- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Rally Safari Kenya - Ημέρα 2η: 4 εργοστασιακά πληρώματα εκτός
Πανωλεθρία για τους περισσότερους αγωνιζόμενους η σημερινή ημέρα
WRC: Το Rally Safari Kenya επέστρεψε και δικαιώνει την φήμη του καθώς «καθάρισε» 4 εργοστασιακά πληρώματα!
Σήμερα, 25 Ιουνίου, είχαμε μια γεμάτη μέρα αγώνα με 3 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) στο πρωινό σκέλος, και 3 (που επαναλήφθηκαν) στο μεσημεριανό. Ας ξεκινήσουμε με το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα ξεκινούσαν με 4 λεπτά διαφορά λόγω της έντονης σκόνης. Από την πρώτη κιόλας Ε.Δ. οι περισσότεροι οδηγοί τόνισαν πως δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου πρόσφυση, και λόγω της σκόνης συχνά δεν έβλεπαν καλά.
Το δράμα ξεκίνησε από την 2η Ε.Δ. της ημέρας, η οποία ήταν και η πιο μεγάλη (32.68 χιλιόμετρα) και απαιτητική. Ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, έχασε το μπροστά δεξί του ελαστικό λίγα εκατοντάδες μέτρα πριν τον τερματισμό και βγήκε εκτός αγώνα για την ημέρα αυτή, καθότι δεν κατάφερε να τερματίσει καθόλου. Ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, είχε πρόβλημα στην πίσω αριστερή του ανάρτηση και έχασε αρκετό χρόνο αλλά τερμάτισε. Ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, είχε κάποιο θέμα εξαερισμού με αποτέλεσμα να μπαίνει σκόνη μέσα στην καμπίνα και να μην μπορεί να αναπνεύσει καλά.
Τέλος, ο Dani Sordo, με Hyundai i20, έχασε έναν τροχό και έπεσε σε ένα χαντάκι, βγαίνοντας και αυτός εκτός αγώνα για τη σημερινή μέρα. Στην 3η Ε.Δ. αποσύρθηκε ο Lorenzo Bertelli, με Ford Fiesta, λόγω μιας διαρροής νερού, και στην 4η Ε.Δ. ο Oliver Solberg, με Hyundai i20, λόγω ζημιάς στο rollcage. Στην 5η Ε.Δ. ο οδηγός Martin Prokop, με Ford Fiesta Rally2, στην κατηγορία WRC2, είχε ένα ατύχημα με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, και ο συνοδηγός του να μεταφερθεί στο νοσοκομείο λόγω πιθανού τραυματισμού στη μέση.
Παρόλα τα παραπάνω συμβάντα, ωστόσο, μέχρι και το τέλος της προτελευταίας Ε.Δ. της ημέρας, οι τρεις πρώτες θέσεις ανήκαν στους Thierry Neuville, με Hyundai i20, Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, και Ott Tanak, με Hyundai i20 (με τον Rovanpera να φλερτάρει και να «κλέβει» προσωρινά την πρωτιά από τον Neuville με διαφορά ελάχιστων δευτερολέπτων). Και μετά ήρθε η σειρά της 6ης και τελευταίας Ε.Δ. της ημέρας, στην οποία τα «είδαμε όλα». Κάποια στιγμή μέσα σε αυτή ο Neuville έχασε εντελώς το πίσω αριστερά ελαστικό, και ο μπροστά δεξιά τροχός είχε βγει εκτός ζάντας, και έτσι έχασε πολύ χρόνο και τερμάτισε 5ος. Ο Tanak έχασε και αυτός το μπροστινό δεξί ελαστικό του όπως επίσης και πολύ χρόνο, και τερμάτισε 6ος. Το πιο δυστυχές όμως συμβάν συνέβη στον Kalle Rovanpera, ο οποίος μόλις 900 μέτρα μετά την αφετηρία κόλλησε στο γνωστό (σε αυτό το Ράλι) fesh-fesh, σε αυτό το αμμώδες χώμα στο οποίο τα αυτοκίνητα συχνά βυθιζόντουσαν. Δυστυχώς ο Rovanpera δεν μπόρεσε να βγει από αυτό, οπότε η Ε.Δ. διακόπηκε για κάποια λεπτά μέχρι να έρθει όχημα και να τον ρυμουλκήσει. Εδώ να σημειώσουμε ότι ο Neuville δήλωσε κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα ότι τα αυτοκίνητα είναι υπερβολικά χαμηλά για το Ράλι αυτό και η δυσκολία είναι τεράστια.
Αυτή τη στιγμή η πρώτη τριάδα έχει ως εξής: 1ος ο Neuville, 2ος ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris και διαφορά 18.8 δευτερολέπτων, και 3ος ο Tanak με διαφορά 55.8 δευτερολέπτων.
Φωτό: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.