- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Η αγωνιστική Ferrari 410 Sport Spider του 1955, τον Αύγουστο δημοπρατείται και πλήθος συλλεκτών ήδη ετοιμάζονται για τη μεγάλη δημοπρασία.
Ο οίκος RM Sotheby’s φέρνει σε δημοπρασία την Ferrari 410 Sport Spider του 1955, ένα εξαιρετικό κομμάτι αυτοκινητιστικής ιστορίας.
Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελείται από ένα σύμπλεγμα σωλήνων υψηλής αντοχής, που κρατάει το σύνολο χαμηλά, σε μικρή απόσταση από το έδαφος. Είναι εφοδιασμένο με έναν V12 με χωρητικότητα 5,0 λίτρων που έχει τεχνολογικά προηγμένη ανάφλεξη για την εποχή, με δύο μπουζί ανά κύλινδρο. Η απόδοσή του είναι κάπου κοντά στους 400 ίππους και αξίζει να σημειωθεί πως έχουν κατασκευαστεί μόλις δύο.
Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε ανεπιτυχώς στο Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1956 και μετά στάλθηκε πίσω στο εργοστάσιο της Ferrari και αγοράστηκε από τον John Edgar.Το 0598 CM στη συνέχεια είχε πίσω από το τιμόνι του τον Carroll Shelby που τότε ήταν στην ομάδα Edgar.
Το αυτοκίνητο αποδείχθηκε τόσο επιτυχημένο που ο Shelby είπε κάποτε σε δημοσιογράφο των Los Angeles Times «Τίποτα δεν μπορεί να αγγίξει αυτή τη Ferrari όταν τρέχει».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.