Ράλλυ Ακρόπολις: Υπό τη σκέπη του Ιερού Βράχου
Η εικόνα του Ιερού Βράχου με τη ράμπα της εκκίνησης από κάτω ταξίδεψε και ταξιδεύει σε κάθε μέρος της γης
Το Ράλλυ Ακρόπολις και η εκκίνησή του κάτω από τον Ιερό Βράχο
«Τον αντικρίζεις να στέκεται υπερήφανα στην κορυφή του Ιερού Βράχου. Είναι ο πιο ξακουστός ναός της αρχαιότητας. Τον Παρθενώνα μπορείς να τον “δεις” με πολλούς τρόπους: Σαν ένα αρχιτεκτονικό θαύμα με κίονες που το πλάτος τους μεταβάλλεται ελαφρώς και προσφέρουν στον ναό στήριξη αλλά και μια ψευδαίσθηση οπτικής ευθείας, από όπου κι αν κοιτάξεις. Ως έναν βωμό, αφιέρωμα στη θεά της Σοφίας και του Πολέμου και προστάτιδα της Αθήνας», σημειώνει εμφατικά το Discover Greece. Εμείς, οι λάτρεις των ράλι, σε όλο τον κόσμο, τον βλέπουμε ως το σημείο εκκίνησης μιας ιδέας. Αυτής του Ράλλυ Ακρόπολις, που έγινε ξακουστό σε ολόκληρο τον πλανήτη για τη συνέπειά του προς τις αρχές που προαναφέρθηκαν: σοφό γιατί είναι τεχνικό και χρειάζεται εξυπνάδα για να τερματίσεις, τόσο σκληρό που νιώθεις ότι «πολεμάς» με τα στοιχεία της φύσης και προστατευτικό απέναντι σε όσους αγωνιζόμενους το σεβαστούν. Η εικόνα του Ιερού Βράχου με τη ράμπα της εκκίνησης από κάτω ταξίδεψε και ταξιδεύει σε κάθε μέρος της γης, ενώ όσοι με τον έναν ή άλλον τρόπο ασχολούνται με τον αγώνα αισθάνονται τον δικό τους, πλεονάζοντα θαυμασμό για το έργο του Ικτίνου και του Καλλικράτη.
Το Διεθνές Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε σαν μια απλή ιδέα. Μια μεγάλη παρέα στις αρχές της δεκαετίας του ’50 αποφάσισε να φέρει και στην Ελλάδα τους αγώνες αυτοκινήτου με διεθνή αίγλη. Και όπως όλα τα μεγάλα πράγματα σ’ αυτή τη ζωή έτσι και το Ράλλυ Ακρόπολις μεγαλούργησε ακριβώς επειδή ξεκίνησε σαν μια απλή ιδέα, που μέσα της όμως είχε τεράστια αποθέματα συναισθήματος. Στοιχείο απαραίτητο για να ξεφύγει μια διοργάνωση από τα στενά όρια μιας εκδήλωσης και να γίνει συνώνυμη ενός θρύλου. Γιατί το Ράλλυ Ακρόπολις στην πορεία των χρόνων μετουσιώθηκε και έγινε θρύλος. Και αυτό συνέβη γιατί από νωρίς απέκτησε ισχυρή «προσωπικότητα» –αν ο όρος είναι δόκιμος– και ευτύχησε να ασχοληθούν μαζί του άνθρωποι με ερασιτεχνικό ρομαντισμό μεν, αλλά με σπουδαία επαγγελματική προσέγγιση. Ένα όνομα που διατήρησε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε κορυφαία θέση τη βαρύτητα του ονόματος: Ακρόπολις!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.