- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Τέλος τα αυτοκίνητα με βενζίνη ή ντίζελ στην Ευρώπη από το 2035
Στροφή στα ηλεκτρικά οχήματα για να μειωθούν ακόμα περισσότερο οι εκπομπές αερίων
Στην Ευρώπη αυτοκίνητα με ντίζελ ή βενζίνη δεν θα πωλούνται από το 2035 και μετά με απόφαση που έλαβαν οι Ευρωπαίοι βουλευτές.
Νέα αυτοκίνητα με βενζίνη ή ντίζελ δεν θα πωλούνται στην Ευρώπη από το 2035, όπως αποφάσισαν οι βουλευτές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το 2035 ενεργοποιείται η σχετική απαγόρευσης πώλησης, καθώς εντείνεται η προσπάθεια να στραφεί η Ευρώπη σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, με έμφαση να δίνεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σήμερα, Τετάρτη (8/6) οι Ευρωπαϊοι βουλευτές κλήθηκαν να ψηφίσουν υπέρ μιας αποτελεσματικής απαγόρευσης που πρότεινε η Ευρωπαϊκή Ένωση για την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ από το 2035.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση στοχεύει σε μείωση των καθαρών εκπομπών που συμβάλλουν στην υπερθέρμανση του πλανήτη κατά 55% έως το 2030 συγκριτικά με τα επίπεδα του 1990. Για να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος φιλόδοξος στόχος πρέπει να υπάρξουν ταχύτερες μειώσεις των εκπομπών από τη βιομηχανία, την ενέργεια και τις μεταφορές.
Οι βουλευτές υποστήριξαν την πρόταση που έγινε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πέρυσι, η οποία περιλαμβάνει μείωση κατά 100% των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα έως το 2035. Αυτό, πρακτικά, σημαίνει ότι καθίσταται αδύνατη η πώληση οχημάτων που καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα (βενζίνη και ντίζελ) στην ΕΕ από το 2035 και μετά.
Σημειώνεται ότι οι προσπάθειες ορισμένων βουλευτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να αποδυναμώσουν τον στόχο για μείωση του CO2 σε 90% έως το 2035 απορρίφθηκαν.
Δεν πωλούνται νέα αυτοκίνητα με ντίζελ ή βενζίνη στην Ευρώπη από το 2035 - Τι ακολουθεί
Μετά την απόφαση του Ευρωκοινοβουλίου για τα αυτοκίνητα με βενζίνη ή ντίζελ, ακολουθεί η διαπραγμάτευση με τα κράτη - μέλη, προκειμένου να οριστικοποιηθεί ο νέος νόμος για τα νέα οχήματα που θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη.
Στόχος είναι, όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, η Ευρώπη να στραφεί στα ηλεκτρικά οχήματα, ωθώντας τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση. Προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται και ο νόμος της Ευρωπαϊκή Ένωσης για να τοποθετηθούν εκατομμύρια φορτιστές οχημάτων στα κράτη - μέλη.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.