- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Η Lada βγάζει αυτοκίνητα χωρίς αερόσακους και ABS λόγω κυρώσεων
Eπιστροφή σε τεχνολογία προ τριάντα και περισσότερων ετών
Εν μέσω έλλειψης ανταλλακτικών η AvtoVaz παράγει ένα Lada με εξοπλισμό που δεν θα περιλαμβάνει αερόσακους ή ABS.
Εν μέσω έλλειψης ανταλλακτικών που απαιτούνται για να παραμείνουν ανοιχτά τα εργοστάσια, το Interfax ανέφερε ότι η ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία AvtoVaz παράγει ένα Lada με ελάχιστο εξοπλισμό που δεν θα περιλαμβάνει αερόσακους ή ABS.
Ακόμη και πριν από την κρίση, η Ρωσία αντιμετώπιζε ήδη έλλειμμα νέων αυτοκινήτων λόγω διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας και καθυστερήσεων διανομής, ένα πρόβλημα άλλωστε που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως.
Εξάλλου προ ημερών δήλωση πρώην μέλος του διοικητικού συμβουλίου της AvtoVAZ, που καυτηρίασε την εξάρτηση της μεγαλύτερης ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας από τις εισαγωγές, ανέφερε: «Αν τελειώσουν οι εισαγωγές, τελειώνει κι η AvtoVAZ».
Ήδη οι πωλήσεις ρωσικών αυτοκινήτων μειώθηκαν τον περασμένο μήνα καθώς οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν για την εισβολή στην Ουκρανία έπληξαν το ρούβλι και πολλές επιπλέον αυτοκινητοβιομηχανίες εντάχθηκαν στο μποϊκοτάζ της χώρας, αφήνοντας ελάχιστα οχήματα για τους Ρώσους καταναλωτές στις εκθέσεις αυτοκινήτων.
Οι καταναλωτές που χρειάζονται άμεσα αυτοκίνητα καταφεύγουν σε λύσεις ανάγκης όπως το να τα αγοράσουν από γειτονικές χώρες όπως το Καζακστάν, όπου περνούν σε συνοριακές πόλεις για να προμηθευτούν τα νέα τους αυτοκίνητα.
Σημειώνεται ότι η Renault η οποία μέχρι πρότινος είχε μερίδιο ύψους 68% στην ιδιοκτησία της AvtoVAZ ανακοίνωσε ότι μεταβιβάζει τις μετοχές της στο τοπικό συμβούλιο της πόλης που εδρεύει η εταιρεία.
Η επένδυση των Γάλλων στη μητρική της Lada ξεκίνησε το 2008, με την απόκτηση του 25% έναντι περισσότερων από 1 δις δολαρίων. Η γαλλική φίρμα συνέχισε να διευρύνει το μερίδιό της, απορροφώντας πλήρως τη ρωσική το 2017. Κατά συνέπεια, οι Γάλλοι έμειναν περισσότερο εκτεθειμένοι από κάθε άλλη δυτική επιχείρηση, όχι απλά αυτοκινητοβιομηχανία, όταν ξεκίνησε η επιβολή κυρώσεων στη Ρωσική Ομοσπονδία.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.