- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
WRC: Με ανατροπές ξεκίνησε το Ράλι Πορτογαλίας
Ηγείται ο Ott Tanak στο τέλος της επεισοδιακής 1η μέρας
WRC - Ράλι Πορτογαλίας: διαβάστε για όσα συνέβησαν την πρώτη μέρα του αγώνα με πολλές ανατροπές και αλλάγες στην πρώτη τριάδα μετά απο 8 ειδικές διαδρομές.
Ο Εσθονός Ott Tanak, με Hyundai i20, ηγείται του Ράλι Πορτογαλίας μετά το πέρας των πρώτων 8 Ε.Δ. της πρώτης ημέρας του αγώνα. Για να κρατήσει όμως αυτή τη θέση πάλεψε με νύχια και με δόντια, και το πιο ενδιαφέρον, κυρίως με τους άλλους δύο οδηγούς της ομάδας του, Dani Sordo και Thierry Neuville. Ήταν όμως μια «ανήσυχη» ημέρα και εντέλει η τράπουλα ανακατεύτηκε τόσο ώστε η πρώτη μας πεντάδα να έχει διαμορφωθεί ως εξής: 1η θέση Ott Tanak, 2η θέση Elfyn Evans με Toyota Yaris, 3η θέση Dani Sordo, 4η θέση Takamoto Katsuta με Toyota Yaris και στην 5η θέση ο Sebastien Ogier.
Από πού να ξεκινήσουμε όμως; Το μεγαλύτερο μέρος του πρωινού σκέλους ήταν αρκετά ήπιο με κάποιες «σταθερές». Ο Ogier δυστυχώς υπήρξε πρώτος όλη μέρα οπότε «έστρωνε» την κάθε Ε.Δ. για τους επόμενους, και έτσι οι χρόνοι του ήταν επιεικώς αργοί και έξω από ότι γνωρίζουμε για τον πρωταθλητή. Ο Thierry Neuville, ο οποίος αν και δεύτερος στη σειρά μετά τον Ogier, ήταν γρήγορος και υποδειγματικός καθόλη τη διάρκεια, ανεβαίνοντας σιγά σιγά στη 2η θέση στην κατάταξη, μέχρι που στην προτελευταία Ε.Δ. της ημέρας, οι (απ’ ότι μας αποκάλυψε μετά) λανθασμένες σημειώσεις του τού έλεγαν ότι μπορούσε να «πάρει» μια στροφή πιο γρήγορα απ’ ότι όντως έπρεπε ή μπορούσε, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και να χτυπήσει τον πίσω δεξιά τροχό σε ένα χωμάτινο τοίχο. Η ανάρτηση έσπασε ολοσχαιρώς και ήταν αδύνατον να φτιαχτεί από το πλήρωμα στην απλή διαδρομή. Το μόνο που κατάφεραν είναι να πάνε το αυτοκίνητο μέχρι τον τερματισμό της 7ης Ε.Δ. Εκτός συναγωνισμού λοιπόν ο Βέλγος αυτό το τριήμερο.
Ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta WRC, είχε ένα πολύ καλό ξεκίνημα αλλά στην 3η Ε.Δ. της ημέρας έχασε, μετά από χτύπημα, θόλο, φτερό και ελαστικό στο πίσω αριστερά μέρος. Για άλλη μια φορά, λοιπόν, δυστυχώς επέστρεψε εκεί που συνήθως ανήκει. Ο Kalle Rovanpera έκανε μια πολύ μέτρια εμφάνιση σήμερα, καταφέρνοντας να κάνει τον γρηγορότερο χρόνο σε μία Ε.Δ. διαδρομή μόνο. Το περιβάλλον του είναι αρκετά νεό βέβαια, ειδικά σε αυτό το αυτοκίνητο, αλλά καλό θα ήταν αύριο να βολευτεί λίγο καλύτερα.
Να σημειώσουμε ότι τα πληρώματα σήμερα δεν είχαν δικαίωμα για service στο Service Park, και στο μεσημεριανό διάλλειμά τους μπορούσαν μόνο να έχουν μια αλλαγή ελαστικών. Επίσης, μια όμορφη μικρή έκπληξη της ημέρας υπήρξε η 8η Ε.Δ. η οποία ήταν μια Σούπερ Ειδική, γεμάτη κόσμο, κάτι το οποίο ξένισε τους μισούς οδηγούς και ενθουσίασε τους υπόλοιπους. Και δεν σας κρύβουμε, μας ξένισε ακόμα και εμάς. Είχαμε τόσο καιρό να ακούσουμε τις κραυγές και τα σφυρίγματα και τα γέλια τόσων ανθρώπων που με τόσο πάθος και χαρά μαζεύονται εκεί να «φάνε» σκόνη!
Ελπίζουμε η αυριανή ημέρα να έχει ακόμα περισσότερες εκπλήξεις!
Φωτογραφίες: RBCP, WRC Teams
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.