- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ράλι Σουηδίας: Ο Thierry Neuville στην 1η θέση
Οι συνθήκες ήταν δύσκολες αλλά ο Βέλγος έδωσε μια πολυπόθητη πρώτη ανάσα στη Hyundai
Παγκόσμια Πρωτάθλημα Ράλι Σουηδίας - Ανταπόκριση από την πρώτη ημέρα: Οι Ειδικές Διαδρομές και η κατάταξη των οδηγών.
Σήμερα, Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου, τα πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι Σουηδίας διαγωνίστηκαν σε 7 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), και από την 1η μέχρι την 7η, είδαμε την πρώτη θέση να «αλλάζει χέρια» αρκετές φορές. Στο τέλος όμως, επικράτησε ο Βέλγος Thierry Neuville με Hyundai i20, δίνοντας στον κατασκευαστή μια πολυπόθητη πρώτη ανάσα στο φετινό πρωτάθλημα, τουλάχιστον μέχρι τώρα.
Οι συνθήκες ήταν δύσκολες και όλοι οι οδηγοί σχολίασαν το γεγονός ότι το χιόνι ήταν πολύ πιο μαλακό απ’ ό,τι περίμεναν και απ΄ ότι είχαν δει στις επίσημες δοκιμές που έκαναν (Recce), με αποτέλεσμα να μην υπάρχει αρκετή πρόσφυση. Τα καρφιά στα ελαστικά τους, ναι μεν έκαναν καλά τη δουλειά τους, αλλά οι «χιονομπαριέρες» (snowbanks) δημιούργησαν προβλήματα για πολλά πληρώματα, ειδικά για τον Ιρλανδό Craig Breen, με Ford Puma, ο οποίος στη 2η Ε.Δ. της ημέρας καβάλησε ένα από αυτά και κόλλησε εκεί, χάνοντας κάθε ελπίδα για ένα καλό αποτέλεσμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Breen αποδείχθηκε εξαιρετικά άτυχος, γιατί η αιτία εξόδου του ήταν ότι ξαφνικά θόλωσε το παρμπρίζ και, μη βλέποντας πού πηγαίνει, βγήκε από τον δρόμο… Τι είχε συμβεί όμως; Τα πιτσιλιστίρια νερού, από κάποια δυσλειτουργία ψέκασαν νερό στο παρμπρίζ το οποίο στους -6 βαθμούς κελσίου, πάγωσε με αποτέλεσμα να μην βλέπει τίποτα το πλήρωμα του Ford Puma! Έτσι η M-Sport Ford έμεινε ουσιαστικά με ένα αυτοκίνητο λιγότερο να αγωνίζεται για πόντους, όπως και για ένα βάθρο. Μια άλλη συνέπεια του ατυχήματος του Breen ήταν ότι διεκόπη η Ε.Δ. για λίγη ώρα (Red Flag) και κάποιοι οδηγοί δεν αγωνίστηκαν κανονικά, αλλά πέρασαν απλά τη διαδρομή και στο τέλος τους δόθηκε, βάσει αλγόριθμου, συγκεκριμένος χρόνος.
Οι Σκανδιναβοί Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), Oliver Solberg (Hyundai i20) και Esapekka Lappi (Toyota Yaris) φάνηκε να έχουν σημαντικό προβάδισμα στο πρωινό σκέλος της ημέρας, αλλά το μεσημέρι η ιεραρχία άλλαξε. Η κατάταξη των οδηγών στο τέλος της πρώτης μέρας του αγώνα έχει ως εξής: 1ος ο Thierry Neuville, 2ος ο Kalle Rovanpera, και 3ος ο Elfyn Evans (Toyota Yaris).
*Φωτό: RBCP
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.