- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επιστροφή του Rally Acropolis
Είναι ένας από τους παλαιότερους και σημαντικότερους αγώνες αυτοκινήτου που ξεκίνησε, με πρωτοβουλία της ΕΛΠΑ, το 1951
Έρευνα της Prorata αποκαλύπτει πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επιστροφή του Rally Acropolis στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, που θα διενεργηθεί 9-12 Σεπτεμβρίου 2021
Στην ερώτηση της εταιρείας σφυγμομετρήσεων Prorata «Γνωρίζετε ότι η χώρα μας έχει αναλάβει την διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις στις 9-12 Σεπτεμβρίου κι ότι η εκκίνηση θα γίνει κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης;» το 80% των ερωτηθέντων απάντησαν «ναι», ενώ το 83% όσων ήταν ενημερωμένοι για το ράλι, δήλωσαν ότι το θεωρούν «θετική προβολή» της χώρας μας στο εξωτερικό. Το 78% είπε ότι το ράλι Ακρόπολις ίσως ανοίξει τον δρόμο για τη φιλοξενία μεγάλων διεθνών εκδηλώσεων τις οποίες έχουμε ανάγκη για την οικονομία και τη δημόσια εικόνα μας. Στην ερώτηση «Πόσο σημαντικό για την οικονομική ενίσχυση της χώρας είναι το ότι το Ράλι Ακρόπολις ξαναμπήκε στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος», το 57% θεωρεί ότι είναι «πολύ» ή «αρκετά» σημαντικό, ενώ το 62% πιστεύει πως η Ελλάδα θα καταφέρει να διατηρήσει το ράλι και τα επόμενα χρόνια.
Το 54% θεωρεί τη Στερεά Ελλάδα ως την ελληνική περιφέρεια που μπορεί να φιλοξενεί το ράλι, έναντι 26% που προτιμά την Πελοπόννησο. Η δημοφιλέστερη πόλη για το ράλι παραμένει η Λαμία, με δεύτερο το Λουτράκι. Όσο για τις ειδικές διαδρομές, οι περισσότεροι ερωτηθέντες προτιμούν την Παύλιανη (21%) και τους Αγίους Θεοδώρους (20%) ενώ έπονται η Κινέττα και η Κλένια-Μυκήνες.
Από τους ερωτηθέντες, 32% απάντησαν ότι έχουν παρακολουθήσει από κοντά το ράλι έστω μία φορά: οι περισσότεροι από όσους έχουν παραστεί σε ράλι είναι άνω των 55 ετών.
Το Ράλι Ακρόπολις (ή Rally of Gods) είναι ένας από τους παλαιότερους και σημαντικότερους αγώνες αυτοκινήτου που ξεκίνησε, με πρωτοβουλία της ΕΛΠΑ, το 1951. Το Ράλι Ακρόπολις έχει αναδείξει σπουδαίους οδηγούς όπως τον Τζόνι Πεσματζόγλου (γνωστό ως «σερ Τζον»), τον Άρι Βάτανεν, τη Μισέλ Μουτόν, τον Κάρλος Σάινθ και τον Σεμπαστιάν Λεμπ, καθώς και σπουδαία αυτοκίνητα για ειδικές διαδρομές όπως τη Lancia Dellta και το Ford Focus. Αν και θεωρείται από τα πιο απαιτητικά και ανταγωνιστικά ράλι του πρωταθλήματος δεν διεξήχθη ούτε το 2019 ούτε το 2020. Το 2021 πρόκειται να αντικαταστήσει το ράλι της Χιλής που έχει ακυρωθεί διότι η χώρα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με την πανδημία.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.