- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
O Kalle Rovanpera κέρδισε το Ράλι Κροατίας και είναι πρώτος με διαφορά
Ο νικητής κρίθηκε κυριολεκτικά στα τελευταία δευτερόλεπτα της τελευταίας Ειδικής Διαδρομής
WRC: O Kalle Rovanpera κερδίζει το Ράλι Κροατίας και είναι πρώτος με διαφορά στη γενικότερη κατάταξη οδηγών.
Ήταν μια συναρπαστική αγωνιστική ημέρα με πολλή αγωνία και πολλά αναπάντεχα γεγονότα. Ο νικητής κρίθηκε κυριολεκτικά στα τελευταία δευτερόλεπτα της τελευταίας Ειδικής Διαδρομής (Ε.Δ.) της ημέρας (γνωστή ως Power Stage). Μέχρι και τη 2η Ε.Δ. της τρίτης και τελευταίας ημέρας του Ράλι Κροατίας, ο Kalle Rovanpera με Toyota Yaris είχε το προβάδισμα. Αν και στα τέλη της Παρασκευής η διαφορά με τον 2ο στην κατάταξη Ott Tanak ανερχόταν στο 1 λεπτό και 23 δευτερόλεπτα, στο τέλος του Σαββάτου η διαφορά τους είχε μειωθεί στα 19.9 δευτερόλεπτα.
Την Κυριακή, ο Rovanpera κατάφερε να αυξήσει και πάλι αυτή τη διαφορά μέσα στις 2 πρώτες (από τις 4) Ε.Δ. στα 28.4 δευτερόλεπτα. Δυστυχώς όμως οι καιρικές συνθήκες στην 3η Ε.Δ. ήταν ιδιαιτέρως δυσμενείς με πολλή βροχή, και τα περισσότερα πληρώματα, συμπεριλαμβανομένου και του Rovanpera, είχαν επιλέξει έναν συνδυασμό ελαστικών βροχής και σκληρής γόμας, ενώ ο Tanak και λίγοι ακόμα είχαν επιλέξει μαλακή γόμα, η οποία απεδείχθη σημαντικά καλύτερη. Ως εκ τούτου ο Rovanpera τερμάτισε στην 3η Ε.Δ. 8ος, 29.8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak, ο οποίος τερμάτισε 1ος.
Αυτό άλλαξε την κατάταξη και ο Tanak βρέθηκε πρώτος με 1.4 δευτερόλεπτα διαφορά.
Έμενε λοιπόν μόνο η Power Stage για να αναδειχθεί ο νικητής. Ο καιρός όμως είχε αλλάξει και πάλι: ήταν ηλιόλουστος, και ο δρόμος ήταν τελείως στεγνός. Ο Rovanpera τα έδωσε όλα, τερμάτισε 1ος, πήρε 5 έξτρα πόντους, και ο Tanak τερμάτισε 2ος με 5.7 δευτερόλεπτα διαφορά.
Ο Thierry Neuville ανέβηκε 3ος στο βάθρο παρόλο που στην Power Stage είχε ένα ατύχημα λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, κάτι που θα μπορούσε εύκολα να του είχε κοστίσει τη θέση του, αλλά ευτυχώς παρόλες τις ατυχίες σε όλο το τριήμερο είχε 2 λεπτά και 46 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 4ο στην κατάταξη Craig Breen και έτσι δεν έμεινε εκτός της πρώτης τριάδας.
Ράλι Κροατίας 2022: Οι νικητές στις κατηγορίες Rally1 και WRC2
Στην κατηγορία Rally1, WRC, 1ος τερμάτισε ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), 2ος ο Ott Tanak (Hyundai i20), και 3ος ο Thierry Neuville (Hyundai i20).
Στην κατηγορία WRC2, 1ος ήταν ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2), 2ος ο Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia Rally2 evo), και 3ος ο Emil Lindholm (Skoda Fabia Rally2 evo).
WRC: Οι βαθμολογίες στην κατάταξη οδηγών μετά το Ράλι Κροατίας
Οι βαθμολογίες στην κατάταξη οδηγών έχουν ως εξής: Kalle Rovanpera (76), Thierry Neuville (47), Craig Breen (30), Sebastien Loeb (27), Ott Tanak (27), Takamoto Katsuta (26) , Gus Greensmith (20), Sebastien Ogier (19), Elfyn Evans (17), Esapekka Lappi (15).
Στην κατάταξη κατασκευαστών οι βαθμολογίες είναι: Toyota Gazoo Racing (126), Hyundai Motorsport (84), M-Sport Ford (80).
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.