- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
WRC - Ράλλυ Σουηδίας: Νικητής ο Kalle Rovanpera
Κέρδισε τον αγώνα με 22 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Thierry Neuville
WRC: O φινλανδός οδηγός της Toyota, Kalle Rovanpera, νικητής του Ράλλυ Σουηδίας - Η κατάταξη στην κατηγορία WRC 2 - Τι έγινε στις Ειδικές Διαδρομές
Ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Σουηδίας, σήμερα, Κυριακή 27 Φεβρουαρίου στην πανεπιστημιούπολη Umea, με τον Φινλανδό Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, να κερδίζει τον αγώνα με 22 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Thierry Neuville, με Hyundai i 20. Τρίτος τερμάτισε ο Esapekka Lappi με Toyota Yaris.
Στην κατηγορία WRC2 νικητής ήταν ο Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia Rally 2 Evo, 2ος
ο Ole Christian Veiby με Volkswagen Polo Gti R5, και 3ος ο Jari Huttunen με Ford Fiesta R5 Mk II.
Όταν ξεκίνησε η ημέρα ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, βρισκόταν στη 2η θέση, με τον Neuville να είναι 3,4 δευτερόλεπτα πίσω του. Στην πρώτη όμως κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, ο Evans έχασε τον έλεγχο, έπεσε επάνω σε μια χιονομπαριέρα (snowbank) και χτύπησε το μπροστινό μέρος του Yaris του με αποτέλεσμα να χάσει εντελώς τον μπροστινό προφυλακτήρα και να σηκωθεί το καπό. Ενώ προσπάθησε να συνεχίσει, εντέλει απεδείχθη αδύνατον καθότι το καπό δεν κατέβαινε. Έτσι, βγήκε εκτός αγώνα και «έδωσε» τη θέση του στον Neuville. Αυτό βέβαια επέτρεψε και στον Lappi να εξασφαλίσει τηντρίτη θέση στο βάθρο, κάτι που δήλωσε ότι ήταν ο στόχος του εξαρχής. Να θυμίσουμε ότι ο Lappi φέτος «μοιράζεται» το τρίτο αυτοκίνητο της Toyota Gazoo Racing με τον Sebastien Ogier, και δεν θα τρέξει σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος.
Το σημερινό αυτό συμβάν με τον Elfyn Evans ήταν μία ακόμα ένδειξη, αν όχι απόδειξη, ότι ο Ουαλλός είναι ναι μεν ένας τρομερά αξιόλογος οδηγός, ο οποίος έχει φτάσει δύο φορές, ως τώρα, μια ανάσα μακριά από το πρωτάθλημα, αλλά ο οποίος όταν αισθάνεται πίεση ή «απειλή» για τη θέση την οποία έχει ομολογουμένως κερδίσει με το σπαθί του, πανικοβάλλεται και κάνει λάθη. Σοβαρά λάθη, τα οποία του κοστίζουν συνήθως, όχι απλά λίγο χρόνο ή μια θέση στο βάθρο, αλλά τον αγώνα τον ίδιο. Τα τελευταία δυο χρόνια δε, του έχουν κοστίσει ολόκληρο το πρωτάθλημα. Σήμερα ήταν μία από αυτές τις ημέρες όπου έπρεπε να πιέσει διότι ο Neuville καιροφυλακτούσε λίγα μόνο δευτερόλεπτα πίσω του. Δεν είχε αρκετή χρονική ασφάλεια ώστε να οδηγήσει απλά με ασφάλεια και σταθερότητα. Και υπό την πίεση αυτή, «έσπασε» για ακόμα μια φορά. Αντιθέτως, τόσο ο Neuville, όσο και ο Lappi και ο Tanak σήμερα επέδειξαν συνέπεια και τόλμη στο να κατακτήσουν ότι περισσότερο μπορούν με τα δεδομένα που είχαν.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.