Ypres Rally Belgium: O Thierry Neuville συνεχίζει να ηγείται
Ο Tanak χάνει την 3η θέση και την «παραχωρεί» στην Toyota
Ράλι Βελγίου - Η 2η μέρα: Οι Ειδικές Διαδρομές, οι νικητές και το συνταρακτικό συμβάν με τον Takamoto Katsuta
Σήμερα, Σάββατο 14 Αυγούστου, ήταν η 2η μέρα του Ράλι Βελγίου (Ypres Rally Belgium) και όσο ήπιο και προβλέψιμο ήταν το δεύτερο σκέλος της ημέρας, τόσο επεισοδιακό ήταν το πρωινό. Αρχικά να σημειώσουμε ότι ο Thierry Neuville, με Hyundai i20, κρατάει σταθερά τα ηνία και καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας υπήρξε ακριβής και πολύ προσεκτικός. Δήλωσε δε κάποια στιγμή ότι ενώ θα μπορούσε να πάει πιο γρήγορα δεν θέλει επ’ ουδενί να ρισκάρει. Ωστόσο, παρόλο την έλλειψη ρίσκου κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά από τον Breen και αυτή τη στιγμή να τους χωρίζουν 10.1 δευτερόλεπτα.
Στην πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, ο Pierre-Louis Loubet, με Hyundai i20, έπεσε σε ένα χαντάκι και ενώ προσπάθησε να βγάλει το αυτοκίνητο από εκεί με τη συμβολή πολλών θεατών που είχαν προσέλθει για να τον βοηθήσουν να συνεχίσει, αυτό εντέλει απεδείχθη αδύνατο.
Λίγη ώρα μετά, περίπου στα 2/3 της ίδιας Ε.Δ. (την 9η του αγώνα συνολικά), ο Ott Tanak, με Hyundai i20, σταμάτησε στην άκρη του δρόμου για να αλλάξει λάστιχο, αλλά δυστυχώς ο γρύλος του είχε σπάσει και ως εκ τούτου αντί για 1 λεπτό και 20 δευτερόλεπτα που συνήθως παίρνει στα πληρώματα να αλλάξουν λάστιχο, ο Tanak ξόδεψε περίπου 3 λεπτά. Το πρόβλημα ήταν ότι λίγα δευτερόλεπτα αφού ξεκίνησε, ο ομόσταυλός του Craig Breen βρέθηκε λίγα εκατοντάδες μέτρα πίσω του. Λίγα δευτερόλεπτα μετά ο Tanak ενημερώθηκε για το τι συνέβαινε, καθότι δεν είχε δει ότι ο Breen ήταν από πίσω του, και σταμάτησε στην άκρη του δρόμου για να τον αφήσει να περάσει και μετά να συνεχίσει.
Στο τέλος της Ε.Δ. ο Breen φάνηκε ιδιαίτερα ενοχλημένος με τον Tanak και είπε ότι έπρεπε να είχε κάνει στην άκρη νωρίτερα διότι αυτό πολύ πιθανό του κόστισε πολύτιμα δευτερόλεπτα. Ο Tanak από την άλλη ισχυρίστηκε ότι μέσα στον πανικό δεν είχε μετρήσει πόση ώρα του πήρε η αλλαγή λάστιχου και δεν είδε καν τον Breen πίσω του. Δυστυχώς αυτό το συμβάν «πέταξε» τον Tanak από το 3ο βάθρο, και άφησε τη θέση ανοιχτή για τα Toyota τα οποία πια κατέχουν τις επόμενες τρεις θέσεις, με τον Elfyn Evans να είναι αυτή τη στιγμή στην 3η θέση, τον Kalle Rovanpera στην 4η (με μόνο 3.3 δευτερόλεπτα διαφορά), και τον Sebastien Ogier στην 5η (με 3.7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Rovanpera).
Το πιο συνταρακτικό συμβάν της ημέρας ωστόσο συνέβη στην 2η Ε.Δ. (της ημέρας), όταν ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, λίγα εκατοντάδες μέτρα μετά την εκκίνηση έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και είχε ένα πολύ άσχημο ατύχημα το οποίο τον έβγαλε εκτός δρόμου και εκτός αγώνα για την ημέρα. Η Ε.Δ. αρχικά ακυρώθηκε, αλλά μετά αποφάσισαν να κάνουν επανεκκίνηση «restart» για όσους δεν είχαν μπει σε αυτή. Και τα δύο μέλη του πληρώματος ευτυχώς είναι καλά.
Αναμένουμε τις 4 τελευταίες Ε.Δ. της Κυριακής για να δούμε εάν επιτέλους θα καταφέρει η Hyundai να ανέβει στο πρώτο βάθρο και να πάρει τους πολύτιμους βαθμούς που χρειάζεται.
*Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.