- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Σε δημοπρασία μία Lancia Stratos HF Stradale του 1975
Ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν ποτέ
Σε δημοπρασία βγαίνει ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν ποτέ, η Lancia Stratos HF Stradale του 1975.
Στο σφυρί, μια Lancia Stratos HF Stradale του 1975, ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν ποτέ. Σχεδιασμένη από τον Marcello Gandini της Carrozzeria Betrone και τον Cesare Fiorio της Lancia, το αυτοκίνητο είναι σύλληψη από τον Gandini της Stratos Zero του 1970 ως αγωνιστικό. Η σύλληψη αυτή παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο που συνέπεσε με την επιθυμία της Lancia να αντικαταστήσει την κατά κάποιον τρόπο γερασμένη Fulvia, το αυτοκίνητο που εκείνη την εποχή χρησιμοποιούσε η Lancia στους διεθνείς αγώνες αυτοκινήτου. Διαπιστώνοντας το ενδιαφέρον της Lancia, ο Gandini δημιούργησε ένα καινούργιο πρωτότυπο στο οποίο ενσωμάτωνε το σασί και το σύστημα κίνησης της Fulvia.
Ο Fioro ήταν αυτός που πρότεινε στον Ugo Gobbato, τον διαχειριστικό διευθυντή της Lancia, ένα αυτοκίνητο με αμάξωμα από την Carrozzeria Betrone, βασισμένο πάνω στην ιδέα της Stratos Zero. Ο Gobbato ήταν αυτός που είχε την ιδέα να έχει το καινούργιο αυτοκίνητο κινητήρα Ferrari V-6 και χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Την επόμενη χρονιά ένα πρωτότυπο, μια πορτοκαλί Stratos HF (high fidelity), έκανε ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο του 1971. Και αυτό το πρωτότυπο σχεδιάστηκε από τον Marcello Gandini και θεωρήθηκε ότι ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ επί τούτου για αγώνες αυτοκινήτου.
«Η Stratos γρήγορα εξελίχθηκε σε winner, κερδίζοντας την πρώτη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου επί τρία συναπτά έτη, ξεκινώντας από το 1974» σημειώνεται στην περιγραφή του αυτοκινήτου που δημοπρατείται. Η εκδοχή που δημοπρατείται είναι μια Stradale, ένα αυτοκίνητο δρόμου, κατασκευάστηκε με τρόπο που να λαμβάνει υπόψη τους κανονισμούς ομολογοποίησης και ο κατασκευαστής έχει προχωρήσει σε μικρές μετατροπές που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να ταξινομηθεί για χρήση στον δρόμο.
Η δημοπρασία αρχίζει στις 8 Σεπτεμβρίου.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.