- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
WRC: Τι συνέβη στην πρώτη μέρα του Ράλι Σαρδηνίας
Η ημέρα ανήκει στον Ott Tanak ο οποίος ηγείται με διαφορά!
Ο Ott Tanak, με Hyundai i20, «επιτέθηκε» από την πρώτη κιόλας στιγμή του Ράλι σαρδηνίας, και όντας αλάνθαστος και σταθερός τερμάρισε την πρώτη μέρα στην 1η θέση
Στις 9 το πρωί ξεκίνησε το Ράλι Σαρδηνίας και στην 1η κιόλας Ειδική Διαδρομή απέδειξε για άλλη μια φορά γιατί είναι από τις πιο απαιτητικές δοκιμασίες στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.
Ο Ott Tanak, με Hyundai i20, «επιτέθηκε» από την πρώτη κιόλας στιγμή, και όντας αλάνθαστος και σταθερός, βρίσκεται δικαιωματικά αυτή τη στιγμή 1ος με τεράστια διαφορά από τον 2ο Dani Sordo (19.2 δευτερόλεπτα), με Hyundai i20, και τον 3ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, o οποίος αν και μακριά από άποψης χρόνου (36.2 δευτερόλεπτα), του αξίζουν συγχαρητήρια καθότι υπήρξε πρώτος στο δρόμο όλη μέρα και εκτελούσε για άλλη μια φορά χρέη σκούπας.
Αντιθέτως, μεγάλη απογοήτευση νιώσαμε από τον νικητή του Ράλι Πορτογαλίας, Elfyn Evans με Toyota Yaris, ο οποίος πάλευε και το πρωί και το μεσημέρι, χωρίς όμως να μπορέσει να φέρει κάποιο ικανοποιητικό αποτέλεσμα, και μένοντας στην αφάνεια. Ακόμα μεγαλύτερη στεναχώρια προκάλεσε ο Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, ο οποίος ενώ ήταν μεταξύ 2ης και 3ης θέσης στις τρεις πρωινές Ε.Δ., κάνοντας εντυπωσιακούς χρόνους, αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στον εμπός δεξιά τροχό στην 4η Ε.Δ., το οποίο δεν μπόρεσαν να επισκευάσουν στο Service, και βγήκε εκτός.
Μία επίσης αποκαρδιωτική στιγμή βιώσαμε τηλεοπτικά όταν στην 1η Ε.Δ. ο Teemu Suninen, ο οποίος επέστρεψε για αυτόν τον αγώνα πίσω από το τιμόνι του Ford Fiesta WRC, έχοντας τρέξει τους τελευταίους στην κατηγορία WRC2 με Ford Fiesta Rally2, πιθανώς υπερεκτίμησε τη δεξιότητά του σε μια δεξιά στροφή, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, βγήκε εκτός δρόμου και έπεσε μέσα σε ένα χαντάκι. Ομολογουμένως έκανε μεγάλη προσπάθεια να βγάλει το αυτοκίνητο και να συνεχίσει, αλλά δυστυχώς απεδείχθη αδύνατο. Η έκφραση του προσώπου του ενώ πάλευε να σώσει την κατάσταση ήταν αντιπροσωπευτική της ψυχολογικής κατάστασης στην οποία βρίσκεται γενικότερα φέτος ο Suninen, και δεν είμαστε σίγουροι εάν η M-Sport θα του ξαναδώσει την ευκαιρία να τρέξει στην κορυφαία κατηγορία.
Τέλος, πολύ κακή εξέλιξη είχε ο αγώνας αυτός για τον Andreas Mikkelsen, με Skoda Fabia Rally2 evo, στην κατηγορία WRC2, ο οποίος είχε πολύ καλές επιδόσεις στο πρωινό κομμάτι, αλλά έχασε τον έλεγχο και τούμπαρε στην 5η Ε.Δ. διαδρομή, καταστρέφοντας το rollcage και βγαίνοντας ολοκληρωτικά εκτός αγώνα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.