσι προτίμησε να κρατήσει έναν σταθερό αλλά πιο ήπιο ρυθμό, χάνοντας 10 δευτερόλεπτα από τον μέχρι τότε 2ο στην κατάταξη, 9 φορές πρωταθλητή, και ομόσταυλό του Sebastien Loeb, αλλά να παραμείνει άκρως ανταγωνιστικός στη 2η θέση με 1,7 δευτερόλεπτα διαφορά. Τρίτος στην κατάταξη βρίσκεται ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris) 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Loubet.
O 25χρονος Γάλλος Loubet είπε ότι «είχαμε πρόβλημα με τα φρένα στην αρχή και με το σύστημα διεύθυνσης στο τέλος. Είμαι χαρούμενος, χάσαμε την πρώτη θέση για πολύ λίγο. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, να παλεύω για την κορυφή με τον Sebastien Loeb». Από την πλευρά του ο Loeb, ο οποίος πίεσε πολύ στους Βωξίτες δήλωσε τα εξής: «αποφάσισα να πιέσω πολύ στην τελευταία ειδική. Έχασα χρόνο στην τελευταία, και έπρεπε να τελειώσω με καλό ρυθμό».
Ο τρίτος οδηγός της M-Sport Ford, Craig Breen, είχε μια απογοητευτική ημέρα καθότι είχε ένα κλατάρισμα στην 3η Ε.Δ. και σταμάτησε για να αλλάξει λάστιχο, χάνοντας την 5η θέση που είχε κερδίσει ως τότε. Ο Gus Greensmith κατάφερε να διατηρήσει έναν σχετικά καλό και σταθερό ρυθμό χωρίς προβλήματα ή ατυχήματα, και τελείωσε την ημέρα στην 7η θέση.
Η Hyundai Motorsport κατέχει την 4η, 5η και 6η θέση με τους Thierry Neville, Dani Sordo και Ott Tanak αντίστοιχα. Ο Tanak εξέφρασε για ακόμα μια φορά τη δυσαρέσκειά του για το υβριδικό σύστημα λέγοντας στον τερματισμό της τελευταίας Ε.Δ. ότι «πίεσα πολύ για μια καλή θέση αύριο, αλλά όλες οι ειδικές ήταν ανηφορικές και δεν έχουμε υβριδικό σύστημα. Κουβαλάω 100 κιλά χωρίς λόγο. Έκανα ότι μπορούσα.» Η σειρά εκκίνησής του δεν τον βοήθησε σήμερα καθότι ήταν 2ος, μετά τον Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) και έκαναν και οι δύο «σκούπα».
Η Toyota Gazoo είχε τη χειρότερη μέρα από όλες τις ομάδες, και με εξαίρεση τον Lapping, τα υπόλοιπα Yaris βρίσκονται στις τελευταίες τρεις θέσεις της πρώτης δεκάδας με τους Elfyn Evans, Kalle Rovanpera και Takamoto Katsuta να κατέχουν 8η, 9η, και 10η θέση αντίστοιχα.
Η μεγαλύτερη μάχη αύριο θα δωθεί σίγουρα μεταξύ Loeb, Loubet, Lappi, και ανυπομονούμε να δούμε κατά πόσο ο Rovanpera και ο Tanak θα παλέψουν για ένα καλύτερο αποτέλεσμα δεδομένου ότι η σειρά εκκίνησης αλλάζει με βάση την κατάταξη της προηγούμενης ημέρας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.